Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Maja Wyh to bez wątpienia jedna z najbardziej rozpoznawalnych europejskich blogerek. Niemka jest zdecydowanie nową muzą branży mody, dlatego tym bardziej cieszy fakt, że znalazła w swoim napiętym grafiku czas, aby wspólnie z polską marką THE ODDER SIDE stworzyć zapierającą dech w piersiach, jesienno-zimową kampanię.

Subtelna Maja Wyh gwiazdą nowej kampanii THE ODDER SIDE

Marka THE ODDER SIDE słynie ze swojego zamiłowania do krojów zmysłowo eksponujących plecy. Tym razem polski brand postanowił jednak iść o krok dalej. W tym roku, czy to jesienią czy zimą , oprócz odsłaniania swoich pleców dodatkowo będziemy bowiem odsłaniać… swoje obojczyki oraz ramiona. Pomysł ten może wydawać się nieco szalony zważając na niskie temperatury panujące o tej porze roku, ale uwierzcie, że z marką THE ODDER SIDE nie zamarzniecie. Brand posiłkuje się bowiem materiałami najwyższej jakości, a większość modeli można nosić również tyłem na przód, dzięki czemu uzyskamy piękny dekolt.

Nadchodzący sezon to dla THE ODDER SIDE także mnóstwo nowych projektów, do których zaliczamy nie tylko pięknie wyeksponowane bluzki czy grube swetry, ale także kilka nowatorskich pomysłów takich jak t-shirty w odcieniu marsala. Dodatkowym smaczkiem całej kolekcji jest oczywiście kampania. Naturalna, zmysłowa i delikatna, taka właśnie jest Maja Wyh w najnowszej sesji. Jej opalona skóra pięknie podkreśla i podbija niesamowity odcień niebieskości swetrów, a smukłe, wyeksponowane obojczyki, ramiona czy plecy prezentują się wyjątkowo.

Musimy przyznać, że w takim wydaniu zimowej garderoby jesteśmy w stanie zaakceptować nawet najniższe temperatury.

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy Diora zdradzają, co zrobiłyby dla miłości

„Co zrobisz dla miłości?” Takie trudne pytanie Dior postanowił zadać znajomym, gwiazdom i tak naprawdę każdemu z nas. Wszystko z powodu nowej akcji charytatywnej „Dior Love Chain”, która kilka dni temu ruszyła na całym świecie.

Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Bella Hadid, Robert Pattinson, Eva Herzigova, Carine Roitfeld i wiele, wiele innych osób zostało zaangażowanych do wielkiej inicjatywy. Każda z nich została postawiona przed tym samym pytaniem, a odpowiedzi były bardzo różne. Pattinson przyznał, że starałby się być lepszym człowiekiem, Bella zrobiłaby wszystko, a Natalie Portman pojechałaby na koniec świata. A wy?

Odpowiedzi na to pytanie, opisane hashtagiem #diorlovechain, możecie umieszczać na każdej platformie, od Instagrama po Facebooka. Za każdy post, francuski dom mody przekaże 1$ na rzech organizacji WE Charity, która zajmuje się rozwojem edukacji wśród dziewczynek w państwach Afryki, między innymi Kenii. Tym sposobem, Dior stworzy globalny łańcuszek, a część z naszych video odpowiedzi pojawi się nawet na stronie dior.com. Przyłączycie się?

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.