Levi’s Tailor Shop on Tour powraca!

Tego lata marka Levi’s powraca projektem Levi’s Tailor Shop on Tour. W zeszłym roku mobilne stacje przeróbki produktów kultowej firmy okazały się strzałem w dziesiątkę i przyciągnęły rzesze fanów dżinsowych ubrań. Czy tak będzie i tym razem? Przekonajcie się sami!

Jak mało która marka, Levi’s stawia na kreatywność i pomaga ją rozwijać swoim klientom. Już kilka lat temu wprowadził do swych salonów Levi’s Tailor Shop, czyli punkty, w których można personalizować  dżinsowe kurtki, czy spodnie. Nie bez powodu inicjatywa spodobała się fanom firmy, gdyż uwielbiają oni przerabiać ubrania, podkreślając swój indywidualny styl. Zachęcony tym sukcesem Levi’s już w zeszłym roku w największych polskich miastach wprowadził Tailor Trucki, gdzie Tailor Masterzy szaleli z nożyczkami, farbami, czy papierem ściernym oraz kolorowymi naszywkami.

Tego lata firma powraca z Levi’s Tailor Shop on Tour, tym razem we współpracy z Robertem Kutą, zdolnym artystą, który przy pomocy naszywek i własnych grafik zamieni wasze ubrania. Akcja rozpoczyna się już 23 czerwca, a mobilne stacje znajdziecie w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu i Krakowie. Szczegółowe informacje znajdziecie na Facebooku marki.

Najbliższe wydarzenia:

Warszawa, Food Port nad Wisłą pod Mostem Poniatowskiego.

Piątek: godz. 17-22

Sobota: godz. 14-22

Niedziela: godz. 14-20

Widzimy się na miejscu!

ZobaczSchowaj komentarze

50 000 par levisów – taką kolekcję zgromadził jeden człowiek

To największa kolekcja dżinsów na świecie, a wszystkie tego samego producenta – Levisa. Jeden człowiek, Jeff Fuller, zbierał przez wiele lat spodnie, by teraz odsprzedać je marce Levi’s. Poznajcie jego historię!

Pozwólcie, że opowiemy wam historię i nie będzie to historia wyłącznie jednej pary spodni, ale całej ich olbrzymiej kolekcji – 50 000 par. Dodajmy, że znalazły się tam modele z lat 70., 80. i 90. Jeff Fuller wielki fan dżinsów i od dziś nieoficjalnego króla Vintage Levi’s, w swojej bezcennej kolekcji posiadał taką ilość – aż pewnego dnia w dość pomysłowy sposób sprzedał je Levi’sowi.

Ale cofnijmy się trochę w czasie. Na temat samego właściciela wiadomo niewiele. Wszystko, co udało się ustalić to fakt, że był technikiem w latach 80., zanim otworzył swój pierwszy sklep w Santa Monica, gdzie jak przypuszczamy narodziła się jego wielka miłość do ubrań amerykańskiego giganta. Mimo, że zamknął sklep w połowie lat 90., nadal kolekcjonował autentyczne, wyprodukowane w Ameryce Levi’s z lat 70., 80. i 90. XX wieku.

 

Pięćdziesiąt tysięcy par później w sierpniu 2016 r, w ostatnim dniu targów MAGIC w Las Vegas, Fuller zwrócił się do Dana Dahla, wiceprezydenta Levis’a z pytaniem czy nie chciałby jej kupić. Choć początkowo Dahla sądził, że to strata czasu, to finalnie zespół pracowników dżinsowego giganta pojechał do magazynu Jeffa poza Los Angeles, i to co zobaczyli na miejscu przeszło ich najśmielsze oczekiwania.

Wszystko spodnie było nienagannie przechowywane w regulowanej temperatura, kontrolowana była wilgotność; każdy szczegół brany pod uwagę w celu zachowania jakości dżinsu – Zespół spędził kilka tygodni przeczesując każdy element, aby sprawdzić stan, sprawdzić, czy jest autentyczny i wykonany w Ameryce, dokonać inwentaryzacji i uporządkować specjalne elementy. Negocjacje trwały kilka miesięcy, zanim Levi’owie wykupili cały zapas za nieujawnioną, ale domyślamy się, że gigantyczną sumę pieniędzy.

To przykład jak z własnej pasji, można uczynić dochodowe zajęcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.