Kylie Jenner i Rihanna zamieszane w skandal o plagiat

Gwiazdy, które dla wielu są wyznacznikami tego, co jest obecnie „in”, mimowolnie zostały twarzami walki dwóch marek, które oskarżają się o kradzież projektu kombinezonu, w którym pojawiła się zarówno Kylie, jak i RiRi.

Najpierw w charakterystycznym zielonym kombinezonie z frędzlami pojawiła się Rihanna. Jej stylizacja – jak zwykle – wzbudziła zachwyt wśród fanów i stylistów. Tymczasem trzy dni temu w niemal identycznym, lecz białym stroju, pokazała się Kylie Jenner. Młoda gwiazda przebywa teraz na wakacjach na Kostaryce, a na swoim Instagramie pokazała stylizację opartą na tym właśnie elemencie garderoby.

To, że dwie gwiazdy założyły ten sam kombinezon nie jest oczywiście przestępstwem. Pisaliśmy ostatnio o szale Hollywood na jedną z sukienek z najnowszej kolekcji Gucci. Problem polega jednak na tym, że Rihanna miała na sobie projekt marki L’Impasse Couture, a Kylie The Dolls House Fashion.

W skutek zamieszania marka współpracująca z RiRi oskarża tą współpracującą z Jenner o plagiat. „Nasza firma nie udostępniła żadnej innej marce zgody na używanie naszych projektów i własności intelektualnej” – możemy przeczytać w oświadczeniu L’Impasse Couture.

Ani Kylie ani Rihanna zapewne nie wiedziały o tym, z czym będzie wiązało się założenie tego kostiumu. Nie jest tajemnicą, że młoda Jenner jest wielką fanką piosenkarki, więc niesmak jest tym większy. Liczymy na wspólne zdjęcie na Instagramie rozładowujące napięcie, jakie powstało.

ZobaczSchowaj komentarze

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów

Myśleliście, że z powodu przerwy, jaką Kim Kardashian zrobiła sobie od blasków reflektorów i faktu, że przyszłość programu „Keeping up with the Kardashians” stoi pod znakiem zapytania, najsławniejsza rodzina Ameryki odeszła nieco w zapomnienie? Nie mogliście być bardziej w błędzie. Wielka machina (także finansowa) napędzana niezmiennie przez Kris Jenner kręci się w najlepsze, a przez 12 miesięcy nie tylko obserwowaliśmy, jak młodsze siostry coraz lepiej radzą sobie w biznesie bez wsparcia Kim, a Kendall Jenner potwierdza swoją pozycję jako najbardziej znana modelka pokolenia social media. Nie brakowało także spektakularnych metamorfoz, osobistych dramatów i absurdalnych plotek, które już teraz postaramy się dla was podsumować.

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów
Kim Kardashian (liczba followersów na Instagramie: 89,4 mln)
Pomimo tego, że po niezbyt przyjemnych zajściach z Paryża, podczas których przestępcy związali Kim i okradli ją z wartej ponad 10 milionów dolarów biżuterii, celebrytka mocno usunęła się w cień, jej gwiazda nie przestaje świecić obezwładniającym wręcz blaskiem. To zresztą ciekawy przypadek – ponad 3 miesiące nieobecności w show-biznesie i mediach społecznościowych to wieczność, która w przypadku wielu osób stwarzałaby wręcz ryzyko medialnego zapomnienia. Jednak nie u Kim – owszem, na pewno straciła sporo pieniędzy z powodu nieobecności na wielu imprezach, zleceń, które przeszły jej koło nosa czy braku postów sponsorowanych na Instagramie.

Wszystkie jej biznesy (w tym przede wszystkim mobilna gra, na której zarobiła w tym roku 160 milionów dolarów, aplikacja i emotikony) rozwijają się jednak w najlepsze, a cały świat przebiera z nogi na nogę w oczekiwaniu na pierwsze, publiczne pojawienie się Kardashianki. Zainteresowanie celebrytką z pewnością podsycają także plotki o jej domniemanym rozwodzie z Kanye Westem, który niedawno przeszedł załamanie nerwowe.

W ciągu dziesięciu miesięcy aktywności w show biznesie, Kim w 2016 roku zdążyła „obskoczyć” najważniejsze modowe i muzyczne imprezy, w tym zarówno zimowe, jak i jesienne tygodnie mody, rozdanie nagród Grammy czy majową galę MET, na której pojawiła się w stworzonej specjalnie dla niej kreacji Balmain i z… wybielonymi brwiami. Nie musimy chyba mówić, że look ten był wtedy na ustach całej branży. Dyrektor kreatywny francuskiej marki, Oliver Rousteing, zaangażował ją także do głośnej kampanii na sezon jesień-zima 2016. Kim pojawiła się także w tym roku na sześciu, bardzo ważnych okładkach – „Editorialist” jesień-zima 2016, „Vogue Australia” czerwiec 2016, „GQ” czerwiec 2016, „Wonderland” jesień-zima 2016, „Harper’s Bazaar US” wrzesień 2016 oraz „Forbesa”, z której celebrytka jest zapewne najbardziej dumna. Śmiało można więc powiedzieć, że 2016 był rokiem, w którym Kim Kardashian z nieco głupiutkiej i wyśmiewanej przez wielu celebrytki, stała się pełnoprawną (i nieco wyrachowaną) bizneswoman.
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.