LVMH rusza z luksusową platformą zakupową

Wcześniejsze pogłoski potwierdziły się, a ogromne rozwojowe plany koncernu LVMH, ziściły. Francuski gigant rynku dóbr luksusowych rusza na podbój e-commerce’u i lada chwila zaprezentuje swoje nowe „dziecko” w postaci platformy zakupowej gromadzącej niemal 150 marek z segmentu high fashion. Czy brytyjskie Net-A-Porter ma powody do obaw?

Łącznie 150 marek luksusowych (w tym czołowi gracze z portfolio LVMH), czaty wideo z konsultantami, ekspresowa wysyłka do 75 krajów na całym świecie i kapsułowa kolekcja, którą z okazji premiery stworzą największe domy mody – tak w skrócie będzie prezentować się luksusowa platforma zakupowa, która ruszy z ramienia francuskiego koncernu już w połowie czerwca.

Egzekutorem wizji Bernarda Arnault i jego specjalistów od digitalu zostanie Le Bon Marché. czyli liczące 160 lat, paryskie centrum handlowe, znane z tego, że w swojej ofercie ma zarówno najbardziej znane marki luksusowe, jak i dzieła wschodzących i zdolnych projektantów. Do galerii nawiązywać będzie zresztą nazwa zakupowej platformy – „24Sèvres” to nic innego jak nazwa ulicy, przy której zlokalizowane jest Le Bon Marché.

24sevres.com będzie oferować damskie kolekcje ready-to-wear, akcesoria oraz kosmetyki, także z kolekcji czołowych „podopiecznych” LVMH, którzy do tej pory nie sprzedawali swoich projektów w sieci, czyli na przykład Diora i Celine. Już teraz wiadomo, że towar wysyłany będzie ekspresowo do 75 krajów na całym świecie, a w Paryżu dodatkowo powstanie opcja click-and-collect pozwalająca na odbiór zamówionego towaru w wyselekcjonowanych miejscach. To jednak nie wszystko. Twórcy platformy stawiają przede wszystkim na aspekt wizualny i dostosowanie właśnie do niego procesu robienia zakupów, oraz na kontakt z klientem. Skutkiem tego drugiego było zaangażowanie „paryskich ekspertów od mody” dostępnych dla klientów za pomocą czatu wideo oraz… botów, które będą umożliwiały robienie zakupów przy wykorzystaniu aplikacji Facebook Messenger.

Dla uświetnienia premiery, która zapowiadana jest na połowę czerwca, stworzono także kapsułową kolekcją zaprojektowaną przez najbardziej znane światowe marki. Giganci tacy jak Givenchy, Loewe, Marni i Chloe przy pomocy swoich znajomych artystów spersonalizowali swoje najbardziej kultowe projekty, które z całą pewnością będą cieszyć się ogromną popularnością.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend: niezmiennie modne kwiatowe wzory

Romantyczne, eteryczne, banalne. Nic z tych rzeczy. W tym sezonie kwiatowe wzory pokazują swoją bardziej drapieżną i zdecydowanie nowoczesną naturę. Są przeskalowane, ich tłem jest czerń i rozrosły się na wszystkich częściach garderoby. Nosimy je od stóp do głów, nie zapominając o biżuterii, ale nosimy ją tylko wtedy kiedy kwiaty na niej są w rozmiarze od M do XL. Nie mogłyście do tej pory przekonać się do kwiatowych deseni? Sprawdźcie ubrania, które przygotowaliśmy dla was, może jednak zmienicie zdanie?


Zakupy

Dolce & Gabbana

Marynarka
8237 zł

Stardivarius

Spodnie w kwiaty
99,90 zł

W.Kruk

Kolczyki
799 zł

Zara

Koszulowa bluzka
109 zł

H&M

Kimonowa sukienka
199 zł

Aldo

Kolczyki
74,90 zł

Aldo

Torebka na ramię
174 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności