Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset

Emily Ratajkowski słynie ze zmysłowych zdjęć i podkreślania na każdym kroku swojej seksualności. Jednak jako gwiazda kampanii Twinset Simona Barbieri możemy zobaczyć jej nieco bardziej subtelne oraz delikatne wydanie. Modelka i aspirująca aktorka pojawiła się bowiem u boku Sashy Pivovarowej na pięknych fotografiach prosto ze słonecznej Kaliforni, które sprawiły, że my wprost nie możemy doczekać się lata.

Emily Ratajkowski i Sasha Pivovarova gwiazdami kampanii Twinset
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.