Małgosia Bela gwiazdą kampanii Zadig&Voltaire jesień-zima 2016

Polska topmodelka Małgosia Bela po raz kolejny wystąpiła w kampanii paryskiej marki Zadig&Voltaire. Firma, która słynie z odzieży utrzymanej w rockowej stylistyce podkreślonej wysmakowanymi dodatkami tym razem podąża nieco innym tropem i przemyca sporo sportowych inspiracji oraz retro wzorów.

Małgosia Bela gwiazdą kampanii Zadig&Voltaire jesień-zima 2016

W poprzednim sezonie Bela wcieliła się w rolę stylowej Paryżanki, która kocha wystawne imprezy. Zachwycaliśmy się jej rockowymi stylizacjami oraz fotografiami Freda Meylana, wykonanymi w paryskim hotelu, Salomon de Rothschild. Prezentowała czarne skórzane spodnie zestawione z nonszalanckimi białymi bluzkami, długie marynarki i swetry w paski.

Tym razem, polska topmodelka pozuje we wnętrzach francuskiego apartamentu prezentując spodnie i bluzy inspirowane dresami z lampasami. Pojawia się także w skórzanych spodniach i miękkich swetrach zestawionych z kowbojkami lub botkami w zwierzęce wzory. W nowej kolekcji marki dominują kolory takie jak: intensywny kobalt, turkus, granat i biel. Torebki, podobnie jak buty, wykonane zostały ze skór wytłaczanych zwierzęcymi deseniami. Zdjęcia są dziełem tego samego fotografa, który współpracował z marką przy poprzedniej sesji, a niewidoczny makijaż wykonał Jurgen Braun.

Małgosia Bela za każdym razem przekonuje nas swoim świetnym wizerunkiem, dlatego także i tym razem mamy ochotę zdobyć całą kolekcję Zadig&Voltaire.

ZobaczSchowaj komentarze

Jacob Birge Vision jesień-zima 2016

Najnowsza kampania marki Jacob Birge Vision jest bardzo społeczna i skierowana do kobiet walczących o swoje prawa. Finalista programu „Project Runway” postanowił zainspirować się strojem rebeliantek i na tej bazie stworzyć ich współczesne wersje. Dzięki temu wykreował wizerunek kobiety silnej, wyzwolonej i pewnej siebie. Zobaczcie wszystkie zdjęcia z kampanii na jesień-zimę 2016.

Jacob Birge Vision jesień-zima 2016

JACOB stawia na ukazywanie swoich projektów w świetle zmian, jakie obecnie zachodzą w społeczeństwie oraz polityce. Pokazuje kobiety jako rebeliantki, których strój symbolizuje siłę oraz chęć walki. Jest to bardzo wymowna wizja, szczególnie jeśli spojrzy się na to, co obecnie dzieje się na polskich ulicach. Modelki – Ola, Faustyna i Ola (Mango Models) wyglądają niczym uczestniczki działań konspiracyjnych, które spotykają się tajnych siedzibach oraz aby przedyskutować plany rewolucyjne i swój wyraźny sprzeciw wobec panującej władzy. Wszystkie mają bardzo poważne miny, które zostały uwypuklone dzięki mocnemu makijażowi oczu i ust wykonanemu przez Urszulę Cholewę i Ewelinę Tymoszuk (Marta Gaska Makeup School). Dokładnie wymodelowane fale i misternie ułożone loki dodają ich wizerunkowi sporej dawki elegancji. Wykonał je Wojtek Walczak (Montibello).

Opowiadając o samych strojach, należy zwrócić uwagę na mocno obniżoną talię oraz plisowania, które przypominają stylistykę z dwudziestolecia międzywojennego – czasu, w którym kobiety większości krajów europejskich zyskiwały prawa wyborcze. Panie chciały wówczas nosić wygodne stroje, który nie krępowałyby ich ruchów, ale jednocześnie nie maskowałyby sylwetki. Dlatego w kolekcji Jacoba sukienki i garnitury są dopasowane, łącząc stonowaną klasykę ze sportowymi dodatkami. Niektóre z nich mają dzianinowe siatkowe struktury. Wykończenia ściągaczem nadają im lekkości, a błysk cekinów wprowadza w bardziej wieczorowy charakter. Stylizacje przełamane są charakterystycznymi już dla projektanta metalowymi detalami oraz biżuterią Anny Orskiej, a także uzupełnione o beret oraz lakierowane szpilki (Kazar) noszone ze skarpetkami.

Z informacji prasowej dowiadujemy się, że kolorystyka utrzymana jest na wyrazistych barwach – czerni, burgundzie, srebrzystościach oraz czerwieni. Niestety nie widać tego na zdjęciach Pawła Wyląga, ponieważ postawiono na czarno-białe ujęcia. Trochę szkoda, bo aż prosi się o ich ujawnienie, co zapewne nadałoby kampanii więcej dynamizmu. Zamiast tego mamy hasła takie jak: „riot”, „revolution”, „caution”, „youth”, „rebel” oraz „freedom”.

Kampania Jacoba Bartnika jest bardzo wymowna i dosadna w swoim przekazie. Bardzo cenimy odwagę projektanta w eksponowaniu swoich opinii. Chętnie przyjrzelibyśmy się tej kolekcji z bliska i sprawdzili wykorzystaną w niej paletę barw.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.