Logomania na paznokciach: gorący trend prosto z Instagrama!

Od czasu pojawienia się na paznokciach modelek na pokazie Balaciagi logo marki trend na taki manicure ogarnął cały świat. Na Instagramie codziennie pojawiają się nowe, „obrandowane” propozycje manikiurowe. Może któreś z nich was zainspirują?

Trend na logo na paznokciach możemy nazwać efektem Balenciagi. Dlaczego? Pamiętacie modelki, które przeszły po wybiegu we wrześniu  z „B” namalowanym na każdym paznokciu? Kolejnym manicure, z logo na płytce, (który bardzo nam się spodobał) był ten wykreowany przez stylistę Jin Soon Choi, który stworzył go na pokaz Marca Jacobs,  wpisując modelkom na każdy z 10 paznokci jedną z literek znaku firmowego Marca.

Logomania na paznokciach od tego czasu zaczęła rozprzestrzeniać się dosłownie jak wirus. Dbają o to artyści tacy jak japoński manicurzysta Mei Kawajiri, (autor czarnego manicure dla Balenciagii), który ciągle podkręca zainteresowanie, regularnie publikując swoje kolejneniezwykłe pomysły na Instagramie. W ślad za nim ruszyła cała rzesza instagramowiczek, które z każdym kolejnym opublikowanym postem udowadniają, że za pomocą odpowiednich narzędzi, można na paznokciach wykreować mini dzieła sztuki w postaci logo Hermès czy Louis Vuitton. 

Wolicie coś bardziej dyskretnego? Może zainspiruje was modelka i artystka Petra Collins, która w tym tygodniu zdecydowała się na bladoróżowy manicure, aby uczcić pojawienie się nowego zapachu Gucci. Manicure jest tak subtelny, a przy tym starannie i estetycznie wykonany, że mogłybyśmy na niego patrzeć godzinami. Tak zrobione paznokcie mogą być nie tylko piękną ozdobą dłoni, ale także przesłaniem lub manifestem, które chcecie zakomunikować światu, albo po prostu podkreśleniem jak dane wydarzenie jest dla nas ważne, czy to jak bardzo lubicie daną markę.

Pojawiające się codziennie w ogromnej ilości bardzo różne stylizacje paznokci, mniej lub bardziej dziwne, pokazują ewidentnie, że klasycznie pomalowane paznokcie robią się po prostu nudne. Nam wyjątkowo podoba się ten trend, może dlatego, że wylansowali go profesjonaliści. A co wy o tym myślicie?

ZobaczSchowaj komentarze

Nadciąga prawdziwa rewolucja: naklejki na paznokcie 3D od Sally Hansen

Zapomnijcie o klasycznie pomalowanych paznokciach! Dzięki naklejkom 3D od Sally Hansen – wasz manicure będzie wyglądał niepowtarzalnie.

Nowa gama naklejek 3D Design to zapowiedź prawdziwej manicurowej rewolucji. Dostępne w aż trzech różnych wzorach, są super łatwe do nałożenia, a jednocześnie super efektownie wyglądają na paznokciach. Macie ochotę na geometryczne figury o kształcie diamentów, a może bardziej was przekonują wzory, które fakturą nawiązuje do ulubionego zimowego swetra, albo kwiatowe wzoru. Sally Hansen słynie z takich nietypowanych ozdób.

Jeśli sam dźwięk 3D, budzi wasze zastrzeżenia uspokajamy – używanie nowych naklejek jest łatwe, bez względu na stopień waszych umiejętności. Madeline Poole, globalna ambasadorka kolorów Sally Hansen wyjaśnia, że można to bardzo szybko zrobić. Wystarczy nałożyć jedną warstwę koloru i pozwólcie jej wyschnąć, a następnie przy pomocy pęsetki, nanieść poszczególne naklejki na płytkę paznokci. By utrwalić efekt – wystarczy jeszcze jedna warstwa lakieru.


By wzór był najlepiej widoczny, warto nakładać go na jasny odcień lakieru i pominąć wierzchnią warstwę. Jeśli jednak macie ochotę ponosić dłużej te piękne wzorki- nałóżcie bardzo cienką, wierzchnią warstwę lakieru, ale tak by jego nadmiar nie wypełnił szczegółów kształtu 3D Design.

I co podoba wam się taki manicure?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności