Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.

2017 rok już jest za nami, jednak nie znaczy, że nie wrócimy do niego jeszcze kilka razy, żeby go podsumować. Modę kochamy, a jeszcze bardziej kiedy jest pokazana w niekonwencjonalny sposób. Przed wami kampanie, największych domów mody, które nas w sobie rozkochały i jeszcze długo będziemy o nich pamiętać.

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.
Calvin Klein
Raf Simons po odejściu z Diora, świetnie odnalazł się w jako dyrektor kreatywny amerykańskiej marki. Belg w kampanii na sezon jesień zima postanowił przedstawić swoją wizję ‘american dream’ w młodszej, świeższej wersji. Zdjęcia na autostradzie w otoczeniu pustyni, znajdującej się stanie kalifornia wykonał Willy Vanderperre. W całości sesji wzięło udział 22 modelek oraz modeli w tym między innymi: Julii Nobis, Leila Goldkuhl, Blesnya Minher, Kiki Willems, Wangy Xin Yu, Sara Grace Wallerstedt, Selena Forrest, Elibeidy Dani, Lulu, Ernesto Cervantes, Fernando Albaladejo, Jared Manhardt, Dylan Christensen i Jonas Glöer.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności