Magda Butrym wyróżniona przez amerykańskiego „Vogue’a”

Amerykański „Vogue” kontynuuje wyrażanie swojej fascynacji i zainteresowania modą z Europy Wschodniej publikując zestawienia najgorętszych projektantów i marek, które szturmem podbijają międzynarodowy rynek. W najnowszym, obok szeregu nazwisk z Ukrainy, Rosji, a nawet Kazachstanu, znalazło się też miejsce dla polskiej „dumy narodowej”, czyli Magdy Butrym.

Magda Butrym, to obok MISBHV, chyba obecnie jedna z najlepszych reklam polskiej mody za granicą. I pomimo że reprezentuje przecież zupełnie inną estetykę, niż krakowska marka, łączy ich sporo: uwielbienie blogerów i fashionistów, popularność wśród największych gwiazd (w tym szczególnie przedstawicieli klanu Kardashian-West) i niezmiennie rosnąca liczba prestiżowych publikacji, dzięki którym zdobywają coraz większe uznanie na światowej scenie mody. W zeszłym sezonie to MISBHV znalazło się w zestawieniu amerykańskiego „Vogue’a” podsumowującym najciekawsze nowe marki na nowojorskim tygodniu mody. W tym, internetowa wersja „biblii mody” postanowiła wyróżnić Butrym, jako jedną z 10 wschodnioeuropejskich projektantów, których warto obserwować w 2017 roku.

Dziennikarze Vogue.com wzięli pod lupę marki z Europy Wschodniej (w tym m.in. Ukrainy i Rosji), ale też z pogranicza Starego Kontynentu i Azji – w zestawieniu znaleźli się bowiem także kazachscy projektanci, o których już niedługo może być jeszcze głośniej niż dotychczas. Magda Butrym, której paryski showroom cieszył się w tym sezonie ogromnym zainteresowaniem, została wyróżniona nie tylko za oczywisty potencjał, ale przede wszystkim za kolekcję na jesień-zimę 2017, w której pobrzmiewa polski duch lat 80. Nie sposób się nie zgodzić – na zdjęciach z sesji wizerunkowej, którą stylizowała jedna z naszych ulubionych instagramowiczek, Alex Carl, widzimy zielone sukienki zestawione z białymi botkami na szpilce, transparentne sukienki w duże grochy i fenomenalne, długie sztuczne futra.

Duma!

ZobaczSchowaj komentarze

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017

Powstała w 2014 marka z początku dała się poznać jako producent najwyżej jakości kożuchów, skórzanych kurtek i futrzanych parek. Nadal są one stałym elementem jej kolekcji, jednak od jakiegoś czasu najbardziej wymagające klientki znajdą wśród nich także całe spektrum klasyki ready-to-wear. W sezonie wiosna-lato Mally&Co. kontynuuje swój romans z lekkimi tkaninami, proponując zmysłowe i kobiece kroje tak samo idealne na wakacje w Portofino, jak i lato w gorącej, zatłoczonej Warszawie.

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.