Kylie Jenner i Rihanna zamieszane w skandal o plagiat

Gwiazdy, które dla wielu są wyznacznikami tego, co jest obecnie „in”, mimowolnie zostały twarzami walki dwóch marek, które oskarżają się o kradzież projektu kombinezonu, w którym pojawiła się zarówno Kylie, jak i RiRi.

Najpierw w charakterystycznym zielonym kombinezonie z frędzlami pojawiła się Rihanna. Jej stylizacja – jak zwykle – wzbudziła zachwyt wśród fanów i stylistów. Tymczasem trzy dni temu w niemal identycznym, lecz białym stroju, pokazała się Kylie Jenner. Młoda gwiazda przebywa teraz na wakacjach na Kostaryce, a na swoim Instagramie pokazała stylizację opartą na tym właśnie elemencie garderoby.

To, że dwie gwiazdy założyły ten sam kombinezon nie jest oczywiście przestępstwem. Pisaliśmy ostatnio o szale Hollywood na jedną z sukienek z najnowszej kolekcji Gucci. Problem polega jednak na tym, że Rihanna miała na sobie projekt marki L’Impasse Couture, a Kylie The Dolls House Fashion.

W skutek zamieszania marka współpracująca z RiRi oskarża tą współpracującą z Jenner o plagiat. „Nasza firma nie udostępniła żadnej innej marce zgody na używanie naszych projektów i własności intelektualnej” – możemy przeczytać w oświadczeniu L’Impasse Couture.

Ani Kylie ani Rihanna zapewne nie wiedziały o tym, z czym będzie wiązało się założenie tego kostiumu. Nie jest tajemnicą, że młoda Jenner jest wielką fanką piosenkarki, więc niesmak jest tym większy. Liczymy na wspólne zdjęcie na Instagramie rozładowujące napięcie, jakie powstało.

ZobaczSchowaj komentarze

Dolce&Gabbana przyznało się do plagiatu!

Okazuje się, że nie tylko sieciówki do perfekcji opanowały sztukę kopiowania najgorętszych projektów od najbardziej prestiżowych marek. Luksusowe domy mody pod względem tych nie do końca etycznych zachowań także nie pozostają w tyle zgrabnie podkradając sobie pomysły i „inspirując się” cudzymi projektami sprzed kilku czy kilkunastu lat. Co innego jednak skopiować, a co innego publicznie się do tego przyznać. Na to drugie zdobył się ostatnio Stefano Gabbana informując na Instagramie, że wraz z Domenico Dolce splagiatował naszyjnik Vivienne Westwood.

Stefano Gabbana kilka dni temu sam „rzucił kamieniem” sugerując, że Karl Lagerfeld projektując na potrzeby kolekcji Cruise 2018 buty z obcasem w kształcie kolumny zainspirował się projektem D&G z 2014 roku. Okazuje się jednak, że on i Stefano Gabbana także mają na swoim koncie plagiat, który na światło dzienne postanowiło wyciągnąć instagramowe konto @whodiditfirst specjalizujące się w publikowaniu zestawień podejrzanie podobnych do siebie projektów.

Sprawa dotyczy złotej kolii z napisem „SEX”, którą na wybiegu w 2003 roku prezentowały m.in. Gisele Bundchen, Natalia Vodianova i Naomi Campbell. Jak wytropiły osoby odpowiedzialne za profil @whodiditfirst, jest ona identyczna jak ta, którą już w 1989 roku sprzedawała Vivienne Westwood (niespełna rok temu pojawiła się w niej też Kim Kardashian). Podobieństwo jest niepodważalne, a Gabbana wcale nie miał zamiaru utrzymywać, że jest inaczej. Najpierw skomentował wymowne zestawienie, a następnie udostępnił na swoim Instagramie podpisując słowami: „OK to prawda! Byliśmy głupimi ignorantami, kiedy to zrobiliśmy! Przepraszamy genialną Vivienne Westwood, bo naprawdę cenimy sobie jej twórczość”.

Cokolwiek nie powiedzieć by o samym czynie, to niewielu jest w branży projektantów, którzy zdobyliby się na taką szczerość. I za to szacunek dla pana Gabbany.

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.