Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!

Od czasu pojawienia się na paznokciach modelek na pokazie Balaciagi logo marki trend na taki manicure ogarnął cały świat. Na Instagramie codziennie pojawiają się nowe, „obrandowane” propozycje manikiurowe. Może któreś z nich was zainspirują?

Trend na logo na paznokciach możemy nazwać efektem Balenciagi. Dlaczego? Pamiętacie modelki, które przeszły po wybiegu we wrześniu  z „B” namalowanym na każdym paznokciu? Kolejnym manicure, z logo na płytce, (który bardzo nam się spodobał) był ten wykreowany przez stylistę Jin Soon Choi, który stworzył go na pokaz Marca Jacobs,  wpisując modelkom na każdy z 10 paznokci jedną z literek znaku firmowego Marca.

Logomania na paznokciach od tego czasu zaczęła rozprzestrzeniać się dosłownie jak wirus. Dbają o to artyści tacy jak japoński manicurzysta Mei Kawajiri, (autor czarnego manicure dla Balenciagii), który ciągle podkręca zainteresowanie, regularnie publikując swoje kolejneniezwykłe pomysły na Instagramie. W ślad za nim ruszyła cała rzesza instagramowiczek, które z każdym kolejnym opublikowanym postem udowadniają, że za pomocą odpowiednich narzędzi, można na paznokciach wykreować mini dzieła sztuki w postaci logo Hermès czy Louis Vuitton. 

Wolicie coś bardziej dyskretnego? Może zainspiruje was modelka i artystka Petra Collins, która w tym tygodniu zdecydowała się na bladoróżowy manicure, aby uczcić pojawienie się nowego zapachu Gucci. Manicure jest tak subtelny, a przy tym starannie i estetycznie wykonany, że mogłybyśmy na niego patrzeć godzinami. Tak zrobione paznokcie mogą być nie tylko piękną ozdobą dłoni, ale także przesłaniem lub manifestem, które chcecie zakomunikować światu, albo po prostu podkreśleniem jak dane wydarzenie jest dla nas ważne, czy to jak bardzo lubicie daną markę.

Pojawiające się codziennie w ogromnej ilości bardzo różne stylizacje paznokci, mniej lub bardziej dziwne, pokazują ewidentnie, że klasycznie pomalowane paznokcie robią się po prostu nudne. Nam wyjątkowo podoba się ten trend, może dlatego, że wylansowali go profesjonaliści. A co wy o tym myślicie?

ZobaczSchowaj komentarze

Mimi Choi: makijażystka, która potrafi zmieniać swoją twarz w jedzenie z fast foodu

Pizza, hamburger, frytki czy hot dog?  Pomysłowa makijażystka z Kanady Mimi Choi nie myśli o nich w kategoriach posiłku, a elementy fastfoodowego menu postanowiła przenieść z talerza na swoją twarz i dłonie. Musimy przyznać, że zrobiła to w wyjątkowo wierny sposób. Wykorzystując zjawisko iluzji, ale także kosmetyki do makijażu zmieniła części swojego ciała w kaloryczne dania. Zobaczcie!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.