Polka wynalazła lek na kaca!

Bóle mięśni, głowy, suchość w ustach – kto z nas nie zna tych „dolegliwości”? Mamy jednak dobrą wiadomość – nadchodzi kres cierpień dnia następnego. A to wszystko dzięki nowemu lekarstwu wynalezionemu przez Polkę. Przeczytajcie!

Do tej pory aby uniknąć niepożądanych skutków alkoholowej imprezy mogłyśmy wziąć tabletki dostępne na polskim rynku dzień wcześniej lub próbować leczyć się domowymi sposobami dzień po. Ale to już przeszłość, bo nadchodzi prawdziwa rewolucja. Polski naukowiec, doktor Katarzyna Koziak z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez przypadek odkryła pierwszy na świecie skuteczny lek na kaca. Przez przypadek, bo doktor wcale nie myślała o stworzeniu leku na „syndrom dnia poprzedniego”, a po prostu badała naczynia krwionośne.

Napój stworzony w wyniku badań ma szansę sprawić, że sobotnie lub niedzielne poranki przestaną być koszmarem. W czerwonym preparacie występują substancje, które przyspieszają metabolizm, dzięki alkohol jest szybciej usuwany z organizmu tak samo jak wywołujący złe samopoczucie aldehyd octowy, który znika błyskawicznie. A co to w praktyce oznacza dla każdego konsumenta napojów wyskokowych? Że kac będzie po prostu mniejszy. Cudowny lek będzie ponoć podobny w smaku i konsystencji do oranżady, którą będziemy kupować w sklepie, a nie aptece.

Na efekty pracy polskich naukowców trzeba będzie jeszcze jednak trochę poczekać, ponieważ napój jest na razie w fazie testowej i tak naprawdę nie wiadomo kiedy trafi do sprzedaży. Tymczasem w rozwiązaniu problemu, przynajmniej w sferze wizualnej, może pomóc mgiełka do twarzy na kaca amerykańskiej marki Too Faced, która rozumie, że nie ma nic gorszego niż ziemista, odwodniona twarz, która spogląda na nas z lustra. Nawilżający preparat 3 w 1 w formie sprayu to kolejny po podkładzie „Hangover” produkt powiększający linię kosmetyków „dzień po”. Dzięki tym kosmetykom kac, przynajmniej ten urodowy,  już nam nie grozi!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja od Too Faced, dla której każda fanka kolorowego szaleństwa i festiwali straci głowę!

Dzięki najnowszym kosmetykom od Too Faced otoczy Was magia. Kolory, brokat, połysk i jednorożce na opakowaniach – takie zestawienie doda szaleństwa każdej festiwalowej stylizacji. Jeśli chcecie wyróżnić się na Openerze pośpieszcie się – kolekcja Life’s a Festival właśnie pojawiła się na Sephora.pl, a ilość produktów jest bardzo ograniczona!

Too Faced ponownie nas nie zawiodło! Chwilę przed początkiem najważniejszego festiwalu muzycznego, firma wypuszcza kolekcję, bez której tego lata ani rusz! Dobrze wiemy, że Coachella to nie tylko koncerty, ale również (jeśli nawet nie bardziej) jeden wielki pokaz mody. Blogerki, aktorki, celebrytki prezentują najgorętsze trendy sezonu – nie tylko modowe, ale i makijażowe. Czy istnieje lepszy moment na wypuszczenie kolekcji kosmetyków pełnej szaleństwa i połyskujących kolorów?

W kolekcji Life’s a Festival nie ma miejsca na nudę! Jak zwykle świetne jakościowo kosmetyki zapakowano w designerskie opakowania. Całość utrzymana jest w klimacie krainy pełnej magii, jednorożców i tęczy. Podkreśla to też naturę produktów, obok których nie da się przejść obojętnie. Gwarantujemy, że jeśli nałożycie na usta szminkę w kształcie rogu jednorożca, albo powieki ozdobicie tęczowymi kolorami z palety cieni, wyróżnicie się nawet w tłumie najbardziej szalonych festiwalowiczów. W kolekcji znajdziecie również kolorowy pędzel, perłową mgiełkę odświeżającą i utrwalającą makijaż, tęczowy rozświetlacz, metaliczne pomadki do ust, rozświetlacz w płynie czy bronzery. Jest więc z czego wybierać!
Cena produktów nie rożni się od cen stałej kolekcji, np. paleta cieni kosztuje standardowo 185zł.
ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności