Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Hot or not: Rihanna w wielkiej sukni niczym księżniczka Disney’a

Rihanna na premierze filmu „Valerian” pokazała, jak zgrabnie i z klasą nosić „millenial pink”, czyli odcień różowego, który spędza sen z powiek szafiarkom i stylistom. Okazała suknia RiRi to dzieło autorstwa Giambattista Valli Couture, a wiązane buty nieco napierające na wysportowane nogi wokalistki są od Manolo Blahnika. Hot or not?

Hot or not: Rihanna w wielkiej sukni niczym księżniczka Disney’a

Hot or not: Rihanna w wielkie sukni niczym księżniczka Disney'a

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.