Levi’s Tailor Shop on Tour powraca!

Tego lata marka Levi’s powraca projektem Levi’s Tailor Shop on Tour. W zeszłym roku mobilne stacje przeróbki produktów kultowej firmy okazały się strzałem w dziesiątkę i przyciągnęły rzesze fanów dżinsowych ubrań. Czy tak będzie i tym razem? Przekonajcie się sami!

Jak mało która marka, Levi’s stawia na kreatywność i pomaga ją rozwijać swoim klientom. Już kilka lat temu wprowadził do swych salonów Levi’s Tailor Shop, czyli punkty, w których można personalizować  dżinsowe kurtki, czy spodnie. Nie bez powodu inicjatywa spodobała się fanom firmy, gdyż uwielbiają oni przerabiać ubrania, podkreślając swój indywidualny styl. Zachęcony tym sukcesem Levi’s już w zeszłym roku w największych polskich miastach wprowadził Tailor Trucki, gdzie Tailor Masterzy szaleli z nożyczkami, farbami, czy papierem ściernym oraz kolorowymi naszywkami.

Tego lata firma powraca z Levi’s Tailor Shop on Tour, tym razem we współpracy z Robertem Kutą, zdolnym artystą, który przy pomocy naszywek i własnych grafik zamieni wasze ubrania. Akcja rozpoczyna się już 23 czerwca, a mobilne stacje znajdziecie w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu i Krakowie. Szczegółowe informacje znajdziecie na Facebooku marki.

Najbliższe wydarzenia:

Warszawa, Food Port nad Wisłą pod Mostem Poniatowskiego.

Piątek: godz. 17-22

Sobota: godz. 14-22

Niedziela: godz. 14-20

Widzimy się na miejscu!

ZobaczSchowaj komentarze

Levi’s pozywa Kenzo. Powód – mała metka na tylnej kieszeni spodni!

Levi Strauss złożył pozew przeciwko Kenzo jak donosi Business of Fashion. Dżinsowa marka oskarżyła paryski dom mody o naruszenie znaku towarowego, którym są małe metki wszyte w tylną kieszeń na ubraniach z najnowszej linii promowanej przez Britney Spears. 

Ostatnio w świecie mody pozwy sypią się gęsto. Off White, Saint Laurent, a teraz Kenzo.  O co chodzi? Levis oskarżył paryski dom mody o bezprawne wszycie w tylną kieszeń spodni malutkiej materiałowej metki, która jest najbardziej rozpoznawalnym elementem we wszystkich dżinsowych produktach sygnowanych logo marki. Od 1936 r. Levi Strauss używał małych metek z nazwą firmy na wszystkich dżinsowych produktach. Zdaniem prawników dżinsowego giganta, taki sposób oznaczenia spodni wprowadza kupujących w błąd i może skutkować spadkiem sprzedaży, a co za tym idzie spowodować „niepoliczalne oraz nieodwracalne straty”. Podobno paryski dom mody zignorowała wiele wniosków o zaprzestanie produkcji i rezygnację z prośby o wycofanie ubrań dlatego do sądu w San Francisko wpłynął pozew. 

Levi’s pozywając markę Kenzo dołączył do długiej listy procesów sądowych, które mają ostatnio miejsce w świecie mody. W ubiegłym tygodniu firma OFF-WHITE wniosła wielomilionowy pozew przeciwko podrabianym sprzedawcom, a Hedi Slimane otrzymał 11,5 miliona dolarów w sprawie przeciwko Saint Laurentowi.  Czy warto się bić o małą metkę?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności