Lena Dunham zostanie redaktorką naczelną Glamour?

To nie żart. Plotki o jej zatrudnieniu w amerykańskiej edycji są już na tyle głośne, że zajął się nimi prestiżowy portal WWD. Czy Lena rzeczywiście szykuje się do objęcia tego stanowiska?

Amerykańskie „Glamour” należy do Condé Nast., które w swoim portfolio ma „Vogue’a”, „W”, „Allure” czy „The New Yorkera”. Z tym ostatnim tytułem Dunham jest związana najbardziej, gdyż właśnie tam niegdyś regularnie, a teraz okazyjnie pojawiają się jej eseje i felietony. Lena pojawia się także na imprezach „Glamour”, co odbierane jest z pewną ciekawością, ponieważ wydawany przez nią feministyczny newsletter „Lenny Letter” jest związany z wydawnictwem Hearst – największą konkurencją Condé Nast.

Plotki dotyczące angażu znanej z feministycznych ideałów, zaangażowania w sprawa równouprawnienia i walkę o pokazywanie niezakłamanej naturalności Dunham krążą za oceanem od tygodni. Zatrudnienie jej z pewnością pomogłoby rozpocząć proces restrukturyzacji „Glamour”, który mimo dużej rozpoznawalności tytułu notuje coraz większe spadki – zarówno sprzedaży, jak i zainteresowania reklamodawców.

O ile „Teen Vogue” został świetnie sprofilowany dla millenialsów i tzw. pokolenia Z, to „Glamour” mimo wielu szczytnych akcji walki z retuszem zdjęć czy pisania o prawdziwych problemach kobiet (a nie „jak zrobić mu dobrze”) wciąż nie potrafi zdecydować się, do kogo tak naprawdę chce trafić, więc trafia do nikogo. Uczynienie Dunham naczelną z pewnością przyspieszyłoby ten proces.

Wydawnictwo wydało komunikat o tym, że nie wydadzą komunikatu. „Nie komentujemy pogłosek” – usłyszało WWD. Przedstawiciel Leny zaś oświadczył, że w tych rewelacjach „nie ma nawet cząstki prawdy”. Nie raz jednak zaprzeczano przecież potwierdzającym się później doniesieniom, by mieć chwilę na dokończenie negocjacji. Miejmy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Miejmy też nadzieję, że zmiany w amerykańskiej wersji pociągną za sobą rewolucje w edycjach lokalnych. Dobrze byłoby mieć na rynku magazyn dla kobiet, który pisze o czymś więcej niż „dlaczego warto przyjaźnić się ze swoim bratem”.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności