brak kategorii

Youtuberka Lisa Eldridge – dyrektor kreatywną Lancôme

08.07.2015 Redakcja Fashion Magazine

Youtuberka Lisa Eldridge – dyrektor kreatywną Lancôme

Jednak Lisa nie jest osobą znikąd. Od 20 lat jest profesjonalną makijażystką, która malowała sławy takie jak: Kate Winslet, Alexę Chung, Katy Perry, Keirę Knightley, Emmę Watson, Evę Green, Cameron Diaz, Amandę Seyfried, Kate Moss, Helenę Christensen, Cate Blanchet, Demi Moore oraz wiele innych pań. Pracowała podczas sesji zdjęciowych do magazynu „Vogue”, „Allure”, „Glamour”, „Love”, „Numero”, „Pop”, „Lula” oraz za kulisami pokazów Victoria’s Secret. Jej bogate portfolio obejmuje współpracę z najlepszymi fotografami takimi jak Mert and Marcus, Solve Sundsbo, Patrick Demarchelier, Thomas Schenk, Paolo Roversi oraz Horst Dirkgerdes. Prowadzi kolumnę „Make-up guru” w brytyjskim wydaniu „Elle”.

Karierę zaczęła już w wieku 13 lat, kiedy w prezencie urodzinowym dostała zestaw do makijażu scenicznego. Nauczyciele dziwili się małej dziewczynce, która zamiast odrabiać lekcje, wolała robić makijaże znajomym, że w rezultacie zostanie światowej sławy specjalistką. Sama przyznaje, że budowanie portfolio było pracochłonnym procesem i wymagało od niej sporo cierpliwości.

Swoją uwagę skupia na kanale You Tube, który kieruje nie tylko do gwiazd, ale do każdej kobiety posiadającej łącze internetowe. Stara się być autentyczna w tym, co robi i znajdować odpowiedzi na liczne zapytania urodowe. Sama często pyta swoje fanki, jakiej pomocy potrzebują. Wykonanie jednego filmiku zajmuje jej maksymalnie 1,5 godziny. Jej pierwszy tutorial makijażowi pokazywał jak pomalować się na spotkanie z ex-chłopakiem. Zdaje sobie sprawę, że jej makijaże mają często wartość terapeutyczną i poprawiają samopoczucie.

Obecnie ma swoje studio w Londynie, ale często pracuje w Nowym Jorku i Los Angeles. Do tej pory unikała reklamowania konkretnych produktów oraz przywiązania do marek, ponieważ żadna firma nie chciała z nią rozmawiać o autentyczności marki. Z Lancôme stało się inaczej, bo zyskuje nie tylko tytuł dyrektor kreatywnej, ale realny wpływ na wizerunek marki. Przy tak krótkim stażu zdążyła już stworzyć 18 nowych odcieni szminek i 25 nowym kolorów lakierów do paznokci. Zapowiada też wiele dalszych zmian. Czekamy na efekty i zachęcamy do śledzenia jej bloga.