Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Pozostawiając za sobą ciężki rok, Agent Provocateur z nowym właścicielem na czele, zdaje się odzyskiwać naturalistyczną seksualność z przeszłości wraz z najnowszą jesienną kampanią, za którą odpowiedzialny jest Anton Corbijn, a jedną z gwiazd została Magdalena Frąckowiak, która w ostatnim czasie szczególnie często i chętnie odsłania swoje ciało.

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Marka bieliźniana, która do niedawna zmagała się ze szczególnie trudnym okresem spowodowanym nieprawidłowościami w księgowości oraz słabym zarządzaniem, wydaje się wychodzić na prostą.

Najnowsza kampania ma być powrotem marki do kręconych dawniej spotów reklamowych, bowiem jak przyznała sama dyrektor kreatywna– Sarah Shotton, marka od bardzo dawna niczego „fajnego” nie nakręciła. Twarzami kampanii zostały Élise Crombez i Magdalena Frąckowiak. Modelki ubrane w skórzane podwiązki, koronkowe biustonosze oraz wysokie „kabaretki” grają w rozbieranego  pokera w słabo oświetlonym klubie w piwnicy, którego jedynym pracownikiem jest punkowa szatniarka, Abbie Fowler.

Dodatkowo, dyrektor kreatywna marki w specjalnym wywiadzie wyznała, że razem z nowymi właścicielami chcieli sprawić, aby Agent Provocateur znowu stał się czymś kultowym. Co więcej, Shotton dodała, że właściciele chcieli nadać marce prowokującej klasy i spowodować, aby powróciła do swoich londyńskich korzeni w Soho, gdzie w roku 1944 otwarty został ich pierwszy sklep. Inspiracją kolekcji jest armia silnych kobiet– Tina Turner w „Mad Maxie”, Patricia Arquette w „Prawdziwym romansie” oraz Milla Jovovich w „Piątym elemencie”.

Jesienna linia ma mieć wielką osobowość i łączyć w sobie klimat „Podziemnego kręgu” oraz „Gry o tron”, z elementami w wojennym stylu oraz estetyką „seksownego robota”. Kolorystyka waha się od kobaltu, przez szmaragd, srebro aż po ognistą czerwień. Ubarwione tkaniny, waspies oraz bielizna w stylu lat 50.– to tylko mała zajawka najnowszej kolekcji!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Wiedzieliście, że 80% kobiet z różnych części świata inspirują ujęcia obrazujące sukcesy innych przedstawicielek płci pięknej, a aż jedna trzecia pań nie może cieszyć się wyjątkowością chwili przez próbę stworzenia „zdjęcia idealnego”?  To właśnie między innymi te zaskakujące wyniki skłoniły PANDORĘ– markę, która od lat zachwyca swoją biżuterią, do stworzenia zupełnie innej niż wszystkie kampanii, pokazującej naturalne ujęcia kobiet, które cieszą się ze swoich sukcesów. Począwszy od tych najmniejszych związanych z życiem codziennym aż po te największe.

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Projekt nosi nazwę „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful), a jego idea powstała zaraz po ukazaniu się wyników badań, które przeprowadzono razem z 7000 kobietami z 8 krajów i 3 kontynentów. Jak się bowiem okazało, aż sześć razy więcej kobiet czerpie większą inspirację z naturalnych ujęć ukazujących codzienne sukcesy innych pań niż z pozowanych, czasami sztucznych selfie. Co więcej, badania wykazały także, że prawie połowa kobiet z całego świata dokumentuje i gromadzi codzienne, wyjątkowe dla nich momenty w swoich telefonach. Co jeszcze udało nam się dzięki nim dowiedzieć? Między innymi to, że aż jedna trzecia kobiet przez próbę zrobienia „idealnego” zdjęcia nie może w pełni cieszyć się wyjątkowością danej chwili, a trzy na cztery panie chciałyby móc bardziej doceniać codzienne, na pozór zwyczajne, a jednak wyjątkowe momenty swojego życia. Te wszystkie szokujące liczby i wnioski wyciągnięte z badań skłoniły markę PANDORA do zmiany swojego stylu fotografii i próby stworzenia czegoś kompletnie świeżego i spontanicznego.

Jak wyjaśnia Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu, wyniki badań tylko upewniły nas w tym, że w dzisiejszej, cyfrowej erze kobiety nie mają czasu żeby się zatrzymać i celebrować swoje codzienne zmagania i dokonania. PANDORA chce to zmienić i zainspirować panie do tego by nie przestawały zauważać wagi zarówno swoich małych jak i dużych osiągnięć.

Dodatkowo, marka aby jeszcze bardziej pobudzić kobiety do celebrowania swoich sukcesów i dzielenia się nimi z innymi zachęca do wzięcia w swoim konkursie. Zdjęcia opublikowane na Instagramie pod #DOSeeTheWonderful oraz z tagiem @theofficialpandora wezmą udział w konkursie na najbardziej autentyczną fotografię. Zwycięskie zdjęcie będzie można później podziwiać wraz z ujęciami trzech światowej sławy fotografek tworzące kampanię PANDORY, prezentującą prawdziwe portrety kobiet z różnych stron świata.

Kampania PANDORA „Odkrywaj Piękno” rusza już 31 sierpia 2017.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.