Lato 2017: najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha

Mimo że nadal upieramy się przy znamiennej proporcji 70:30, w której 70 procent tego, jak wyglądamy, zależy od spożywanego przez nas jedzenia, a ledwie 30 od regularnych ćwiczeń, bez odpowiedniego i skoncentrowanego na wszystkich partiach ciała fitness planu nie wyobrażamy sobie drogi do lepszej sylwetki. Dziś  skupimy się na brzuchu, a właściwie jego mięśniach, po ty by jak najszybciej i najefektywniej wydobyć je na światło dzienne przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnego.

Zanim pokażemy wam nasze ulubione i darmowe treningi z You Tube’a, mamy dla was garść porad, które zdecydowanie pomogą wam walce z tłuszczykiem i sprawią, że wizja ładnie umięśnionego brzucha stanie się zdecydowanie bardziej realistyczna.

  1. Po pierwsze, powiedzenie „ABSy robi się w kuchni”, nie wzięło się znikąd. To co jemy, ale także w jakich ilościach i jakich odstępach czasu, ma znamienny wpływ na naszą sylwetkę. Jeśli odżywiacie się źle, a grzeszki w postaci frytek i gazowanych napojów zdarzają wam się częściej niż powinny, nawet najcięższe ćwiczenia nie sprawią, że wasz brzuch będzie płaski i umięśniony. Unikajcie więc przetworzonej żywności, złożonych cukrów i tłustych potraw. Gazowane napoje i sztuczne soki zamieńcie na wodę i zielone smoothie, a jeśli za chwilę wybieracie się na urlop, ograniczcie także spożywanie dość wzdymających strączków, hummusu, jabłek (zawierają dość sporo błonnika) i pszenicy.

2. Nie zapominajcie także, że kluczem do ładnej sylwetki oraz szybkiej przemiany materii jest spożywanie od 4 do 5 posiłków dziennie, w regularnych odstępach czasu. Starajcie się, aby wszystkie były bogate w białko, zdrowe tłuszcze (znajdziecie je na przykład w awokado i orzechach) oraz węglowodany. Tylko to, w połączeniu z ćwiczeniami, pomoże wam w usunięciu tkanki tłuszczowej i budowie mięśni.

3. Jeśli chodzi o same ćwiczenia, pamiętajcie, że 10-minutowe treningi, które pokażemy wam poniżej, nie wystarczą. Będą jednak świetnym uzupełnieniem treningu całego ciała, 30-minutowego HIIT-a (intensywny trening interwałowy), czy najzwyklejszego cardio. Postawcie także na różnorodność i nie ograniczajcie się jedynie do brzuszków, które ćwiczą tylko górne partie mięśni. Wzbogaćcie je o planki, skosy, rowerki, a także ćwiczenia z ciężarkami na stojąco – uwierzcie nam, świetnie wspomagają mięśnie skośne!

A oto, zgodnie z obietnicą, nasze ulubione treningi z YouTube’a. Przetestowałyśmy wszystkie i, wykonywane regularnie i w połączeniu z odpowiednią dietą, naprawdę działają!

ZobaczSchowaj komentarze

InstaTydzień: nowa gwiazda fitnessu i piękny uśmiech Krystyny Jandy

W tym tygodniu w roli głównej kobiety. Jedna świeci (ładnym) biustem, inna oddaje się przemyśleniom na szycie góry. Inna roześmiana spaceruje po lesie, a kolejna staje na słupku. A prócz nich dwaj panowie, z których jeden nas ciekawi, a drugi bardziej bawi!

InstaTydzień: nowa gwiazda fitnessu i piękny uśmiech Krystyny Jandy
Czy to Darth Vader na wakacjach? Nie, to Kinga Rusin na plaży!
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.