Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Pozostawiając za sobą ciężki rok, Agent Provocateur z nowym właścicielem na czele, zdaje się odzyskiwać naturalistyczną seksualność z przeszłości wraz z najnowszą jesienną kampanią, za którą odpowiedzialny jest Anton Corbijn, a jedną z gwiazd została Magdalena Frąckowiak, która w ostatnim czasie szczególnie często i chętnie odsłania swoje ciało.

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Marka bieliźniana, która do niedawna zmagała się ze szczególnie trudnym okresem spowodowanym nieprawidłowościami w księgowości oraz słabym zarządzaniem, wydaje się wychodzić na prostą.

Najnowsza kampania ma być powrotem marki do kręconych dawniej spotów reklamowych, bowiem jak przyznała sama dyrektor kreatywna– Sarah Shotton, marka od bardzo dawna niczego „fajnego” nie nakręciła. Twarzami kampanii zostały Élise Crombez i Magdalena Frąckowiak. Modelki ubrane w skórzane podwiązki, koronkowe biustonosze oraz wysokie „kabaretki” grają w rozbieranego  pokera w słabo oświetlonym klubie w piwnicy, którego jedynym pracownikiem jest punkowa szatniarka, Abbie Fowler.

Dodatkowo, dyrektor kreatywna marki w specjalnym wywiadzie wyznała, że razem z nowymi właścicielami chcieli sprawić, aby Agent Provocateur znowu stał się czymś kultowym. Co więcej, Shotton dodała, że właściciele chcieli nadać marce prowokującej klasy i spowodować, aby powróciła do swoich londyńskich korzeni w Soho, gdzie w roku 1944 otwarty został ich pierwszy sklep. Inspiracją kolekcji jest armia silnych kobiet– Tina Turner w „Mad Maxie”, Patricia Arquette w „Prawdziwym romansie” oraz Milla Jovovich w „Piątym elemencie”.

Jesienna linia ma mieć wielką osobowość i łączyć w sobie klimat „Podziemnego kręgu” oraz „Gry o tron”, z elementami w wojennym stylu oraz estetyką „seksownego robota”. Kolorystyka waha się od kobaltu, przez szmaragd, srebro aż po ognistą czerwień. Ubarwione tkaniny, waspies oraz bielizna w stylu lat 50.– to tylko mała zajawka najnowszej kolekcji!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Styl Paryżanek od dekad jest przedmiotem zazdrości oraz podziwu kobiet na całym świecie. Niewymuszona elegancja z nutką seksapilu, które stały się znakami rozpoznawczymi takich osób jak Jane Birkin czy Brigitte Bardot, do dzisiaj stanowi inspirację dla wielu projektantów. Przekonaliśmy się o tym oglądając najnowszą kolekcję „New vintage” polskiej marki Madelle.

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Polska marka z francuską duszą. To określenie chyba najlepiej opisuje markę Madelle, założoną i tworzoną przez Magdalenę Magnon.  Jej najnowsza kolekcja o nieco sprzecznej nazwie „New Vintage” czerpie ze stylu Francuzek to co najlepsze, interpretując trendy sprzed lat i adaptując je jednocześnie na warunki dyktowane przez współczesną ulicę. Projektantka kobietę Madelle kreuje więc w tym sezonie na romantyczkę z pazurem, która lubi podkreślać swoją figurę zwiewnymi sukienkami, dodaje szaleństwa garderobie poprzez delikatne wzory i ceni sobie dopracowane detale. Wśród tych ostatnich, uwagę przykuwają ręcznie powlekane guziki oraz apaszki wykonane z nadrukowanego specjalnie dla Madelle jedwabiu.

Unowocześnione retro, jak opisuje kolekcję projektantka, zainspirował nie tylko styl paryskiej ulicy. Dużą rolę odegrały tu również tkaniny. Dwurzędowe płaszcze dopasowane w talii, które wykonano z wełny połączonej z kaszmirem lub angorą osłonią nas przed chłodami, a sukienki z jedwabiu czy wiskozy będą świetnie kontrastowały z jesiennymi swetrami. Wszystkie projekty możemy zobaczyć w sesji wizerunkowej  autorstwa Magdaleny Kozickiej, przed której obiektywem stanęły Klaudia Celińska oraz Gabriela Przeorska.

Lubimy bardzo!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.