Lewys Ball, urodowy bloger, został twarzą marki Rimmel

Ma zaledwie 17 lat, ale już prawie 50 tysięcy obserwatorów na Instagramie i jeszcze więcej widzów na YouTubie. Teraz został twarzą nowej odsłony marki Rimmel. Lewys Ball jest świeżym nabytkiem branży urodowej i wygląda na to, że zostanie w niej na dłużej!

To już kolejny raz, gdy popularna marka kosmetyczna zaprosiła do współpracy mężczyznę, a nie – jak to się przyjęło – kobietę. Pisaliśmy już o współpracach marek Maybelline czy CoverGirl. Teraz przyszedł czas na Rimmel, który do kampanii #LiveTheLondonLook zaprosił 17-letniego Lewysa Ball.

snap from yesterday’s shoot, can’t wait for you guys to see it all😇 makeup done by the amazing @doritanissen 💆🏻‍♂️

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika lew (@lookingforlewys)

Mimo młodego wieku chłopak ma na swoim koncie spore sukcesy. Współpraca z potęgą kosmetyczną jest z pewnością kolejną siłą napędową dla nastolatka. Cieszy, że firmy kosmetyczne zaczynają dostrzegać niszę i potencjał, jaki daje współpraca z mężczyznami. A tym, którzy krzywią się na męski makijaż, pragniemy przypomnieć, że to mężczyźni słynęli z malowania się trzysta czy – uwaga – trzydzieści lat temu. Chyba nikt nie ma wątpliwości, ze Ozzy Osbourne, Freddie Mercury czy Marilyn Manson nie byliby tak zachwycający, gdyby nie ich makijaże.

ZobaczSchowaj komentarze

Powstanie „Matrix 4”? Prace nad projektem właśnie ruszyły!

Sensacyjne doniesienia z Hollywood: wytwórnia Warner Bros. rozpoczęła wstępne prace nad kontynuacją historii, jaką znamy z trylogii Matriksa. Jedno jest pewne – to będzie najgłośniejsze wydarzenie filmowe od dawna!

ZobaczSchowaj komentarze

Dzień Matki: przegląd prezentów z polską metką

W. KRUK

PORTFEL
599 zł

MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA

ZESTAW KOSMETYKÓW
65 zł

LE PETIT TROU

KLAPKI
380 zł

LE PETIT TROU

ŚWIECA
130 zł

BOHOBOCO

PERFUMY
390 zł

MO. 61

WARSZTATY ZAPACHOWE
500 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.