Polka wynalazła lek na kaca!

Bóle mięśni, głowy, suchość w ustach – kto z nas nie zna tych „dolegliwości”? Mamy jednak dobrą wiadomość – nadchodzi kres cierpień dnia następnego. A to wszystko dzięki nowemu lekarstwu wynalezionemu przez Polkę. Przeczytajcie!

Do tej pory aby uniknąć niepożądanych skutków alkoholowej imprezy mogłyśmy wziąć tabletki dostępne na polskim rynku dzień wcześniej lub próbować leczyć się domowymi sposobami dzień po. Ale to już przeszłość, bo nadchodzi prawdziwa rewolucja. Polski naukowiec, doktor Katarzyna Koziak z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez przypadek odkryła pierwszy na świecie skuteczny lek na kaca. Przez przypadek, bo doktor wcale nie myślała o stworzeniu leku na „syndrom dnia poprzedniego”, a po prostu badała naczynia krwionośne.

Napój stworzony w wyniku badań ma szansę sprawić, że sobotnie lub niedzielne poranki przestaną być koszmarem. W czerwonym preparacie występują substancje, które przyspieszają metabolizm, dzięki alkohol jest szybciej usuwany z organizmu tak samo jak wywołujący złe samopoczucie aldehyd octowy, który znika błyskawicznie. A co to w praktyce oznacza dla każdego konsumenta napojów wyskokowych? Że kac będzie po prostu mniejszy. Cudowny lek będzie ponoć podobny w smaku i konsystencji do oranżady, którą będziemy kupować w sklepie, a nie aptece.

Na efekty pracy polskich naukowców trzeba będzie jeszcze jednak trochę poczekać, ponieważ napój jest na razie w fazie testowej i tak naprawdę nie wiadomo kiedy trafi do sprzedaży. Tymczasem w rozwiązaniu problemu, przynajmniej w sferze wizualnej, może pomóc mgiełka do twarzy na kaca amerykańskiej marki Too Faced, która rozumie, że nie ma nic gorszego niż ziemista, odwodniona twarz, która spogląda na nas z lustra. Nawilżający preparat 3 w 1 w formie sprayu to kolejny po podkładzie „Hangover” produkt powiększający linię kosmetyków „dzień po”. Dzięki tym kosmetykom kac, przynajmniej ten urodowy,  już nam nie grozi!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Regulamin konkursu “Wygraj zestaw kosmetyków Too Faced”

REGULAMIN KONKURSU „Wygraj zestaw kosmetyków Too Faced”

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Wygraj zestaw kosmetyków Too Faced” zwanego dalej „Konkursem”, jest Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, wpisana do rejestru  przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000522429.

2. Organizator przeprowadza Konkurs w ramach serwisu społecznościowego facebook.com (dostępnego pod adresem http://www.facebook.com), zwanego dalej „Serwisem Facebook”, na stronie Fashion Post pod adresem https://www.facebook.com/FashionPostPL/

3. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany, prowadzony, ani administrowany przez Serwis Facebook. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora. Serwis Facebook nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu organizacji Konkursu, w tym w szczególności wydania nagród w Konkursie, jak również nie zbiera jakichkolwiek danych, w  tym danych osobowych, udostępnianych przez uczestników na potrzeby realizacji Konkursu. Wyłączną odpowiedzialność z powyższych tytułów względem uczestników ponosi Organizator.

4. Konkurs trwa od dnia 02.01.2017 do dnia 6.01.2017 do godziny 23:59

WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem Konkursu może być  każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak  również osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jeżeli biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego. Uczestnicy Konkursu w dalszej części niniejszego Regulaminu  zwani są „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”.

2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie organów statutowych Organizatora, jego pracownicy  i współpracownicy (tj. osoby współpracujące z którymkolwiek z powyższych  podmiotów na innej podstawie niż umowa o pracę).

3. Warunkami niezbędnymi do wzięcia udziału w Konkursie przez Uczestnika są:

a) posiadanie funkcjonującego profilu otwartego w Serwisie Facebook, zgodnego z regulaminem i zasadami obowiązującymi w Serwisie Facebook (regulamin Serwisu Facebook dostępny jest na stronie: https://www.facebook.com/policies/?ref=pf);

b) akceptacja postanowień Regulaminu, poprzez akceptację Regulaminu Organizator rozumie wzięcie udziału w Konkursie poprzez wykonanie zadania konkursowego;

c) wykonanie zadania konkursowego na zasadach określonych w Regulaminie.

ZASADY KONKURSU

1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadania, o którym mowa w poście konkursowym:

„UWAGA KONKURS

Wygraj zestaw kosmetyków Too Faced „Christmas in New York, The Chocolate Shop”.

Napisz w komentarzu, jak nazwałbyś edycję specjalną kosmetyków Too Faced związaną z jednym z polskich miast.

Nagrodzimy 4 najciekawsze komentarze.

