Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Od kiedy Nicolas Ghesquière objął stanowisko dyrektora kreatywnego Louis Vuitton, marka zmieniła nieco swój wizerunek, a jego projekty szybko stały się ulubieńcami fashionistek na całym świecie. Projektant konsekwentnie realizuje swoją wizję, co doskonale widać w jego numerycznie zatytułowanych kampaniach sugerujących początek nowego rozdziału. Teraz przyszedł czas na kolejny, bo w sieci właśnie zadebiutowała nowa, wiosenna kampania „Series 6”, w której pojawiła się prawdziwa plejada gwiazd. Zobaczcie koniecznie!

Kampania Louis Vuitton wiosna-lato 2017

Kampanie Louis Vuitton to bardzo często wizualne arcydzieła zaskakujące oryginalnym konceptem oraz pewną teatralnością połączoną z minimalizmem. W dodatku, możemy się w nich spodziewać najgorętszych nazwisk branży mody oraz Hollywood. W poprzednich pojawiły się między innymi bohaterka gry Final Fantasy czy Selena Gomez – jedna z muz Ghesquière, którą projektant często ubiera na czerwony dywan. Jednak tym razem Francuz postanowił połączyć świat mody oraz kina. W jego kampanii „Series 6” możemy zobaczyć między innymi (po raz kolejny dla Louis Vuitton) Jennifer Connelly, Michelle Williams czy Sashę Lane – gwiazdę jednego z najgłośniejszych ostatnio filmów „American Honey”. Obok aktorek w sesji wizerunkowej pojawiły się Natalie Westling, Rianne van Rompaey oraz nowa „it model” Mica Arganaraz.

W przypadku wiosenno-letniej sesji nie tylko modelki są jej gwiazdami. Istotną rolę odgrywa również autor zdjęć Bruce Weber oraz miasto, w którym odbyła się sesja. Ghesquière tym razem postawił na Paryż, a stolica Francji nie tylko stanowi piękne tło dla modelek, ale jest też inspiracją w tworzeniu samej kolekcji. Sesję zrealizowano na Île Saint-Louis gdzie w swoim czasie rezydowały takie osoby jak Charles Baudelaire, John Dos Passos czy Ernest Hemingway. Ghesquière w swojej nowej kolekcji chciał pokazać dualizm Paryża jako samego miasta. Wszyscy, którzy mieli okazję odwiedzić francuską stolicę mogli sami przekonać się o tym jak różni się lewy brzeg Sekwany od prawego. A kolekcja to swego rodzaju hołd dla mitycznej Paryżanki, oryginalnej, eleganckiej i wolnej duchem. Lubimy!

Przeczytajcie także

Czego nie wiecie o Louis Vuitton

ZobaczSchowaj komentarze

LVMH organizuje specjalny program dla studentów z Europy

Jeśli od zawsze zastanawiało cię jak wygląda praca i codzienne funkcjonowanie marek luksusowych, dzięki koncernowi LVHM jest to możliwe. Francuski koncern uruchamia specjalny program dla studentów z sześciu krajów Europy. Poniżej znajdziecie szczegóły!

Koncern LVHM skupia wokół siebie marki luksusowe oraz jest jednym z największych producentów dóbr luksusowych. Grupa składa się z ponad 60 różnych marek zajmującymi się pięcioma działami. Do marek należą chociażby – Louis Vuitton, Givenchy, Sephora czy Bulgari. Jeśli studiujesz w jednym z sześciu krajów Europy (Francja, Włochy, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy) masz szansę wziąć udział w programie zbudowanym wokół cyfrowej platformy. Program jest otwarty dla studentów kierunków inżynieryjnych, biznesowych, kreatywnych i projektowania oraz technologii. Projekt daje młodym talentom głębsze zrozumienie strategicznych wyzwań w zakresie luksusu oraz możliwość zaproponowania rozwiązań poprzez pracę nad tematem „Wyobraź sobie luksusowe doświadczenie jutra”. Najlepsi uczniowie będą mieli szansę dołączyć do 6500 stażystów i 1000 młodych absolwentów rekrutowanych każdego roku przez Grupę.

Program obraca się wokół czteromiesięcznego cyfrowego „zanurzenia” za kulisami w Grupie LVMH, gdzie uczniowie odkrywają kluczowe umiejętności w branży luksusowej: projektowanie i tworzenie, zarządzanie marką, łańcuch dostaw i produkcja, transformacja cyfrowa i przedsiębiorczość oraz doskonalenie jakości obsługi klienta. Przygotowano serię 50 krótkich filmów wideo, które mają pomóc uczestnikom programu. Filmy edukacyjne powstały we współpracy z profesorami z prestiżowych szkół (w tym z Central Saint Martins, Uniwersytetu Bocconi, HEC, ESSEC, CentraleSupélec i Institut Français de la Mode), a dołączyli do ​​nich menedżerowie z ponad 20 marek należących do LVMH.

Studenci są również zapraszani do współpracy z różnorodnymi zespołami, aby rozwinąć swoją wizję luksusowych – doświadczeń jutra, kierowani przez się ambasadorów – profesorów ze swojej uczelni oraz menedżerami LVMH zaangażowanymi w program. 200 studentów z najbardziej fascynującymi pomysłami przedstawi swoją koncepcję jury składającemu się z dyrektorów LVMH oraz członków Komitetu Wykonawczego LVMH w dniu 3 maja 2018 r. W Paryżu. Po zakończeniu programu najlepsi uczniowie zostaną zaproszeni do dołączenia do zespołu LVHM.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności