Małgosia Bela gwiazdą kampanii Zadig&Voltaire jesień-zima 2016

Polska topmodelka Małgosia Bela po raz kolejny wystąpiła w kampanii paryskiej marki Zadig&Voltaire. Firma, która słynie z odzieży utrzymanej w rockowej stylistyce podkreślonej wysmakowanymi dodatkami tym razem podąża nieco innym tropem i przemyca sporo sportowych inspiracji oraz retro wzorów.

Małgosia Bela gwiazdą kampanii Zadig&Voltaire jesień-zima 2016

W poprzednim sezonie Bela wcieliła się w rolę stylowej Paryżanki, która kocha wystawne imprezy. Zachwycaliśmy się jej rockowymi stylizacjami oraz fotografiami Freda Meylana, wykonanymi w paryskim hotelu, Salomon de Rothschild. Prezentowała czarne skórzane spodnie zestawione z nonszalanckimi białymi bluzkami, długie marynarki i swetry w paski.

Tym razem, polska topmodelka pozuje we wnętrzach francuskiego apartamentu prezentując spodnie i bluzy inspirowane dresami z lampasami. Pojawia się także w skórzanych spodniach i miękkich swetrach zestawionych z kowbojkami lub botkami w zwierzęce wzory. W nowej kolekcji marki dominują kolory takie jak: intensywny kobalt, turkus, granat i biel. Torebki, podobnie jak buty, wykonane zostały ze skór wytłaczanych zwierzęcymi deseniami. Zdjęcia są dziełem tego samego fotografa, który współpracował z marką przy poprzedniej sesji, a niewidoczny makijaż wykonał Jurgen Braun.

Małgosia Bela za każdym razem przekonuje nas swoim świetnym wizerunkiem, dlatego także i tym razem mamy ochotę zdobyć całą kolekcję Zadig&Voltaire.

ZobaczSchowaj komentarze

Gang modelek w nowej kampanii Calzedonia

Turkusowa woda, śnieżnobiała plaża oraz piękne kostiumy kąpielowe to niestety wcale nie jest opis naszej obecnej sytuacji, a najnowszej kampanii Calzedonia. Bieliźniana marka w tym sezonie stawia na prostotę oraz indywidualizm, który możemy podziwiać w najnowszej sesji wizerunkowej z udziałem nowych twarzy modelingu. Zobaczcie koniecznie!

Gang modelek w nowej kampanii Calzedonia

Najlepsze wakacje to te, które spędzamy w gronie najbliższych znajomych i marka Calzedonia doskonale o tym wie. Na zdjęciach autorstwa Bena Wattsa możemy zobaczyć Antonię Garrn, Ophélie Guillermand, Blancę Padillę oraz Georgię Fowler. Wszystkie cztery odnoszą coraz więcej sukcesów w świecie mody i podbijają kolejne wybiegi, a prywatnie również się kolegują, co doskonale widać na zdjęciach. Dziewczyny tworzą prawdziwy #girlgang, a hasło to zostało motywem przewodnim całej kampanii.

Jak to bywa w grupach znajomych, najczęściej składają się one z zupełnie różnych osobowości. A żeby dać wyraz temu indywidualizmowi, Calzedonia proponuje możliwość personalizacji kostiumów. W sklepach marki sami będziemy mogli zaprojektować własny kostium, między innymi dodając naszywki lub nadrukowane napisy jak np. #borninthe90s. Takie kreatywne inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.