Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Bella Hadid i Zayn razem w kampanii Versus Versace

W październiku ubiegło roku świat mody obiegła informacja o tym, że Zayn Malik zaprojektuje kolekcję kapsułową dla młodszego brata Versace – marki Versus. I jak można się tego było spodziewać, w świecie mody zawrzało. Po miesiącach plotek i zapowiedzi, w końcu nadszedł dzień premiery kolekcji oraz sesji wizerunkowej i powiemy jedno: jest gorąco.

Świat mody i muzyki mają coraz więcej punktów wspólnych. Kanye podbija świat swoimi kolekcjami dla adidasa, o kolekcjach Rihanny dla Pumy nie wspominając. Zayn jest więc kolejnym etapem tego „mieszania” światów. Współpraca Zayna z Versus nie powinna być jednak żadnym zaskoczeniem. Jego dziewczyna Gigi Hadid jest w końcu ulubienicą Donatelli Versace, a sam Zayn wystąpił już w kampanii Versus u boku Adwoa Aboah. Biorąc pod uwagę to, że Versus planuje trochę zmienić wizerunek i zdobyć przychylność millenialsów, wybór Zayna, czyli byłego członka One Direction, jest jak najbardziej trafiony z punktu widzenia marketingu. Ale jak to wygląda od strony mody?

Kolekcja Zayna dla marki Versus to mieszanka rockowych i sportowych elementów, czyli ulubione połączenie piosenkarza. Wśród projektów damskich znajdziemy sznurowane, skórzane spodnie, ramoneski, a obok nich bomberki, nylonowe dresy i bralette z logo „ZXV”. Wśród propozycji dla panów, jest nie inaczej, ponieważ pojawiły się tam bluzy, t-shirty i porwane dżinsy. Dominującymi kolorami kolekcji jest klasyczna czerń, zgaszona zieleń i ciemny fiolet. Ceny zaczynają się od 150 euro w górę, więc nie jest to mało, ale i tak nie jest aż tak źle, szczególnie porównując do cen regularnej linii włoskiego domu mody. W sieci, oprócz samej kolekcji, możemy już podziwiać pierwsze zdjęcia sesji wizerunkowej. U boku Zayna, ku naszemu zdziwieniu nie pojawiła się Gigi, ale jej siostra Bella i przyznajemy, że seksapilu w tej kampanii nie brakuje.

Współpraca Zayn x Versus to nie pierwsze zderzenie piosenkarza z tematem projektowania mody. Kilka miesięcy temu zadebiutowała jego kolekcja butów dla Giuseppe Zanotti. Biorąc pod uwagę jego mniejszą aktywność w świecie muzyki, zastanawiamy się z jaką branżą zwiąże swoją przyszłość?

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.