Lewys Ball, urodowy bloger, został twarzą marki Rimmel

Ma zaledwie 17 lat, ale już prawie 50 tysięcy obserwatorów na Instagramie i jeszcze więcej widzów na YouTubie. Teraz został twarzą nowej odsłony marki Rimmel. Lewys Ball jest świeżym nabytkiem branży urodowej i wygląda na to, że zostanie w niej na dłużej!

To już kolejny raz, gdy popularna marka kosmetyczna zaprosiła do współpracy mężczyznę, a nie – jak to się przyjęło – kobietę. Pisaliśmy już o współpracach marek Maybelline czy CoverGirl. Teraz przyszedł czas na Rimmel, który do kampanii #LiveTheLondonLook zaprosił 17-letniego Lewysa Ball.

snap from yesterday’s shoot, can’t wait for you guys to see it all😇 makeup done by the amazing @doritanissen 💆🏻‍♂️

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika lew (@lookingforlewys)

Mimo młodego wieku chłopak ma na swoim koncie spore sukcesy. Współpraca z potęgą kosmetyczną jest z pewnością kolejną siłą napędową dla nastolatka. Cieszy, że firmy kosmetyczne zaczynają dostrzegać niszę i potencjał, jaki daje współpraca z mężczyznami. A tym, którzy krzywią się na męski makijaż, pragniemy przypomnieć, że to mężczyźni słynęli z malowania się trzysta czy – uwaga – trzydzieści lat temu. Chyba nikt nie ma wątpliwości, ze Ozzy Osbourne, Freddie Mercury czy Marilyn Manson nie byliby tak zachwycający, gdyby nie ich makijaże.

ZobaczSchowaj komentarze

Okładki tygodnia: czas nadziei, jedzenia i propagandy

Wydawcy polskich magazynów wielkonakładowych wciąż są świetnie przekonani, że im więcej wcisną na okładkę, tym bardziej zaciekawią czytelników. Dzięki temu dostajemy pierwszą stronę zapełnioną w całości, pełną nagłówków, obrazków i fajerwerków graficznych. Skutek? Chyba jedynie ból głowy, bo po całym dniu spędzonym w Internecie, który przecież sloganami oddycha, chciałoby się przytulić i poczytać nie tylko mądrze, ale i ładnie. Czasami jednak nie ma co…

Okładki tygodnia: czas nadziei, jedzenia i propagandy
"Wysokie Obcasy"
Choć "WO" niedawno zaliczyły sporą wpadkę z osobami transpłciowymi (pisałem o tym w jednym z poprzednich wydań "Okładek tygodnia") to wciąż pozostają jednym z niewielu ogólnopolskich magazynów, które nie boją się napisać słowa "lesbijka" na okładce. I chwała im za to!
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.