Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Mango wiosna-lato 2017

Chociaż jeszcze planujemy ferie zimowe i wypady na łyżwy, z niecierpliwością czekamy na wiosnę. Pojawiające się kolejno kampanie znanych i ulubionych sieciówek, przypominają nam, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby już teraz zaplanować garderobę na nadchodzący sezon. Jedną z nich jest Mango, która ujmuje nas pięknymi zdjęciami Mario Sorrenti wykonanymi przy zachodzie słońca.

Kampania Mango wiosna-lato 2017

Portfolio Mario Sorrenti jest tak bogate, że nie wiadomo od czego zacząć wymieniać jego zasługi dla świata mody. Do jego najbardziej znanych prac należą zdjęcia do słynnej kampania perfum Obssesion z Kate Moss (w latach 90. była jego dziewczyną), od której zaczęła się jego kariera, a także realizacje dla marek takich jak Lancôme, Shishedo, Balmain, Max Mara, Paco Rabanne, Benetton, Agent Provocateur oraz kalendarz Pirelli na 2012 rok. Jego prace regularnie lądują w najbardziej prestiżowych magazynach – „i-D”, „W Magazine”, „Self Service”, „Lui” oraz liczne wydania „Vogue’a”.

10. modowych przykazań Kate Moss z okazji jej urodzin

Tym bardziej to zaszczyt dla hiszpańskiej marki pracować z tak utalentowanym fotografem. Przed jego obiektywem stanęły Frederikke Sofie oraz Mica Arganaraz, które biegają po skalistej pustyni w blasku zachodzącego słońca. Za ich stylizację odpowiadała Aleksandra Woroniecka, która na co dzień pracuje w Paryżu. Delikatny makijaż wykonał Aaaron de Mey, a swobodne fale Bob Recine.

Dzięki Mango już teraz wiemy, że na wiosnę do łask wrócą beżowe trencze i parki, a dla fanek kolorów marka przewiduje soczyste kolory i drobne babcine kwiaty.

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.