Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Od kiedy Nicolas Ghesquière objął stanowisko dyrektora kreatywnego Louis Vuitton, marka zmieniła nieco swój wizerunek, a jego projekty szybko stały się ulubieńcami fashionistek na całym świecie. Projektant konsekwentnie realizuje swoją wizję, co doskonale widać w jego numerycznie zatytułowanych kampaniach sugerujących początek nowego rozdziału. Teraz przyszedł czas na kolejny, bo w sieci właśnie zadebiutowała nowa, wiosenna kampania „Series 6”, w której pojawiła się prawdziwa plejada gwiazd. Zobaczcie koniecznie!

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Kampanie Louis Vuitton to bardzo często wizualne arcydzieła zaskakujące oryginalnym konceptem oraz pewną teatralnością połączoną z minimalizmem. W dodatku, możemy się w nich spodziewać najgorętszych nazwisk branży mody oraz Hollywood. W poprzednich pojawiły się między innymi bohaterka gry Final Fantasy czy Selena Gomez – jedna z muz Ghesquière, którą projektant często ubiera na czerwony dywan. Jednak tym razem Francuz postanowił połączyć świat mody oraz kina. W jego kampanii „Series 6” możemy zobaczyć między innymi (po raz kolejny dla Louis Vuitton) Jennifer Connelly, Michelle Williams czy Sashę Lane – gwiazdę jednego z najgłośniejszych ostatnio filmów „American Honey”. Obok aktorek w sesji wizerunkowej pojawiły się Natalie Westling, Rianne van Rompaey oraz nowa „it model” Mica Arganaraz.

W przypadku wiosenno-letniej sesji nie tylko modelki są jej gwiazdami. Istotną rolę odgrywa również autor zdjęć Bruce Weber oraz miasto, w którym odbyła się sesja. Ghesquière tym razem postawił na Paryż, a stolica Francji nie tylko stanowi piękne tło dla modelek, ale jest też inspiracją w tworzeniu samej kolekcji. Sesję zrealizowano na Île Saint-Louis gdzie w swoim czasie rezydowały takie osoby jak Charles Baudelaire, John Dos Passos czy Ernest Hemingway. Ghesquière w swojej nowej kolekcji chciał pokazać dualizm Paryża jako samego miasta. Wszyscy, którzy mieli okazję odwiedzić francuską stolicę mogli sami przekonać się o tym jak różni się lewy brzeg Sekwany od prawego. A kolekcja to swego rodzaju hołd dla mitycznej Paryżanki, oryginalnej, eleganckiej i wolnej duchem. Lubimy!

Przeczytajcie także

Czego nie wiecie o Louis Vuitton

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH organizuje specjalny program dla studentów z Europy

Jeśli od zawsze zastanawiało cię jak wygląda praca i codzienne funkcjonowanie marek luksusowych, dzięki koncernowi LVHM jest to możliwe. Francuski koncern uruchamia specjalny program dla studentów z sześciu krajów Europy. Poniżej znajdziecie szczegóły!

Koncern LVHM skupia wokół siebie marki luksusowe oraz jest jednym z największych producentów dóbr luksusowych. Grupa składa się z ponad 60 różnych marek zajmującymi się pięcioma działami. Do marek należą chociażby – Louis Vuitton, Givenchy, Sephora czy Bulgari. Jeśli studiujesz w jednym z sześciu krajów Europy (Francja, Włochy, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy) masz szansę wziąć udział w programie zbudowanym wokół cyfrowej platformy. Program jest otwarty dla studentów kierunków inżynieryjnych, biznesowych, kreatywnych i projektowania oraz technologii. Projekt daje młodym talentom głębsze zrozumienie strategicznych wyzwań w zakresie luksusu oraz możliwość zaproponowania rozwiązań poprzez pracę nad tematem „Wyobraź sobie luksusowe doświadczenie jutra”. Najlepsi uczniowie będą mieli szansę dołączyć do 6500 stażystów i 1000 młodych absolwentów rekrutowanych każdego roku przez Grupę.

Program obraca się wokół czteromiesięcznego cyfrowego „zanurzenia” za kulisami w Grupie LVMH, gdzie uczniowie odkrywają kluczowe umiejętności w branży luksusowej: projektowanie i tworzenie, zarządzanie marką, łańcuch dostaw i produkcja, transformacja cyfrowa i przedsiębiorczość oraz doskonalenie jakości obsługi klienta. Przygotowano serię 50 krótkich filmów wideo, które mają pomóc uczestnikom programu. Filmy edukacyjne powstały we współpracy z profesorami z prestiżowych szkół (w tym z Central Saint Martins, Uniwersytetu Bocconi, HEC, ESSEC, CentraleSupélec i Institut Français de la Mode), a dołączyli do ​​nich menedżerowie z ponad 20 marek należących do LVMH.

Studenci są również zapraszani do współpracy z różnorodnymi zespołami, aby rozwinąć swoją wizję luksusowych – doświadczeń jutra, kierowani przez się ambasadorów – profesorów ze swojej uczelni oraz menedżerami LVMH zaangażowanymi w program. 200 studentów z najbardziej fascynującymi pomysłami przedstawi swoją koncepcję jury składającemu się z dyrektorów LVMH oraz członków Komitetu Wykonawczego LVMH w dniu 3 maja 2018 r. W Paryżu. Po zakończeniu programu najlepsi uczniowie zostaną zaproszeni do dołączenia do zespołu LVHM.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.