MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

03.01.2017 Paulina Kosim

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Kampanie Louis Vuitton to bardzo często wizualne arcydzieła zaskakujące oryginalnym konceptem oraz pewną teatralnością połączoną z minimalizmem. W dodatku, możemy się w nich spodziewać najgorętszych nazwisk branży mody oraz Hollywood. W poprzednich pojawiły się między innymi bohaterka gry Final Fantasy czy Selena Gomez – jedna z muz Ghesquière, którą projektant często ubiera na czerwony dywan. Jednak tym razem Francuz postanowił połączyć świat mody oraz kina. W jego kampanii „Series 6” możemy zobaczyć między innymi (po raz kolejny dla Louis Vuitton) Jennifer Connelly, Michelle Williams czy Sashę Lane – gwiazdę jednego z najgłośniejszych ostatnio filmów „American Honey”. Obok aktorek w sesji wizerunkowej pojawiły się Natalie Westling, Rianne van Rompaey oraz nowa „it model” Mica Arganaraz.

W przypadku wiosenno-letniej sesji nie tylko modelki są jej gwiazdami. Istotną rolę odgrywa również autor zdjęć Bruce Weber oraz miasto, w którym odbyła się sesja. Ghesquière tym razem postawił na Paryż, a stolica Francji nie tylko stanowi piękne tło dla modelek, ale jest też inspiracją w tworzeniu samej kolekcji. Sesję zrealizowano na Île Saint-Louis gdzie w swoim czasie rezydowały takie osoby jak Charles Baudelaire, John Dos Passos czy Ernest Hemingway. Ghesquière w swojej nowej kolekcji chciał pokazać dualizm Paryża jako samego miasta. Wszyscy, którzy mieli okazję odwiedzić francuską stolicę mogli sami przekonać się o tym jak różni się lewy brzeg Sekwany od prawego. A kolekcja to swego rodzaju hołd dla mitycznej Paryżanki, oryginalnej, eleganckiej i wolnej duchem. Lubimy!

Przeczytajcie także

Czego nie wiecie o Louis Vuitton