Leo Mandella: najlepiej ubrany dzieciak w sieci?

Ma 14 lat, prawie 100 tysięcy obserwatorów na Instagramie i szafę pełną ciuchów Supreme, Palace London i Goshy Rubchinskiyego. Poznajcie Leo Mandellę – prawdopodobnie najlepiej ubranego dzieciaka w Internecie.

Jeśli jesteście fanami streetwearu w jego najlepszej formie (tak, mówimy tu m.in. o Supreme, Palace London, Goshy Rubchinskiym i wszystkich ich możliwych kolaboracjach) wiecie, jak ciężkie do zdobycia potrafią być ich ubrania i jak ważne w procesie polowania jest pilnowanie tak zwanych „dropów”. 14-letni Brytyjczyk, Leo Mandella mimo młodego wieku ma już szafę pełną najgorętszych (i najtrudniejszych do zdobycia) streetowych projektów, niezwykle oryginalny styl i popularność w sieci, która mierzona jest już liczbą prawie 100 tysięcy followersów na Instagramie. Jeśli interesujecie się streetwearem i jeszcze nie znacie tej postaci, radzimy jak najszybciej nadrobić zaległości.

Leo Mandella, którego na Instagramie znajdziecie pod nickiem @gullyguyleo pochodzi z hrabstwa Warwickshire w środkowej Anglii, a swoje konto na platformie społecznościowej założył nieco ponad rok temu. Dzięki oryginalnym stylizacjom oraz, nie oszukujmy się, ubraniom, których zapewne pożąda połowa grona fanów streetwearu, Brytyjczyk zdążył w tym czasie zebrać pokaźne grono obserwatorów oraz status instagramowej gwiazdy. Jak powiedział w rozmowie z portalem Highsnobiety, street wearem interesuje się od około 2 lat. I niech nie zwiedzie was wygląd 14-letniego „aniołka” – Mandella nie tylko umiejętnie i sprytnie poluje na wszystkie „dropy”. Doskonale zna także wady i zalety instagramowej popularności oraz w niezwykle świadomy sposób pochodzi do kreowania swojej marki w Internecie.

Największe wrażenie robi jednak tak naprawdę garderoba 14-latka, której zawartość jest warta prawie 55 tysięcy (!) złotych. Leo gasi jednak wszystkie docinki oskarżające go o to, że ubrania kupuje mu mama twierdząc, że pieniądze na nowe modele bierze ze sprzedaży w Internecie tych, których już po prostu nie nosi. W jego szafie dominuje Supreme (chłopak nie ukrywa, że to jego ulubiona marka), Palace London (zarówno autorskie projekty marki, jak i te powstałe w wyniku współpracy z adidasem), bluzy Goshy Rubchinskiyego, Stussy, Bape czy North Face. Popularność z pewnością zapewnił mu też sposób, w jaki nosi najbardziej ‚hot’ projekty – kurtkę ze współpracy Supreme i North Face nosi ze spodniami Kayego Westa z kolekcji „Calabasas” (jak on je zdobył?!) i sneakersami Gucci, kanarkową bluzę Supreme z białymi okularami Saint Laurent, nie boi się też total-looków od Palace London. 14-latek ma już także na swoim koncie pierwszą kampanię. Jedną z pierwszych marek, jaka zaprosiła Mandellę do współpracy byli Polacy z Hermetic Square – sesję wizerunkową na sezon jesień-zima 2016 sfotografował wtedy w Londynie bohater naszego cyklu „Obserwowani”, Paweł Herman.

Leo Mandella w kampanii Hermetic Square (fot. Paweł Herman)

 Jeśli w waszej głowie zaczynają już pojawiać się negatywne komentarze i myślicie, że moda totalnie zdominowała życie tego 14-latka, uspokajamy- Leo jest normalnym dzieciakiem, codziennie chodzi do szkoły, którą uważa za „nudną” i najbardziej na świecie nie znosi matematyki. A że na lekcje chodzi w najnowszych i najbardziej pożądanych ciuchach od Supreme? Możemy jedynie pozazdrościć.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #4: minimalistyczne kolaże The Icon Agency

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Instagram Tygodnia”. Tym razem, nie będzie to jednak osoba czy marka modowa, ale agencja PR-owa, która udowadnia, że media społecznościowe mogą zachwycać swoją oryginalnością. Mowa tutaj o profilu The Icon Agency, warszawskiej firmie, która na co dzień zajmuje się marketingiem, organizacją eventów i wszystkim co związane z branżami mody i urody. Jej Instagram wcale nie przypomina jednak tego, co wyobrażamy sobie słysząc hasło „agencja PR”. Wręcz przeciwnie, ponieważ ich profil jest wypełniony po brzegi kolażami oraz fotografiami w iście minimalistycznym wydaniu.

Instagram The Icon Agency bardzo różni się od tych, które prowadzą pozostałe agencje specjalizujące się w podobnych dziedzinach. Skąd taki pomysł?

Na naszym Instagramie pokazujemy to, co nas inspiruje, czym się zachwycamy, taki zamysł był od samego początku. Chcemy dzielić się tym, co bezpośrednio wpływa na nasze działania i co jest zgodne z naszym poczuciem estetyki. Fajnie jest wyróżniać się na tle innych i cieszymy się że nam się to udaje.

Czy  kolaże, które znajdziemy na waszym profilu, pomagają komunikować się z obserwującymi was użytkownikami oraz potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nasze kolaże na pewno ukazują nasz kierunek myślenia – nie zamykamy się na łączenie różnych form i technik, to na pewno znak dla potencjalnych klientów, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.

Skąd czerpiecie inspiracje tworząc grafiki?

Inspiracje czerpiemy ze wszystkiego, co nas otacza – to sztuka, muzyka, filmy. Jest wiele portali, które sprawdzamy każdego dnia, takie jak np.:  @ignant, @anothermagazine, @highsnobiety, @nowness, @somewheremagazine, portale magazynów modowych, designerskich, lifestyle’owych i wiele innych. Lubimy obserwować również instagramy Kwiaty i Miut (@kwiatyimiut), Rated:Modern Art. (@ratedmodernart), czy Where I See Fashion (@whereiseefashion). Codziennie odkrywamy nowych artystów, którzy nas zachwycają, Internet na pewno jest niekończącym się źródłem inspiracji.

Ulubiona aplikacja do edytowania, projektowania, zarządzania Instagramem to…?

Nasze kolaże powstają w bardzo różny sposób – nie mamy jednej ulubionej aplikacji – cały czas szukamy nowych rozwiązań i pomysłów. Na co dzień korzystamy między innymi z: whitagram, czy tile pic.

Lepiej prowadzić Instagrama strategicznie czy spontanicznie? Planujecie posty z wyprzedzeniem?

Nie planujemy postów – spontaniczność sprawdza się najlepiej :)

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.