Mac znów zaskoczył. Sprawdźcie kogo tym razem zaprosił do współpracy

Uwielbiamy przekazywać wam, szczególnie przed weekendem, takie miłe wiadomości. Mac właśnie ogłosił, że do współpracy zaprosił jednego z najbardziej kolorowych i ekstrawaganckich projektantów mody – Jeremiego Scotta. My krzyczymy z radości – nareszcie!

Jeremy Scott, który jest znany ze swojej ekstrawaganckiej estetyki, jak i osobowości, nareszcie doczekał się swojej linii kosmetyków do makijażu. W czwartek firma MAC Cosmetics ogłosiła, że ​​nawiązała współpracę z projektantem – i tak jak można się było spodziewać znajdziemy tam feerię kolorów i nietypowych połączeń. 

Kolekcja Jeremy’ego Scotta i MAC jest pełna kolorów dających błyszczące wykończenie, o których Scott nigdy nie zapomina na wybiegu. W linii znajdują się trzy palety cieni, które składają hołd latom 80. i 90. Paleta do ust (zwana „Future Emotion”) zawiera dziewięć odcieni, w tym chłodną purpurę, głębokie wino, żywą czerwień i „zakurzony” brąz. Paleta do policzków („Acoustica”) składa się z perłowych odcień, matowego brązera i różu dającego satynowe wykończenie. I wreszcie, paleta cieni do powiek  („LoFi”) w której znajdziemy aż 29 cieni, od metalicznych do brązowych, poprzez fuksję, aż po limonkową zieleń i lodową biel. Najwspanialsze są opakowania. Ponieważ kosmetyki zapakowane są w nietypowe puzderka imitujące płytę cd lub odtwarzacz do kaset.
Pełna kolekcja pojawi się w wybranych sklepach MAC na całym świecie i na maccosmetics.com już 8 lutego. Dzięki tej kolekcji rok 2018 zapowiada się bardzo kolorowo.
ZobaczSchowaj komentarze

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

H&M rozpoczyna pierwszą w historii współpracę z marką bielizny – holenderską firmą Love Stories. Stworzone w 2013 roku przez wszechstronnie utalentowaną Marloes Hoedeman, Love Stories znane jest z eklektycznych printów, możliwości tworzenia niezliczonych ilości zestawień oraz wygodnych krojów. Kolekcja H&Mx Love Stories do sklepów trafi dopiero za niecałe dwa miesiące, ale my już wiemy jak będzie wyglądać. Sprawdźcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii!

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

Efektem współpracy H&M z marką Love Stories jest kolekcja dla kobiet, obejmująca szeroką gamę biustonoszy, majtek i stringów, a także bieliznę nocną, maski na oczy, skarpety i torby podróżne z koronki i satyny. Wszystkie elementy kolekcji mają charakterystyczne kombinacje wzorów i kolorów, typowe dla marki Love Stories, które Hoedeman nazywa „perfekcyjnymi niedopasowaniami”. Lamparcie cętki, gwiazdki oraz kwiatowe wzory wymieszane zostały z koronką isportowymi paskami. Paleta kolorów to głównie przygaszony róż, czerń oraz oliwkowa zieleń. Wszystko można zestawiać ze sobą tak, aby było dopasowane do nastroju i odzwierciedlało osobowość noszącego.

„Bielizna zawsze była ważnym elementem mody. Poprzez tę współpracę chcemy pokazać, że bielizna może być tak samo wyrazista i ekspresyjna jak ubranie, mimo żenie zawsze jest widoczna. Dlatego Love Stories jest idealnym wyborem. Od dawnapodziwiamy Marloes za jej energię, motywację i, oczywiście, jej projekty, więc cieszymy się, że robimy to razem”, mówi Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor ds. ProjektówH&M.

„Lubię nazywać współpracę pomiędzy H&M i Love Stories naszym romansem! Odpierwszego dnia był w nas wzajemny szacunek oraz prawdziwa chemia między wszystkimi projektantami, więc idealnie nam się razem pracowało. Kolekcja skupia się wokół klasycznych elementów Love Stories – biustonoszy, majtek bikini oraz stringów – oraz „doskonałych niedopasowań” printów i kolorów” mówi Marloes Hoedeman, założycielka marki Love Stories.

Kolekcja z klasycznymi projektami marki, stworzona we współpracy z zespołem H&M, dostępna będzie na całym świecie w wybranych sklepach oraz online od 9 sierpnia. My już nie możemy się doczekać, aż będziemy mieć je w swojej szafie.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności