Marion Cotillard twarzą torebek Lady Dior

O marce Dior ostatnio mówiło się najczęściej w kontekście przejęcia nad nią sterów przez pierwszą kobietę projektanta oraz jej pierwszej kolekcji. Dziś zostawmy na chwilę temat feministycznych t-shirtów autorstwa Marii Grazii Chiuri i skupmy się na pięknej kampanii torebek Lady Dior, w której wystąpiła Marion Cotillard. Zobaczcie jak wypadła w niej francuska aktorka.

Marion Cotillard twarzą torebek Lady Dior

Już raz mieliśmy do czynienia z kwiecistym ogrodem Diora. Zapewne pamiętacie pierwszy pokaz francuskiej marki za kadencji Rafa Simonsa. Projektant, nie zważając na budżet, wyłożył żywymi różami wszystkie ściany paryskiego apartamentu, w których odbywał się pokaz marki na jesień-zimę 2012. W kolejnych sezonach żywe rośliny i kwiaty często stanowiły elementy scenografii.

Teraz na ich tle pozuje Marion Cotillard trzymając w dłoni najnowsze modele torebki Lady Dior. Wieloletnia ambasadorka została sfotografowana przez Craiga McDeana, który w swoim portfolio ma wiele współprac z cenionymi aktorkami i modelkami. Tym razem, Francuzka pozuje na tle bujnego ogrodu w kolorach żywej zieleni oraz pastelowych kwiatów. Ujęcia są bardzo kobiece i romantyczne.

Marion świetnie odnajduje się w roli kobiety Diora, z dumą prezentując dodatki rodzimego domu mody. Która z nas nie chciałaby się znaleźć na jej miejscu?

ZobaczSchowaj komentarze

Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.