Makijaż z ostatniego pokazu Burberry nie zajmie wam więcej niż 5 minut!

Koniec z błyszczącą skórą: teraz witamy matową i lekko niedoskonałą. Nie ma tu żadnej pomyłki. Brytyjski dom mody lansuje nową modę! Nie wiemy jak wy, ale nam podoba się taki obieg spraw. I cieszymy się, że od dziś możemy spędzić mniej czasu przed lustrem. Chcecie dowiedzieć się jak zrobić makijaż zbliżony do tego, jak na pokazie brytyjskiej marki? Zapraszamy do lektury.

W zeszłym sezonie doradca artystyczny firmy Burberry, Wendy Rowe, pokazała nam jak wygląda konturowanie twarzy według brytyjskiego domu mody. Tym razem postanowiła zupełnie zmienić kierunek w podejściu do skóry rezygnując z blasku na rzecz matu. By osiągnąć taki efekt, makijażystka zaczęła od przygotowania skóry twarzy – dokładnie ją oczyściła, stonizowała i lekko nawilżyła, a na koniec nałożyła trochę balsamu by lekko ją zmatowić. Następnie, żeby zredukować zaczerwieniania na konkretnych obszarach twarzy, nałożyła korektor Burberry Cashmere Concealer. By zmniejszyć połyski wykończyła makijaż używając pudru w kompakcie Burberry Cashmere Compact nr 32 – dokładnie tak, jakby używała bronzera.

Ale to wokół oczu tak naprawdę dokonała się absolutna zmiana. Rowe całkowicie zrezygnowała z ukrywania cieni, a nawet poszła o krok dalej i wzmocniła okolice, w których naturalnie występują. Użyła produktów takich jak Face Contour i Lip Colour Contour. Jeśli modelki miały już naturalne cienie, Rowe zrezygnowała z ich tuszowania. Potem przeczesała brwi, a następnie pomijając zarówno tusz do rzęs i szminkę, wysłała dziewczyny na wybieg.

Zdaniem Wendy za dużo rozmyślamy nad niedoskonałościami, a przecież wszyscy je mamy. Więc następnym razem, kiedy będziecie oglądać dziesięciominutowe tutoriale makijażowe na YouTube uczące jak zakryć wszystkie niedoskonałości i wykonturować twarz nie wpadajcie w panikę, tylko obejrzyjcie filmik zza kulis pokazu. Od razu poprawi się wam humor.

ZobaczSchowaj komentarze

Wyjątkowa playlista od Burberry

17 lat na stanowisku dyrektora kreatywnego w branży mody to nie lada wyczyn, szczególnie w czasach, kiedy zmiany gonią kolejne zmiany. Jednak tak było w przypadku Christophera Baileya, który ogłosił, że odchodzi ze swojego stanowiska, ale zanim to nastąpi, postanowił uczcić swój czas pracy wyjątkową playlistą.

Pokazom najnowszych kolekcji Burberry niezmiennie towarzyszył jeden element – muzyka. To właśnie ona często tworzyła klimat wydarzenia, a nawet samej kolekcji. Musimy przyznać, że Christopher Bailey, poza oczywistym talentem do projektowania, potrafił znaleźć prawdziwe perełki wśród brytyjskich wykonawców. Zdarzało mu się bowiem współpracować nie tylko z wielkimi artystami jak Elton John, ale również wschodzącymi gwiazdami jak James Bay.

Teraz, Christopher Bailey postanowił podzielić się ze światem swoją miłością do muzyki i jednocześnie uczcić 17 lat pracy dla Burberry. W jaki sposób? Stworzył playlistę z 200 ulubionych piosenek, która będzie się powiększać do 17 lutego, kiedy odbędzie się ostatni pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Baileya dla brytyjskiej marki. Playlisty możecie posłuchać na Apple Music.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności