Luwr oferuje wycieczkę śladami Beyonce i Jay-Z w nowym teledysku „Apeshit”

Zainteresowanie Lurwem wzrosło maksymalnie po premierze nowego teledysku ulubionej pary showbiznesu. Korzystając z sukcesu nowego klipu, muzeum zorganizowało dla zwiedzających trasę, która uwzględnia wszystkie dzieła sztuki pokazane na teledysku.

Kiedy Beyoncé i Jay-Z wypuścili swój teledysk do „Apeshit”, świat oszalał na jego punkcie. Obserwujemy na nim panią i pana Carter pozujących przed Mona Lisą, rapujących przed Winged Victory of Samothrace, dryfujących po salach muzeum. Całe sześciominutowe wideo to wizualny i historyczny wir ruchów artystycznych. Podczas gdy niektóre prace są łatwe do zidentyfikowania, inne są widoczne tylko w szybkich błyskach lub ekstremalnych zbliżeniach, co sprawia, że ​​widzowie są ciekawi tego, co właśnie zobaczyli. Ale teraz fani Carterów nie muszą się przejmować. Luwr właśnie ogłosił trasę „JAY-Z i Beyoncé at the Louvre”, podczas której zwiedzicie wszystkie dzieła sztuki w teledysku.

Zwiedzanie trwa 1,5 godziny i liczy 17 przystanków w muzeum. Zaczyna się od wspomnianego Winged Victory of Samothrace, zatrzymuje się m.in. przy kultowej The Raft of the Medusa Théodora Géricault oraz Madame Récamier Jacquesa-Louisa Davida, a kończy się portretem czarnej kobiety, autorstwa Marie-Guillemine Benoist. Luwr jest najczęściej odwiedzanym muzeum na świecie, więc nie potrzebuje żadnych sztuczek, aby przyciągać turystów. Jednak nigdy nie zaszkodzi mieć Beyonce po swojej stronie.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kylie Jenner pobiła rekord Beyonce na Instagramie

Jeśli znikasz z social mediów na dziewięć miesięcy możesz się spodziewać, że twój powrót zrobi pewnego rodzaju zamieszanie. Jeśli jesteś najmłodszą członkinią rodziny Kardashian/Jenner i przynosisz światu nowinę o swoim pierwszym dziecku możesz być pewna, że instagramowe rekordy zostaną pobite.

Kylie Jenner ukrywała swoją ciąże przed całym światem. 20 latka, która większość swojego życia spędziła przed kamerami, dzieląc się niezwykle prywatnymi chwilami i dorastając przed obiektywami paparazzich postanowiła pierwszą ciąże przeżyć bardzo prywatnie. Całkowicie odcinając się od obecności na Instagramie czy Snapchacie. Wiadomo było, że jeśli tylko pojawi się jakieś zdjęcie jej świeżo narodzonej córki wywoła to medialny szum.

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

W ostatnią środę swoim pierwszym zdjęciem z córką zdjęcie Kylie pobiło rekord, którym jest – najbardziej lubiane zdjęcie na instagramie. Tym samym zrzucając słynne zdjęcie Beyonce, na którym ogłaszała swoją ciąże z bliźniakami na drugą pozycję. Zdjęcia Kylie w tym momencie ma prawie 15 milionów polubień, kiedy zdjęcie Bey ma ich ponad 11 milionów. Amerykańska celebrytka i młoda mama nie tylko pobiła najwyższy wynik piosenkarki, ale i ustanowiła nowy rekord w kategorii – zdobycie 2 milionów polubień zdjęcie w mniej niż 24 godziny.

Jak widać świat kocha narodziny dzieci – zdjęcie Jenner potwierdzające plotki o jej ciąży zdobyło ponad 10 milionów polubień a film, którego zajawka została pokazana również na Instagramie obejrzany został prawie 62 miliony razy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności