Makijaż gwiazdy – Hailey Baldwin

Młodziutka „it girl”, modelka i córka hollywoodzkiego aktora Stephena, stanowczo może inspirować! Zdecydowanie chcemy mieć takie włosy, styl i figurę! Wiadomo, nie wszystko można zrealizować od razu, zaczniemy więc od makijażu. Jak zrobić make up Hailey, krok po kroku opisuje nam makijażystka z agencji Metaluna, Beata Milczarek.

  1. Podkład

Jasna, absolutnie nie matowa, a satynowa skóra wymaga odpowiedniego przygotowania. Aby osiągnąć to naturalne glow idealnie byłoby zmieszać podkład z bazą rozświetlającą (np. Burberry Fresh Glow) i oprószyć całość sypkim pudrem, również rozświetlającym.

2. Konturowanie

Chociaż ta technika nieco odchodzi w zapomnienie, zastosowana w rozsądnych ilościach nie zaszkodzi. Kiedy wciągnie się policzki do środka ust, powstanie linia, którą należy delikatnie podkreślić matowym bronzerem. Odrobinę pudru można też nanieść na skrzydełka nosa i żuchwę. Kości policzkowe powinny się mienić w naturalny, imitujący rumieniec sposób, dlatego polecam podkreślić je, lekko połyskliwym różem (NARS, „Orgasm”)

3. Oczy i brwi

Brwi w tym makijażu są dosyć mocno zarysowane i zaczesane do góry. Najlepszy czyli najbardziej naturalny efekt daje podkreślanie brwi cieniem. Delikatnie uzupełnienie luk między włoskami matowym brązem, sprawi, że make up będzie wyglądał miękko i kobieco, właśnie tak jak u Hailey.

Połyskliwy miedziany cień położony jest jedynie na ruchomej części powiek, a rzęsy wytuszowane są jedynie u góry, dolne pozostają nieumalowane.

4. Usta

Krwista czerwień pomadki jest nieco matowa. Jeśli podoba się wam trend, w którym usta przy połyskliwej skórze są bardzo zmatowione, mam dla was specjalny wypróbowany na sesjach trik – wystarczy na koniec makijażu przykryć pomadkę odrobiną zwykłej matującej bazy. Efekt zmatowienia i sama trwałość pomadki jest znacznie większa niż wtedy kiedy pozostawi się ją samą.

ZobaczSchowaj komentarze

Oto debiutancka kampania kosmetycznej linii Rihanny – Fenty Beauty

Za kilka dni do Sephory trafi pierwsza linia kosmetyków od Rihanny. Zanim jednak będziemy mogły je kupić, warto zobaczyć film z kampanii, który piosenkarka zamieściła na swoim Instagramie. Wyjątkowa reklama nie tylko pokazuje nam, co znajdzie się na sklepowych półkach, ale ma też istotny społeczny i rasowy wydźwięk.

Długo barbadoska piękność kazała nam czekać na swoją autorską kolekcję kosmetyków do makijażu. To, jakie kosmetyki znajdą się w sprzedaży było wielką niewiadomą aż do dziś, kiedy to na Instagramie @fentybeuty ukazało się kilka zdjęć produktów oraz klip promujący nową linię.

 Klip okazał się być czymś więcej niż tylko reklamą produktów do makijażu i inauguracją pierwszego przedsięwzięcia kosmetycznego gwiazdy. To przede wszystkim celebracja różnorodności. Nie jest sekretem, że przemysł kosmetyczny często krytykowany jest za dyskryminację rasową i preferowanie białych modelek pomimo faktu, że w samych Stanach aż 35 procent kobiet jest kolorowa. Firmy kosmetyczne nie produkują także odcieni wystarczająco głębokich, aby ciemnoskóre kobiety mogły uzyskać ciemniejsze odcienie skóry.

Rihanna postanowiła to zmienić i do reklamy zaangażowała modelki o różnych narodowościach i odcieniach skóry. Zobaczymy tam m.in modelki czarne, Azjatki, Latynoski czy Arabki. Biorąca udział w kampanii Leomie Anderson, która wielokrotnie podkreślała, że  niewystarczające wielu artystów zajmujących się makijażem potrafi prawidłowo pracować z ciemniejszą skórą teraz ma nadzieję, że to się zmieni. Fenty Beauty chlubi się tym, że kreuje „nowe pokoleniem piękna”. W kampanii zobaczymy 15 modelek w tym Palomę Elsesser, Duckie Thot, Slick Woods czy Halimę Aden. Wszystkie malują sobie w niej usta różnymi odcieniami szminek, co oznaczać może tylko jedno:  odcieni będzie przynajmniej 15 i każda kobieta bez względu na kolor skóry znajdzie właściwy dla siebie. Film jest miłą odmianą, bo różni się od klasycznych kampanii z branży beauty.

Choć wielka amerykańska premiera zaplanowana jest na 8 września, nam przyjdzie pewnie trochę na nią poczekać – do tej pory nie pojawiły się informacje dotyczące wejścia Fenty Beauty na polski rynek.

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.