Massimo Giorgetii odchodzi z Pucci

Niepokojąco mało projektantów utrzymuje obecnie stanowiska dyrektorów kreatywnych w największych domach mody przez więcej niż kilka sezonów. Szybkie tempo zmian, chęć pozyskania nowych klientów oraz potrzeba generowania coraz lepszych wyników sprzedaży to spore wyzwania jak dla jednej osoby. Kolejną z „ofiar” takiego systemu jest Massimo Giorgetti, który właśnie ogłosił swoje rozstanie z Emilio Pucci po dwóch latach współpracy. To dosyć krótko, biorąc pod uwagę fakt, że jego poprzednik, Peter Dundas, zajmował to stanowisko przez 7 lat.

„Wspólnie zdecydowaliśmy o zakończeniu współpracy” – taką informację do prasy przekazał Mauro Grimaldi, CEO marki Emilio Pucci.  „Chciałbym osobiście podziękować za pełną profesjonalizmu współpracę, która miała miejsce przez ostatnie dwa lata” – dodał Massimo Giorgetti. Tak obie strony skomentowały zakończenie niedługiej przygody, jaką było tworzenie mody dla jednego z najstarszych, włoskich domów mody, które początki sięgają czasów powojennych.

Kampania Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

Giorgetti ma już inne plany. Przystojny Włoch zamierza poświęcić się własne marce, MSGM, którą założył w 2009 roku. Twierdzi, że wymaga ona jego większej uwagi i poświęcenia, aby mogła rozwijać się bardziej dynamicznie i spełniać rosnące oczekiwania klientów. Sportowy szyk, w jakim specjalizuje się projektant i który świetnie sprawdza się w MSGM, niekoniecznie zachwycił klientów skupionych wokół Pucci. Być może rockowo-etniczna stylistyka wypracowana prze jego poprzednika, Petera Dundasa, bardziej przemawiała do wiernych fanek włoskiego szyku.

Emilio Pucci jesień-zima 2016

Kolekcja Pucci jesień-zima 2016

To doświadczenie zapewne okaże się bardzo cenne dla obu stron. Czekamy na nowe kolekcje obu marek!

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Balmain ogłasza wspólną kolekcję z L’Oréal Paris!

Kolekcje kapsułowe w świecie mody stały się tak powszechne, że coraz rzadziej nas zaskakują. Tym razem jest jednak inaczej, ponieważ takiej wiadomości nie spodziewali się chyba nawet najwięksi fanatycy makijażu i urodowych nowości. Balmain ogłosiło współpracę z francuskim gigantem L’Oréal Paris, co oznacza tylko jedno: szykuje się kolekcja roku!

Chyba wszyscy pamiętamy ostatnią kolekcję kapsułową, która powstała pomiędzy Balmain a H&M. Fani marek ustawiali się w kilkugodzinnych kolejkach, żeby dostać chociaż jedną rzecz, a potem sprzedać ją za trzykrotnie większą cenę w internecie. Czy tak będzie również tym razem? Na razie cała współpraca jest owiana tajemnicą, ale Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny Balmain, już podzielił się na swoim Instagramie pierwszymi zdjęciami, z których jasno można wywnioskować, że w kolekcji znajdzie się 12 odcieni szminek z serii Color Riche. Co więcej, Olivier słynie z tego, że w swoich pokazach zatrudnia modelki pochodzące z różnych zakątków świata, dlatego przeczuwamy, że jego kolekcja dla L’Oréal Pari będzie na tyle zróżnicowana, że niezależnie od naszej karnacji czy typu urody, bez trudu dopasujemy idealny odcień szminki.

To pierwszy taki w przypadek w historii L’Oréal Paris, kiedy zdecydowało się ono na kolekcję kapsułową z domem modowym. Wybór Balmain nie jest tutaj żadnym zaskoczeniem – po pierwsze, obie marki są gigantami na francuskim rynku, a po drugie L’Oréal Paris zostało oficjalnym partnerem tegorocznego tygodnia mody w Paryżu. Stąd możemy się spodziewać, że produkty ze wspólnej kolekcji kapsułowej na pewno nie raz pojawią się na wybiegu.

Oficjalna premiera produktów jest planowana na wrzesień 2017 roku, ale niestety jeszcze nie wiemy czy będą one dostępne w Polsce. Pozostaje mieć tylko nadzieję!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.