Lato 2017: najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Mimo że nadal upieramy się przy znamiennej proporcji 70:30, w której 70 procent tego, jak wyglądamy, zależy od spożywanego przez nas jedzenia, a ledwie 30 od regularnych ćwiczeń, bez odpowiedniego i skoncentrowanego na wszystkich partiach ciała fitness planu nie wyobrażamy sobie drogi do lepszej sylwetki. Dziś  skupimy się na brzuchu, a właściwie jego mięśniach, po ty by jak najszybciej i najefektywniej wydobyć je na światło dzienne przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnego.

Zanim pokażemy wam nasze ulubione i darmowe treningi z You Tube’a, mamy dla was garść porad, które zdecydowanie pomogą wam walce z tłuszczykiem i sprawią, że wizja ładnie umięśnionego brzucha stanie się zdecydowanie bardziej realistyczna.

  1. Po pierwsze, powiedzenie „ABSy robi się w kuchni”, nie wzięło się znikąd. To co jemy, ale także w jakich ilościach i jakich odstępach czasu, ma znamienny wpływ na naszą sylwetkę. Jeśli odżywiacie się źle, a grzeszki w postaci frytek i gazowanych napojów zdarzają wam się częściej niż powinny, nawet najcięższe ćwiczenia nie sprawią, że wasz brzuch będzie płaski i umięśniony. Unikajcie więc przetworzonej żywności, złożonych cukrów i tłustych potraw. Gazowane napoje i sztuczne soki zamieńcie na wodę i zielone smoothie, a jeśli za chwilę wybieracie się na urlop, ograniczcie także spożywanie dość wzdymających strączków, hummusu, jabłek (zawierają dość sporo błonnika) i pszenicy.

2. Nie zapominajcie także, że kluczem do ładnej sylwetki oraz szybkiej przemiany materii jest spożywanie od 4 do 5 posiłków dziennie, w regularnych odstępach czasu. Starajcie się, aby wszystkie były bogate w białko, zdrowe tłuszcze (znajdziecie je na przykład w awokado i orzechach) oraz węglowodany. Tylko to, w połączeniu z ćwiczeniami, pomoże wam w usunięciu tkanki tłuszczowej i budowie mięśni.

3. Jeśli chodzi o same ćwiczenia, pamiętajcie, że 10-minutowe treningi, które pokażemy wam poniżej, nie wystarczą. Będą jednak świetnym uzupełnieniem treningu całego ciała, 30-minutowego HIIT-a (intensywny trening interwałowy), czy najzwyklejszego cardio. Postawcie także na różnorodność i nie ograniczajcie się jedynie do brzuszków, które ćwiczą tylko górne partie mięśni. Wzbogaćcie je o planki, skosy, rowerki, a także ćwiczenia z ciężarkami na stojąco – uwierzcie nam, świetnie wspomagają mięśnie skośne!

A oto, zgodnie z obietnicą, nasze ulubione treningi z YouTube’a. Przetestowałyśmy wszystkie i, wykonywane regularnie i w połączeniu z odpowiednią dietą, naprawdę działają!

ZobaczSchowaj komentarze

Bez Dubli 6: Marcin Frej opowiada o bieganiu, papierosach i pizzy

W szóstym odcinku naszego programu gościliśmy Marcina Freja – zapalonego biegacza, który nie odmawia sobie przy tym zarówno papierosów, jak i pizzy. Jak udaje mu się połączyć tę mieszankę? Czy udało mu się zmotywować prowadzących? I – w końcu – na jakim kontynencie leży Australia? Sprawdźcie sami!

Partnerem programu jest woda Vytautas.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.