Leo Mandella: najlepiej ubrany dzieciak w sieci?

Ma 14 lat, prawie 100 tysięcy obserwatorów na Instagramie i szafę pełną ciuchów Supreme, Palace London i Goshy Rubchinskiyego. Poznajcie Leo Mandellę – prawdopodobnie najlepiej ubranego dzieciaka w Internecie.

Jeśli jesteście fanami streetwearu w jego najlepszej formie (tak, mówimy tu m.in. o Supreme, Palace London, Goshy Rubchinskiym i wszystkich ich możliwych kolaboracjach) wiecie, jak ciężkie do zdobycia potrafią być ich ubrania i jak ważne w procesie polowania jest pilnowanie tak zwanych „dropów”. 14-letni Brytyjczyk, Leo Mandella mimo młodego wieku ma już szafę pełną najgorętszych (i najtrudniejszych do zdobycia) streetowych projektów, niezwykle oryginalny styl i popularność w sieci, która mierzona jest już liczbą prawie 100 tysięcy followersów na Instagramie. Jeśli interesujecie się streetwearem i jeszcze nie znacie tej postaci, radzimy jak najszybciej nadrobić zaległości.

Leo Mandella, którego na Instagramie znajdziecie pod nickiem @gullyguyleo pochodzi z hrabstwa Warwickshire w środkowej Anglii, a swoje konto na platformie społecznościowej założył nieco ponad rok temu. Dzięki oryginalnym stylizacjom oraz, nie oszukujmy się, ubraniom, których zapewne pożąda połowa grona fanów streetwearu, Brytyjczyk zdążył w tym czasie zebrać pokaźne grono obserwatorów oraz status instagramowej gwiazdy. Jak powiedział w rozmowie z portalem Highsnobiety, street wearem interesuje się od około 2 lat. I niech nie zwiedzie was wygląd 14-letniego „aniołka” – Mandella nie tylko umiejętnie i sprytnie poluje na wszystkie „dropy”. Doskonale zna także wady i zalety instagramowej popularności oraz w niezwykle świadomy sposób pochodzi do kreowania swojej marki w Internecie.

Największe wrażenie robi jednak tak naprawdę garderoba 14-latka, której zawartość jest warta prawie 55 tysięcy (!) złotych. Leo gasi jednak wszystkie docinki oskarżające go o to, że ubrania kupuje mu mama twierdząc, że pieniądze na nowe modele bierze ze sprzedaży w Internecie tych, których już po prostu nie nosi. W jego szafie dominuje Supreme (chłopak nie ukrywa, że to jego ulubiona marka), Palace London (zarówno autorskie projekty marki, jak i te powstałe w wyniku współpracy z adidasem), bluzy Goshy Rubchinskiyego, Stussy, Bape czy North Face. Popularność z pewnością zapewnił mu też sposób, w jaki nosi najbardziej ‚hot’ projekty – kurtkę ze współpracy Supreme i North Face nosi ze spodniami Kayego Westa z kolekcji „Calabasas” (jak on je zdobył?!) i sneakersami Gucci, kanarkową bluzę Supreme z białymi okularami Saint Laurent, nie boi się też total-looków od Palace London. 14-latek ma już także na swoim koncie pierwszą kampanię. Jedną z pierwszych marek, jaka zaprosiła Mandellę do współpracy byli Polacy z Hermetic Square – sesję wizerunkową na sezon jesień-zima 2016 sfotografował wtedy w Londynie bohater naszego cyklu „Obserwowani”, Paweł Herman.

Leo Mandella w kampanii Hermetic Square (fot. Paweł Herman)

 Jeśli w waszej głowie zaczynają już pojawiać się negatywne komentarze i myślicie, że moda totalnie zdominowała życie tego 14-latka, uspokajamy- Leo jest normalnym dzieciakiem, codziennie chodzi do szkoły, którą uważa za „nudną” i najbardziej na świecie nie znosi matematyki. A że na lekcje chodzi w najnowszych i najbardziej pożądanych ciuchach od Supreme? Możemy jedynie pozazdrościć.

ZobaczSchowaj komentarze

Adidas ogłasza rok 2017 rokiem kobiet!

Marka Adidas zamierza aktywizować wszystkie kobiety i zachęcać do uprawiania sportów. W tym celu stworzył w samym sercu Warszawy stację sportową Adidas Runners, która łączy w sobie salę treningową oraz miejsce spotkań wszytskich chcących popracować nad lepszą formą. Korzystając z okazji zaprezentował nowy model butów treningowych UltraBOOST X oraz jego ambasadorki.

Adidas ogłasza rok 2017 rokiem kobiet!
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.