LVMH rusza z luksusową platformą zakupową

Wcześniejsze pogłoski potwierdziły się, a ogromne rozwojowe plany koncernu LVMH, ziściły. Francuski gigant rynku dóbr luksusowych rusza na podbój e-commerce’u i lada chwila zaprezentuje swoje nowe „dziecko” w postaci platformy zakupowej gromadzącej niemal 150 marek z segmentu high fashion. Czy brytyjskie Net-A-Porter ma powody do obaw?

Łącznie 150 marek luksusowych (w tym czołowi gracze z portfolio LVMH), czaty wideo z konsultantami, ekspresowa wysyłka do 75 krajów na całym świecie i kapsułowa kolekcja, którą z okazji premiery stworzą największe domy mody – tak w skrócie będzie prezentować się luksusowa platforma zakupowa, która ruszy z ramienia francuskiego koncernu już w połowie czerwca.

Egzekutorem wizji Bernarda Arnault i jego specjalistów od digitalu zostanie Le Bon Marché. czyli liczące 160 lat, paryskie centrum handlowe, znane z tego, że w swojej ofercie ma zarówno najbardziej znane marki luksusowe, jak i dzieła wschodzących i zdolnych projektantów. Do galerii nawiązywać będzie zresztą nazwa zakupowej platformy – „24Sèvres” to nic innego jak nazwa ulicy, przy której zlokalizowane jest Le Bon Marché.

24sevres.com będzie oferować damskie kolekcje ready-to-wear, akcesoria oraz kosmetyki, także z kolekcji czołowych „podopiecznych” LVMH, którzy do tej pory nie sprzedawali swoich projektów w sieci, czyli na przykład Diora i Celine. Już teraz wiadomo, że towar wysyłany będzie ekspresowo do 75 krajów na całym świecie, a w Paryżu dodatkowo powstanie opcja click-and-collect pozwalająca na odbiór zamówionego towaru w wyselekcjonowanych miejscach. To jednak nie wszystko. Twórcy platformy stawiają przede wszystkim na aspekt wizualny i dostosowanie właśnie do niego procesu robienia zakupów, oraz na kontakt z klientem. Skutkiem tego drugiego było zaangażowanie „paryskich ekspertów od mody” dostępnych dla klientów za pomocą czatu wideo oraz… botów, które będą umożliwiały robienie zakupów przy wykorzystaniu aplikacji Facebook Messenger.

Dla uświetnienia premiery, która zapowiadana jest na połowę czerwca, stworzono także kapsułową kolekcją zaprojektowaną przez najbardziej znane światowe marki. Giganci tacy jak Givenchy, Loewe, Marni i Chloe przy pomocy swoich znajomych artystów spersonalizowali swoje najbardziej kultowe projekty, które z całą pewnością będą cieszyć się ogromną popularnością.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubierzcie się jak ikona stylu i aktorka Diane Keaton, która dziś obchodzi 72. urodziny

Dziś niekwestionowana ikona stylu, choć dla wielbicielek kobiecej mody, raczej anty ikona, obchodzi swoje 72 urodziny. Ciężko nam w to uwierzyć, bo cały czas świetnie wygląda a jej styl ubierania się niezmiennie inspiruje kolejne pokolenia fashionistek, które uwielbiają adaptować ubrania z męskiej szafy. Gdyby chcieć w kilku słowach zdefiniować jej styl należałoby użyć takich określeń jak: klasyka, ponadczasowość, swetry z golfem, charakterystyczne lenonki oraz nakrycia głowy – berety i kapelusze. Poniżej przygotowałyśmy kilka propozycji stylizacji, które nawiązują do stylu Keaton, a wszystkie ubrania upolujecie na ciągle trwającej wyprzedaży.

 

W latach 70. aktorka nosiła się w stylu dandysa. Szerokie spodnie, buty oksfordy, kapelusz i krawat. Na szczęście moda na takie stylizacje wraca. Nie ma nic bardziej kobiecego niż piękna kobieta nosząca męską kamizelkę.

 

Na przestrzeni lat charakterystyczny styl Diane Keaton ewoluował. Choć nadal dużo elementów zostało, dzięki której nie sposób z nikim jej pomylić to zdecydowanie zaczęła podkreślać swoje smukłe kształty. W tym jej ukochane golfy. Keaton przeprosiła się z sukniami i spódnicami. Zakłada też od czasu do czasu buty na obcasach, co w młodości raczej się jej to nie zdarzało.

Diane Keaton z całą pewnością jest ikoną stylu, ale nie w tradycyjnym sensie. Można pokusić się nawet o stwierdzenie, że nie jest uniwersalną wykładnią elegancji. Pokazuje raczej, że odwaga i znajomość siebie pomagają stworzyć własny styl. Bo kreacja Keaton nie jest przebraniem – widać, że aktorka czuje się najlepiej właśnie w tym, co nosi! Nawet jeśli niektórym może się to wydawać niecodzienne. My kupujemy ją w całości!


Zakupy

Francesco Milano

Buty na protektorze
175,20 zł

Topshop

Pasek
111,20 zł

Cos

Długi naszyjnik
ok. 140 zł

Zara

Dżinsy z haftem
69,90 zł

Zara

Dwurzędowa marynarka
159 zł

Polo Ralph Lauren

Koszula
329,40 zł

Mango

Spodnie flare
99,90 zł

Barbour

Filcowy kapelusz
254,26 zł

Vagabond

Oksfordki
419 zł

H&M

Koszula
59,90 zł

H&M

Jedwabny krawat
79,90 zł

Zara

Męska kamizelka z tkaniny
129 zł

Kiomi

Żakiet
239,20 zł

someday.

Materiałowe spodnie o luźnym kroju
254,25 zł

Zara

Sweter w prążek z golfem
59,90 zł

Born86'

Okulary "Lenonki" zerówki z antyrefleksem
39,90 zł

Miss KG

Metaliczne czółenka
287,20 zł

Jubitom

Naszyjnik z pereł
329 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.