Kylie Jenner rusza z własną marką ubrań!

Kim Kardashian ewidentnie nie garnie się do powrotu do show biznesu, pozostałe siostry muszą więc pracować jak pszczółki, aby nie tylko podsycać zainteresowanie mediów, ale przede wszystkim zasilać konta bankowe. Na najbardziej pracowitą zaczyna powoli wyrastać najmłodsza z nich, czyli Kylie, która prawdopodobnie już niedługo dorzuci do swego portfolio samodzielną markę odzieżową.

Kylie Jenner rozpoczęła bardzo subtelną promocję w miniony weekend. Na jej instagramowym profilu zaczęły pojawiać się bardzo seksowne zdjęcia, na których pozuje w samej bieliźnie i które kierowały bezpośrednio do tajemniczego konta o nazwie @thekylieshop. Wiele amerykańskich portali, w tym także internetowe wydanie „Vogue’a” zaczęło więc spekulować, jakoby najmłodsza Kardashianka miała niedługo w planach poszerzenie swojego imperium o markę bielizny.

Teraz wszystko wskazuje na to, że czujni redaktorzy mieli rację, ale… nie do końca. Jeśli bowiem wierzyć zawartości obu profili – zarówno prywatnego konta Kylie, jak i tego reprezentującego jej sklep, kolekcja nie będzie ograniczać się jedynie do seksownej bielizny, ale znajdziemy w niej także bawełniane komplety z napisem (a jakże) „Kylie”, czy oversize’owe bluzy, których tyły ozdobione zostały podobizną celebrytki.

Absolutnie nie dziwi nas, że Kylie (i zapewne jej mama) kują żelazo póki gorące. Przypomnijmy, że oprócz lukratywnego kontraktu z Pumą i marki kosmetycznej bijącej rekordy sprzedaży, Kylie wspólnie z Kendall prowadzi także inną odzieżową markę, która właśnie poszerzyła swoją ofertę o okulary przeciwsłoneczne. Ciuchy i bielizna z metką TheKylieShop mogą okazać się kolejnym, gigantycznym sukcesem. Na stronie internetowej sklepu trwa odliczanie, dzięki któremu wiemy, że jego start przewidziany jest na 9. grudnia.

Czekamy i mamy szczerą nadzieję, że techniczna ekipa Kylie tym razem zadbała o lepszej jakości serwery.

Przeczytaj także:

Kim naprawdę jest Kylie Jenner?

Kylie Jenner poszerza ofertę swojej kosmetycznej marki

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall i Kylie Jenner pozwane przez fotografa Tupaca

Kendall i Kylie może bawiły się w weekend beztrosko na londyńskim festiwalu Wireless, ale ich matka i menedżerka z pewnością miała bardziej bezsenne noce. To ona bowiem będzie pewnie musiała uporać się z pozwem, jakiego stroną właśnie zostały jej córki – tym razem cierpliwość skończyła się fotografowi Tupaca, którego prace dziewczyny bezprawnie wykorzystały na koszulkach ze swojej nowej kolekcji.

Nie było chyba kolekcji Jennerek (czy to dla marki Pacsun czy dla autorskiej, Kendall+Kylie), która nie wzbudziłaby jakiegoś skandalu, wywołała oskarżeń o plagiat lub nie ściągnęła na nie lawiny krytyki. Tym razem dostało się im za koszulki, w których nie tylko wykorzystały wizerunki takich postaci jak Notorious B.I.G, Ozzy Osbourne, zespół Kiss czy Tupac, ale… zamazały je własnymi twarzami i inicjałami. I podczas gdy Sharon Osbourne i matka „Biggy’ego” „jedynie” wyraziły głośno swoje niezadowolenie, znalazła się osoba, która domaga się finansowego zadośćuczynienia za bezprawne wykorzystanie jej twórczości.

Mowa o Michaelu Millerze, który jest autorem dwóch zdjęć Tupaca wykorzystanych i zamazanych przez siostry na swoich t-shirtach. Fotograf już złożył pozew w kalifornijskim sądzie i domaga się 150 tysięcy dolarów rekompensaty za każde zdjęcie. Oczywiście, taka kwota to nic dla Kylie i Kendall, jednak negatywny rozgłos jaki zapewniła im i jej marce cała sytuacja, może mieć o wiele bardziej przykre skutki. To powinno martwić szczególnie Kendall, która tylko w ciągu kilku ostatnich miesięcy znalazła się w centrum dwóch głośnych skandali, czy jak to nazwał powód, „PR-wych katastrof”.  Przypomnijmy: najpierw dostało jej się za udział w reklamie Pepsi, później za promowanie, wraz z innymi modelkami, festiwalu Fyre Festival, który przyjemnie wyglądał jedynie na obrazkach w social mediach, a obecnie jest przedmiotem federalnego śledztwa.

po lewej fotografia Michaela Millera, po prawej: t-shirt z kolekcji Kendall+Kylie

Oczywiście wszystkie t-shirty zostały już wycofane ze sprzedaży, a siostry Jenner przeprosiły za zaistniałą sytuację tłumacząc się tym, że „projekty nie zostały dobrze przemyślane”. Jakoś ciężko nam uwierzyć w to, że mając do dyspozycji tak ogromny sztab współpracowników i specjalistów, dopuściłyby się takiego przypadkowego zaniedbania.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.