Massimo Giorgetii odchodzi z Pucci

Niepokojąco mało projektantów utrzymuje obecnie stanowiska dyrektorów kreatywnych w największych domach mody przez więcej niż kilka sezonów. Szybkie tempo zmian, chęć pozyskania nowych klientów oraz potrzeba generowania coraz lepszych wyników sprzedaży to spore wyzwania jak dla jednej osoby. Kolejną z „ofiar” takiego systemu jest Massimo Giorgetti, który właśnie ogłosił swoje rozstanie z Emilio Pucci po dwóch latach współpracy. To dosyć krótko, biorąc pod uwagę fakt, że jego poprzednik, Peter Dundas, zajmował to stanowisko przez 7 lat.

„Wspólnie zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy” – taką informację do prasy przekazał Mauro Grimaldi, CEO marki Emilio Pucci.  „Chciałbym osobiście podziękować za pełną profesjonalizmu współpracę, która miała miejsce przez ostatnie dwa lata” – dodał Massimo Giorgetti. Tak obie strony skomentowały zakończenie niedługiej przygody, jaką było tworzenie mody dla jednego z najstarszych, włoskich domów mody, które początki sięgają czasów powojennych.

Kampania Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

Giorgetti ma już inne plany. Przystojny Włoch zamierza poświęcić się własne marce, MSGM, którą założył w 2009 roku. Twierdzi, że wymaga ona jego większej uwagi i poświęcenia, aby mogła rozwijać się bardziej dynamicznie i spełniać rosnące oczekiwania klientów. Sportowy szyk, w jakim specjalizuje się projektant i który świetnie sprawdza się w MSGM, niekoniecznie zachwycił klientów skupionych wokół Pucci. Być może rockowo-etniczna stylistyka wypracowana prze jego poprzednika, Petera Dundasa, bardziej przemawiała do wiernych fanek włoskiego szyku.

Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

To doświadczenie zapewne okaże się bardzo cenne dla obu stron. Czekamy na nowe kolekcje obu marek!

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: prezenty last minute

Dzień Mamy już w najbliższy piątek, a czasu coraz mniej, żeby znaleźć idealny upominek dla naszych mam. Przeszukujemy sklepy, zastanawiamy się czy lepiej postawić na klasyczną biżuterię czy może na ubrania albo dodatki? Jeśli macie problem co kupić mamie i brakuje Wam inspiracji, to spieszymy z pomocą!


Zakupy

W.KRUK

KOLCZYKI
79 ZŁ

MARC JACOBS

PERFUMY
369 ZŁ

PANDORA

PIERŚCIONEK
199 ZŁ

LILOU

BRANSOLETKA
84 ZŁ

FOSSIL

ZEGAREK
1160 ZŁ

BRAUN

DEPILATOR

BRAUN

DEPILATOR

SWAROVSKI

NASZYJNIK
369 ZŁ

SZTUKA POWIEŚCI. WYWIADY Z PISARKAMI.

KSIĄŻKA
41,99 ZŁ

SAINT BODY

BODY
196 ZŁ

WAROWA

ŻAKIET
1999 ZŁ

SELFIE JEWELRY

CHOKER
379 ZŁ

SOLAR

TOREBKA
179 ZŁ

GOD SAVE QUEENS

KOSTIUM KĄPIELOWY
269 ZŁ

COS

KOSZULA
276 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.