Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Maja Wyh to bez wątpienia jedna z najbardziej rozpoznawalnych europejskich blogerek. Niemka jest zdecydowanie nową muzą branży mody, dlatego tym bardziej cieszy fakt, że znalazła w swoim napiętym grafiku czas, aby wspólnie z polską marką THE ODDER SIDE stworzyć zapierającą dech w piersiach, jesienno-zimową kampanię.

Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Marka THE ODDER SIDE słynie ze swojego zamiłowania do krojów zmysłowo eksponujących plecy. Tym razem polski brand postanowił jednak iść o krok dalej. W tym roku, czy to jesienią czy zimą , oprócz odsłaniania swoich pleców dodatkowo będziemy bowiem odsłaniać… swoje obojczyki oraz ramiona. Pomysł ten może wydawać się nieco szalony zważając na niskie temperatury panujące o tej porze roku, ale uwierzcie, że z marką THE ODDER SIDE nie zamarzniecie. Brand posiłkuje się bowiem materiałami najwyższej jakości, a większość modeli można nosić również tyłem na przód, dzięki czemu uzyskamy piękny dekolt.

Nadchodzący sezon to dla THE ODDER SIDE także mnóstwo nowych projektów, do których zaliczamy nie tylko pięknie wyeksponowane bluzki czy grube swetry, ale także kilka nowatorskich pomysłów takich jak t-shirty w odcieniu marsala. Dodatkowym smaczkiem całej kolekcji jest oczywiście kampania. Naturalna, zmysłowa i delikatna, taka właśnie jest Maja Wyh w najnowszej sesji. Jej opalona skóra pięknie podkreśla i podbija niesamowity odcień niebieskości swetrów, a smukłe, wyeksponowane obojczyki, ramiona czy plecy prezentują się wyjątkowo.

Musimy przyznać, że w takim wydaniu zimowej garderoby jesteśmy w stanie zaakceptować nawet najniższe temperatury.

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.