Konkurs trwa do 6 stycznia do godziny 23:59, wyniki ogłosimy w poniedziałek, 9.01.2016″

2. Jeden uczestnik może zamieścić tylko jeden komentarz. W przypadku większej liczby komentarzy podanych przez Uczestnika jego zgłoszenie nie zostanie uwzględnione w konkursie.

Nagroda:

Jeden z czterech zestawów kosmetyków Too Faced „Christmas in New York, The Chocolate Shop”.

3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygraniu Konkursu w dniu 09.01.2017. Na Stronie zostanie zamieszczony post informujący o wynikach Konkursu. Zwycięzcy zostaną poproszeni o podanie Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Stronie w ramach serwisu Facebook swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu korespondencyjnego, adresu email.

4. Niedopuszczalne jest:

a) naruszanie jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności wykorzystywanie w Konkursie profili osób trzecich oraz profili niezgodnych z regulaminem i zasadami Serwisu Facebook, także naruszanie praw autorskich osób trzecich;

b) naruszanie jakiegokolwiek spośród punktów regulaminu Serwisu Facebook lub niniejszego Regulaminu;

c) podejmowanie działań sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa osób trzecich, w tym w szczególności zamieszczanie w odpowiedziach konkursowych wulgaryzmów, treści obraźliwych itp.

5. W przypadku podejrzenia o działania niezgodne z regulaminem Serwisu Facebook lub niniejszym Regulaminem, Organizator ma prawo w każdym momencie do:

a) natychmiastowego wykluczenia Uczestnika Konkursu poprzez usunięcie jego odpowiedzi konkursowej;

b) pominięcia Uczestnika Konkursu w procesie rozdysponowania nagród;

8. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trybie określonym w § 6 Regulaminu.

 

NAGRODY

1. Organizator przewidział nagrodę dla 4 osób, które wykonają zadanie konkursowe zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu. Nagroda w postaci:

Zestaw kosmetyków marki Too Faced „Christmas in New York, The Chocolate Shop”.

2. Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę

3. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD I SPOSÓB WYDAWANIA NAGRÓD

1. Nagrody zostaną przyznane przez Jury, w którego skład wchodzi 2 członków redakcji portalu fashionpost.pl.

2. Nagrodzone zostaną 4 najciekawsze komentarze.

3. Nagrody zostaną wysłane każdemu Zwycięzcy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania danych kontaktowych.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie nagrody uczestnikom konkursu,  którzy podali Organizatorowi nieprawidłowe lub niepełne dane, w sposób uniemożliwiający dostarczenie nagrody. W przypadku zmiany danych,  Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości stosownie do postanowień § 3 ust. 5 Regulaminu.

5. W przypadku niewysłania  poprawnych danych przez Uczestników konkursu, tracą oni prawo  do nagrody. W takim wypadku nagroda pozostaje własnością Organizatora.

6. Niedozwolone jest przenoszenie praw do nagrody na jakąkolwiek osobę trzecią.

REKLAMACJE

1. Każdy Uczestnik Konkursu może złożyć u Organizatora reklamację w związku z Konkursem.

2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Organizatora: Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa z podaniem korespondencyjnego adresu zwrotnego, na który zostanie przesłana odpowiedź.

3. Reklamację rozpatruje Komisja Reklamacyjna w składzie trzech osób wskazanych przez Organizatora.

4. Reklamację należy składać przez cały czas trwania Konkursu oraz przez okres 3 dni od dnia zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego).

5. Komisja Reklamacyjna rozpatruje reklamację w ciągu 10 dni roboczych od daty jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika Konkursu, który złożył  reklamację, listem poleconym nadanym na adres zwrotny Uczestnika Konkursu  niezwłocznie po jej rozpatrzeniu. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna i wiążąca.

6. Reklamacje spóźnione lub niezgodne ze wskazaniami Regulaminu nie będą rozpatrywane.

 

KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Kontakt z Organizatorem możliwy jest w formie pisemnej: Fashion Post Sp. z o.o., ul. Rozbrat 44a, 00-419 Warszawa

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników w związku z udziałem w Konkursie jest Organizator – Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, KRS  0000522429.

2. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym wyłonienia zwycięzców, wydania nagród oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego, na co Uczestnik podając Organizatorowi dane osobowe wyraża zgodę.

3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika, w tym uzyskanie prawa do nagrody.

4. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych i ich poprawiania.

5. Uczestnik podając dane osobowe na potrzeby Konkursu oświadcza, iż dane te stanowią jego danego osobowe i  są zgodne ze stanem faktycznym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Od Organizatora nie są zależne: funkcjonowanie sieci internet, funkcjonowanie Serwisu Instagram, konfiguracja urządzeń przez Uczestnika Konkursu oraz ustawienia działania sieci internet wynikające z usług świadczonych przez dostawcę sieci internet.

3. Treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.fashionpost.pl, o której mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.

4. Konkurs nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), a dla jego organizacji nie jest konieczne uzyskanie jakiegokolwiek zezwolenia.

5. Uczestnikom nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu uczestnictwa w Konkursie.

6. Tytuły poszczególnych paragrafów Regulaminu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą wpływać na interpretację postanowień niniejszego Regulaminu.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.