Już jest! Oficjalny lookbook kolekcji Erdem x H&M

Zaledwie kilka tygodni dzieli nas od oficjalnej premiery kolekcji stworzonej przed Erdema Moralioglu dla H&M. Wszystkim fanom z niecierpliwością odliczającym dni do zakupów, oczekiwanie z pewnością osłodzi oficjalny lookbook limitowanej linii, jaki właśnie zaprezentowała szwedzka sieciówka. Jest co podziwiać!

Już jest! Oficjalny lookbook kolekcji Erdem x H&M

Erdem to kolejna po Balmain i Kenzo marka z segmentu premium, z którą swoją doroczną współpracę nawiązał H&M. Londyński projektant, którego kreacje szczególnie upodobały sobie takie postaci jak Poppy Delevingne, Alexa Chung czy księżna Cambridge, słynie z fasonów podkreślających kobiecą sylwetkę, kwiecistych wzorów, biżuteryjnych zdobień najczęściej obecnych na dodatkach oraz dziewczęcych sukienek idealnych zarówno na co dzień, jak i na czerwony dywan. Sporo flagowych dla jego twórczości fasonów weszło także w skład limitowanej kolekcji, która w wybranych sklepach H&M (a także online) pojawi się już w czwartek, 2 listopada.

Lookbook kolekcji, którego autorem został słowacki fotograf Michal Pudelka (możecie go znać z baśniowych kampanii Valentino) to nie tylko unikalny klimat, tak charakterystyczny zresztą dla jego dotychczasowych zdjęć, ale także kwintesencja tego, co artystycznie najbliższe Erdemowi Moralioglu. Sesja powstała w angielskiej rezydencji, a nastrojowość kolekcji idealnie miesza się w niej z pewną dozą zaskoczenia i surrealizmu. Na tym ostatnim szczególnie zależało Pudelce, który w rozmowie z H&M nie ukrywa, że „kolekcja naprawdę do niego przemawia i chciał wykreować dla niej zdjęcia z unikalnym klimatem”.

Nie ukrywamy, że do nas kolekcja Erdem x H&M przemawia równie mocno i już zacieramy ręce na pokryte kwiatami garnitury, mini torebki w stylu vintage i tweedowe marynarki!

ZobaczSchowaj komentarze

Christy Turlington w najnowszej kampanii H&M Conscious

Świadoma moda to temat, który branża podejmuje coraz częściej. W szczególności za sprawą wyjątkowych kolekcji, które tworzone są z materiałów powstałych z recyklingu. Jedną z nich jest H&M Conscious, która już po raz siódmy pojawi się na sklepowych półkach szwedzkiego giganta.

Tym razem, kolekcja Conscious to inspiracje twórczymi domami XIX-wiecznych szwedzkich artystów Karin i Carla Larssona. Niezwykłe aranżacje wnętrz, obrazy i gobeliny, obecne w pomieszczeniach zainspirowały projektantów H&M do stworzenia wyjątkowej kolekcji. Dodatkowo, w kolekcji zobaczymy nowe tkaniny – econyl, włókno nylonowe w 100% odzyskane z sieci rybackich oraz odpadów nylonowych, oraz srebro z recyklingu.

Za zdjęcia w kampania reklamowej Cnscious Exclusive 2018 był odpowiedzialny fotograf mody Mikael Jansson. Gwiazdą sesji wizerunkowej została z kolei sama Christy Turlington Burns, ikona modelingu i założycielka organizacji zdrowia Every Mother Counts. „Bardzo wiele nauczyłam się o zrównoważonych materiałach i o tym, jak daleko udało się dotrzeć w kategoriach sustainability z kolekcją H&M Conscious Exclusive. Kolekcja jest kobieca i elegancka „, powiedziała o kolekcji. Trudno się z nią nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności