Lewys Ball, urodowy bloger, został twarzą marki Rimmel

Ma zaledwie 17 lat, ale już prawie 50 tysięcy obserwatorów na Instagramie i jeszcze więcej widzów na YouTubie. Teraz został twarzą nowej odsłony marki Rimmel. Lewys Ball jest świeżym nabytkiem branży urodowej i wygląda na to, że zostanie w niej na dłużej!

To już kolejny raz, gdy popularna marka kosmetyczna zaprosiła do współpracy mężczyznę, a nie – jak to się przyjęło – kobietę. Pisaliśmy już o współpracach marek Maybelline czy CoverGirl. Teraz przyszedł czas na Rimmel, który do kampanii #LiveTheLondonLook zaprosił 17-letniego Lewysa Ball.

snap from yesterday’s shoot, can’t wait for you guys to see it all😇 makeup done by the amazing @doritanissen 💆🏻‍♂️

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika lew (@lookingforlewys)

Mimo młodego wieku chłopak ma na swoim koncie spore sukcesy. Współpraca z potęgą kosmetyczną jest z pewnością kolejną siłą napędową dla nastolatka. Cieszy, że firmy kosmetyczne zaczynają dostrzegać niszę i potencjał, jaki daje współpraca z mężczyznami. A tym, którzy krzywią się na męski makijaż, pragniemy przypomnieć, że to mężczyźni słynęli z malowania się trzysta czy – uwaga – trzydzieści lat temu. Chyba nikt nie ma wątpliwości, ze Ozzy Osbourne, Freddie Mercury czy Marilyn Manson nie byliby tak zachwycający, gdyby nie ich makijaże.

ZobaczSchowaj komentarze

Lena Dunham wyprzedaje garderobę. Pieniądze trafią na organizacje kobiece

Reżyserka, aktorka i aktywistka postanowiła pozbyć się sporej części z ubrań high fashion, jakie znajdują się w jej szafie, a pieniądze uzyskane ze sprzedaży w całości przeznaczyć na Planned Parenthood Federation of America – organizację zajmującą się odpowiedzialnym rodzicielstwem i pomocą kobietom w trudnych życiowych sytuacjach.

Lena ogłosiła, że za pośrednictwem strony The RealReal, która zrzesza markowe ubrania, dodatki i sztukę, wystawi 169 przedmiotów, które zalegają w jej szafie. – W pewnym momencie zdałam sobie sprawę, że w moim domu zalega strasznie dużo przedmiotów. Zawsze myślałam, że zostawię je swojemu przyszłemu dziecku, lecz biorąc pod uwagę moje problemy z układem rozrodczym muszę zmienić plany. Nie mogę żyć przyszłością, która jeszcze nie istnieje. Dlatego postanowiłam sprzedać te rzeczy i zainwestować je w lepsze jutro – wyznała gwiazda w rozmowie z „The New York Times”, gdzie ogłosiła całą akcję.

Dunham dostanie 70 procent ze sprzedaży każdej rzeczy na portalu i zapowiedziała, że pieniądze w całości trafią do Planned Parenthood Federation. Biorąc pod uwagę, że mowa tu o ubraniach topowych światowych kreatorów uzyskana suma może być naprawdę duża. Aktywistka oczywiście nie byłaby sobą, gdyby nie zażartowała ze sporego grona hejterów, które zyskują jej kolejne feministyczne i wolnościowe deklaracje oraz akcje. – Zdaję sobie sprawę, że część tych ubrań może być kupiona tylko po to, by je spalić. Popieram to, bo tak czy inaczej pieniądze ze sprzedaży trafią do organizacji – deklaruje.

Miejmy nadzieję, że za Leną pójdą inne gwiazdy, które cierpią na niekontrolowany przerost szafy. To tak naprawdę nie wymaga od nich specjalnego zaangażowania – jeśli nie mają na to ochoty – a w znaczący sposób może przyczynić się do poprawy jakości życia kobiet. Utrata kilku par butów od Manolo Blahnika chyba jest tego warta.

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.