Kylie Jenner rusza z własną marką ubrań!

Kim Kardashian ewidentnie nie garnie się do powrotu do show biznesu, pozostałe siostry muszą więc pracować jak pszczółki, aby nie tylko podsycać zainteresowanie mediów, ale przede wszystkim zasilać konta bankowe. Na najbardziej pracowitą zaczyna powoli wyrastać najmłodsza z nich, czyli Kylie, która prawdopodobnie już niedługo dorzuci do swego portfolio samodzielną markę odzieżową.

Kylie Jenner rozpoczęła bardzo subtelną promocję w miniony weekend. Na jej instagramowym profilu zaczęły pojawiać się bardzo seksowne zdjęcia, na których pozuje w samej bieliźnie i które kierowały bezpośrednio do tajemniczego konta o nazwie @thekylieshop. Wiele amerykańskich portali, w tym także internetowe wydanie „Vogue’a” zaczęło więc spekulować, jakoby najmłodsza Kardashianka miała niedługo w planach poszerzenie swojego imperium o markę bielizny.

Teraz wszystko wskazuje na to, że czujni redaktorzy mieli rację, ale… nie do końca. Jeśli bowiem wierzyć zawartości obu profili – zarówno prywatnego konta Kylie, jak i tego reprezentującego jej sklep, kolekcja nie będzie ograniczać się jedynie do seksownej bielizny, ale znajdziemy w niej także bawełniane komplety z napisem (a jakże) „Kylie”, czy oversize’owe bluzy, których tyły ozdobione zostały podobizną celebrytki.

Absolutnie nie dziwi nas, że Kylie (i zapewne jej mama) kują żelazo póki gorące. Przypomnijmy, że oprócz lukratywnego kontraktu z Pumą i marki kosmetycznej bijącej rekordy sprzedaży, Kylie wspólnie z Kendall prowadzi także inną odzieżową markę, która właśnie poszerzyła swoją ofertę o okulary przeciwsłoneczne. Ciuchy i bielizna z metką TheKylieShop mogą okazać się kolejnym, gigantycznym sukcesem. Na stronie internetowej sklepu trwa odliczanie, dzięki któremu wiemy, że jego start przewidziany jest na 9. grudnia.

Czekamy i mamy szczerą nadzieję, że techniczna ekipa Kylie tym razem zadbała o lepszej jakości serwery.

Przeczytaj także:

Kim naprawdę jest Kylie Jenner?

Kylie Jenner poszerza ofertę swojej kosmetycznej marki

 

ZobaczSchowaj komentarze

21-letnia Kendall Jenner została ogłoszoną „modową ikoną dekady”. Serio?

Właśnie ogłoszono, kto niebawem na gali Fashion Media Awards w Nowym Jorku dostanie tytuł „Fashion Icon of the Decade”. Laureatką ma zostać 21-letnia modelka Kendall Jenner. Czy mam przez to rozumieć, że zaczęła wyznaczać trendy i być modową wyrocznią w wieku 11 lat?

Świat mody od dawna stanął na głowie i chyba wszyscy o tym wiemy. Do pokazów zatrudnia się osoby, które są znane z bycia dziećmi znanych rodziców (pozdrowienia dla duetu Dolce & Gabbana), a modelki na inne wybiegi zatrudnia się nie na podstawie portfolio, doświadczenia czy typu urody, a ilości obserwatorów na Instagramie. Słowo „influencer” stało się przekleństwem naszych czasów i sprawiło, że doświadczenie, wiedza i dokonania ostatecznie zeszły na dalszy plan, by ustąpić kreacji, PR-owi i budowaniu rzeczywistości, która istnieje tylko na potrzebę kilku ujęć w sieci.

Chyba w takich właśnie kategoriach należy rozpatrywać tytuł „Fashion Icon of the Decade”, który w tym roku na oficjalnej gali jeszcze we wrześniu ma dostać Kendall Jenner. Przypomnijmy, że Kendall jest 21-letnią dziewczyną, która zyskała sławę dzięki swojej przyrodniej siostrze Kim Kardashian i jej seks-taśmie z podrzędnym piosenkarzem ukrywającym się pod pseudonimem Ray J, który ostatnią płytę wydał siedem lat temu, a ostatnio zasłynął tym, że po tygodniu zrezygnował z udziału w 19. edycji reality show „Celebrity Big Brother”.

To oczywiście osoby będące gdzieś obok Kendall i nie można na ich podstawie budować opinii o modelce, lecz pokazuje to w jaki sposób i w jakim otoczeniu zyskała ona popularność. Umówmy się – nie są to sfery, w których chciałaby się poruszać zdrowa, ambitna jednostka. Nowa „Fashion Icon of the Decade” oczywiście nie miała wyboru, bo historii i rodziny się nie wybiera, a w reality show „Z kamerą wśród Kardashianów” wielokrotnie widzieliśmy jej zdystansowanie wobec rodzinnych dramatów i intymnych szczegółów pokazywanych publicznie. Pamiętajmy jednak, że to m.in. dzięki temu zamieszaniu Kendall stała się tak rozpoznawalna, a co za tym idzie – świetnie opłacana.

Czy uznanie 21-latki „modową ikoną dekady” nie jest przypadkiem ostatecznym udowodnieniem, że już nikomu nie chodzi o talent, doświadczenie i charyzmę, a lajki, słupki statystyk i liczby obserwatorów? Z pewnością nie, nie można uogólniać w drugą stronę. W przemyśle modowym wciąż jest wielu wizjonerów i prawdziwych kreatorów, którzy stawiają na idee, dokładność i filozofię, a nie tylko na dużą ilość selfie w sieci. Być może warto więc przy okazji uhonorowania Kendall i jej dziesięciolecia wpływania na branżę mody (!) zwyczajnie poszukać głębiej niż na okładkę amerykańskiego „Vogue’a”? Ten ostatni stracił na prestiżu, bo poddał się modzie na bylejakość i sezonowość. Fashion Media Awards jak widać dosięgła ta sama choroba. To jednak nie koniec świata, zbyt różnorodny i bogaty on jest, by młoda Jenner miała nas do niego zniechęcić.

PS. A kto w takim razie zamiast Kendall, bo autor w mojej osobie najwyraźniej lubi narzekać? Rihanna, do której mam ambiwalentny stosunek czy Miley Cyrus z jej głośnymi, lecz spójnymi metamorfozami wydają się o wiele bardziej zasłużonymi twórczyniami popkultury niż zaczynająca tak naprawdę swoją przygodę Jennerówna.

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.