La Mania „Mind Blow”: najlepiej i najgorzej ubrani

Pokaz marki La Mania zatytułowany „Mind Blow” okazał się wydarzeniem zorganizowanym z dużym rozmachem. W dniu 12 grudnia, warszawska Hala Expo XXI przyjęła tłumy gości, stylistów, blogerów i dziennikarzy oraz fanów marki, którzy przybyli specjalnie po to, aby kibicować Joannie Przetakiewicz i zespołowi pracującemu nad najnowsza kolekcją marki. Ultra kobieca, seksowna i rozbudzająca zmysły zainspirowała także niejednego gościa do wybrania bardziej odważnej stylizacji. Dlatego dziś przyglądamy się kilku z nich i przyznajemy punkty od 1 do 10 za każdą sylwetkę. Tym razem mamy kilka pań i panów, którym bez zastanowienia dajemy maksymalne noty. Sprawdźcie koniecznie.

La Mania „Mind Blow”: najlepiej i najgorzej ubrani
10 punktów na 10: Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Dosłowne uczucie „mind blow” poczuliśmy na widok stylizacji Joanny Przetakiewicz, Agnieszki Woźniak-Starak i Maji Sablewskej (która jednocześnie była twarzą filmu promującego kolekcję marki). Wszystkie panie wyglądają rewelacyjnie. Świetnie przemyślane stylizacje pokazały Joanna Horodyńska, Magdalena Frąckowiak oraz Paulina Smaszcz-Kurzajewska. Dorota Soszyńska udowadnia, jak można wyglądać z klasą nosząc pozornie bardzo skromną koszulę, spodnie, żakiet i dobrej jakości torebkę. Naszą uwagę zwróciła także seksowna Natalia Siwiec w kombinezonie w stylu lat 70 z krócej obciętymi włosami. Jak zwykle nie zawiedli nas panowie Łukasz Jemioł i Dawid Woliński, którzy potrafią zaprezentować nonszalanckie wieczorowe stylizacje, w których nigdy nie wyglądają jak przebrani. Zabawy formą i awangardowe zacięcie Ady Fijał, tym razem zniekształciło jej sylwetkę. Zdecydowanie na „NIE” jesteśmy wobec strojów i fryzur Urszuli Dębskiej oraz Katarzyny Sowińskiej – są przesadzone, postarzające i nieodpowiednie do okazji.

  • Ania Zdunkiewicz

    nie ma radka pestki, a wyglądał naprawdę dobrze (jako jedyny bloger nie ubiera tylko ramoneski i jeansów, śledzi zagraniczne trendy i ubiera się naprawdę dobrze. może przestaniecie dodawać Dawida wolinksiego, ktory jest bogaty z domu i kupuje w witkacu gdy tylko mu smutno.

ZobaczSchowaj komentarze

A$AP Rocky i supermodelki w najnowszej kampanii Zalando

Najnowsza kampania Zalando jeszcze do niedawna była owiana wielką tajemnicą. Odsłona kolekcji na sezon wiosna-lato 2017 była pilnie strzeżona ze względu na udział w niej wielkiej gwiazdy muzycznej. Już teraz wiemy, że jest nią amerykański raper A$AP Rocky, który wystapił przed obiektywem w otoczeniu znanych i cenionych modelek. Zobaczcie pierwszą odsłonę tej wyjątkowej kampanii oraz ekskluzywne zdjęcia zza kulis.

 

 

A$AP Rocky i supermodelki w najnowszej kampanii Zalando

Na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak Guess i Adidas, oraz z domami mody Dior i Gucci,  a także młodym irlandzkim projektantem J.W.Andersonem. Nie mamy wątpliwości, że kocha modę z wzajemnością. Z tego też powodu A$AP Rocky uchodzi za jednego z najlepiej ubranch mężczyzn w show biznesie. Już teraz został twarzą kolejnej marki, czego efekty możemy zaprezentować już dziś.

Naomi Campbell i ASAP Rocky romantycznie

Andreea Diaconu i A$AP Rocky za kulisami sesji dla Zalando

A$AP Rocky twarzą Dior Homme

Muzyka i moda stanowią dla siebie świetną parę, a najnowsza kampania Zalando z raperem w roli głównej, jest świetnym na to dowodem. A$AP Rocky’emu partnerują znane modelki, takie jak Andreea Diaconu, Jourdan Dunn, Julia Noblis oraz Kris Gottschalk. Każda z nich prezentuje inną stylizację tuż obok muzyka ubranego w czarne spodnie i kurtkę bomber.

Zobaczcie wszystkie zdjęcia z kampanii oraz wyjątkowe zdjęcia zaa kulis.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.