Magda Butrym wyróżniona przez amerykańskiego „Vogue’a”

Amerykański „Vogue” kontynuuje wyrażanie swojej fascynacji i zainteresowania modą z Europy Wschodniej publikując zestawienia najgorętszych projektantów i marek, które szturmem podbijają międzynarodowy rynek. W najnowszym, obok szeregu nazwisk z Ukrainy, Rosji, a nawet Kazachstanu, znalazło się też miejsce dla polskiej „dumy narodowej”, czyli Magdy Butrym.

Magda Butrym, to obok MISBHV, chyba obecnie jedna z najlepszych reklam polskiej mody za granicą. I pomimo że reprezentuje przecież zupełnie inną estetykę, niż krakowska marka, łączy ich sporo: uwielbienie blogerów i fashionistów, popularność wśród największych gwiazd (w tym szczególnie przedstawicieli klanu Kardashian-West) i niezmiennie rosnąca liczba prestiżowych publikacji, dzięki którym zdobywają coraz większe uznanie na światowej scenie mody. W zeszłym sezonie to MISBHV znalazło się w zestawieniu amerykańskiego „Vogue’a” podsumowującym najciekawsze nowe marki na nowojorskim tygodniu mody. W tym, internetowa wersja „biblii mody” postanowiła wyróżnić Butrym, jako jedną z 10 wschodnioeuropejskich projektantów, których warto obserwować w 2017 roku.

Dziennikarze Vogue.com wzięli pod lupę marki z Europy Wschodniej (w tym m.in. Ukrainy i Rosji), ale też z pogranicza Starego Kontynentu i Azji – w zestawieniu znaleźli się bowiem także kazachscy projektanci, o których już niedługo może być jeszcze głośniej niż dotychczas. Magda Butrym, której paryski showroom cieszył się w tym sezonie ogromnym zainteresowaniem, została wyróżniona nie tylko za oczywisty potencjał, ale przede wszystkim za kolekcję na jesień-zimę 2017, w której pobrzmiewa polski duch lat 80. Nie sposób się nie zgodzić – na zdjęciach z sesji wizerunkowej, którą stylizowała jedna z naszych ulubionych instagramowiczek, Alex Carl, widzimy zielone sukienki zestawione z białymi botkami na szpilce, transparentne sukienki w duże grochy i fenomenalne, długie sztuczne futra.

Duma!

ZobaczSchowaj komentarze

Łukasz Dziewic: cały czas uczę się czegoś nowego [WYWIAD]

Łukasz Dziewic to rudowłosy fotograf, który w swoich pracach uchwyca piękno modelek. Ostatnio podjął współpracę z marką Reebok, która angażując młode i zdolne osoby postanowiła okrzyknąć ich godnymi naśladowania „mistrzami”. Łukasz przy okazji tego projektu, zdradził tajniki swojego zawodu.

Dlaczego postanowiłeś został mistrzem marki Reebok?
To Reebok postanowił, żebym został mistrzem ich wydarzenia, co było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Zgodziłem się i dzięki temu mogłem podzielić się z uczestnikami kreatywnych warsztatów swoją wiedzą oraz sprawdzić się w roli mentora.

A kto jest twoim mistrzem, kogo podziwiasz?
Podziwiam wielu fotografów, ale głównie jest to Steven Meisel, Helmut Newton, duet Mert Alas i Marcus Piggott oraz Kacper Kasprzyk. Mógłbym tak długo wymieniać.

Jak dąrzysz do mistrzostwa?
To długofalowy proces. Cały czas uczę się czegoś nowego, żeby stać się lepszym w tym, co robię.

Jaka współpraca byłabym spełnieniem twoich marzeń i ambicji zawodowych?
Uwielbiam to pytanie i szczerze mówiąc, nie mam na nie sprecyzowanej odpowiedzi. Bardzo chciałbym sfotografować Magdalenę Frąckowiak.

Jak chciałbyś być postrzegany w zawodzie fotografa?
Chciałbym, żeby po prostu ludziom podobało się to, co robię.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.