Marka Simple oficjalnie rezygnuje z futer!

Polska marka Simple CP oficjalnie poinformowała, że rezygnuje z używania naturalnych futer w swoich ubraniach i dodatkach. Wszystkie produkty zawierające elementy futrzane zostały wycofane ze sprzedaży i w przyszłości nie będą już wprowadzane do kolekcji. Jednocześnie marka dołączyła do międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer (Fur Free Retailer). Takie wiadomości chcielibyśmy dostarczać wam codziennie!

Marka Simple ekskluzywna marka modowa działająca na polskim rynku od ponad 25 lat wydała oświadczenie, że oficjalnie rezygnuje z używania naturalnych futer w swoich kolekcjach. Tym samym dołączyła do międzynarodowego ruchu coraz powszechniej przyjmowanego w branży odzieżowej polityką fur-free. Marka Simple CP zadeklarowała, że w przyszłości nie będzie wykorzystywać naturalnych futer w swoich kolekcjach.

„Rezygnacja z  naturalnych futer jest kolejnym krokiem w rozwoju marki Simple CP, która ma na uwadze kwestie ekologiczne i etykę w modzie. Już od dłuższego czasu w kolekcjach wykorzystywane były futra ekologiczne, natomiast dodatki z futer naturalnych zostały wycofane ze sprzedaży i nie będą pojawiały się już w asortymencie marki” – wyjaśnił Damian Adamski, Dyrektor Marketingu Simple Creative Products.

Marka poinformowała również, że przy okazji wprowadzenia najbliższej kolekcji zimowej, która w sklepach pojawi się już w sierpniu, ubrania Simple CP zawierające sztuczne futro zostaną wyraźnie oznakowane, że przy ich produkcji korzystano z etycznych zamienników. Dzięki temu klientki będą mieć pewność, że wybierają produkty, które wykonano z poszanowaniem zwierząt i środowiska naturalnego.

Marka Simple CP dołączyła także do międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer (ang. Fur Free Retailer). Obecnie jest on prowadzony w ponad 20 krajach na całym świecie. Jego celem jest namawianie firm odzieżowych do rezygnacji z futer, a jednocześnie zapewnienie konsumentom rzetelnej informacji na temat polityki poszczególnych marek w tej kwestii. Program promuje wycofywanie ze sklepów odzieży i dodatków z naturalnymi futrami, zaś klientom pozwala podejmować świadome i etyczne decyzje zakupowe. Koordynatorem inicjatywy jest koalicja Fur Free Alliance zrzeszająca organizacje zajmujące się ochroną i prawami zwierząt. W Polsce od 2013 r. program prowadzi Stowarzyszenie Otwarte Klatki.

„Deklaracja tak dużej i znanej marki jak Simple Creative Products to istotny głos w polskiej branży odzieżowej, dlatego tym bardziej nas on cieszy. To najlepszy dowód na to, że ekskluzywną modę można tworzyć bez użycia naturalnych futer. Mam nadzieję, że inne firmy również podążą tym śladem, mając na względzie dobro zwierząt, środowiska oraz ludzi” – powiedziała Aleksandra Majchrzak, koordynatorka programu Sklepy Wolne Od Futer ze Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Wśród firm i projektantów, którzy dotychczas zrezygnowali z używania prawdziwych futer w swoich produktach są m.in. GUCCI, Armani, Michael Kors, Versace czy Hugo Boss. Program Sklepy Wolne Od Futer zrzesza obecnie ponad blisko 900 marek odzieżowych z całego świata. Ich pełna lista znajduje się na międzynarodowej stronie programu.

Bardzo cieszy nas, że polskie marki także dołączają do międzynarodowego ruchu!

  • Kasia

    No i zgadzam się z tym jak najbardziej! Szkoda mi tych wszystkich zwierząt, które są przeznaczane na robienie ciuchów. Zapraszam na http://modnespodnice.pl i serdecznie pozdrawiam.

ZobaczSchowaj komentarze

Szkoła w Tokio chce, aby jej uczniowie nosili mundurki od Armaniego

Kto powiedział, że edukacja nie może jednocześnie łączyć się z ekstrawagancją i stylem? Na pewno nie dyrektor publicznej szkoły w dzielnicy Ginza w Tokio, który ogłosił, że planuje wprowadzić w swojej placówce mundurki od Armaniego. Jak można się tego było spodziewać – rodzice nie byli zachwyceni.

Taimei Elementary School, bo to o tej szkole mowa, chce wprowadzić nowe mundurki już w kwietniu, jednak decyzja spotkała się z niemałym oburzeniem ze strony rodziców. Powód? Cena mundurków, która wynosić ma 80,000 jenów, czyli około 520$. Niestety nie wiadomo jeszcze czy mundurki będą obowiązkowe, ani czy decyzja ma jakikolwiek związek z faktem, iż główne biuro włoskiej marki znajduje się niemal obok szkoły, ale przyznamy, że designerskie mundurki są co najmniej zaskakującym pomysłem.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności