Kylie Jenner gwiazdą kolejnej kampanii Pumy

Dziewiętnastoletnia Kylie Jenner znowu zaskakuje w kampanii Pumy! Promowana przez nią kolekcja nosi nazwę Velvet Rope, a sama Kylie zachwyca fanów prezentując na zdjęciach swoją nienaganną sylwetkę.

Kylie Jenner gwiazdą kolejnej kampanii Pumy

Najnowsza kolekcja opiera się głównie na odcieniach oliwkowych, miedzianych, srebrnych i granatowych, a same ubrania mają idealnie przystosowywać się do sylwetki dzięki połączeniu lycry i weluru. Co ciekawe, Velvet Rope zawiera nie tylko standardowe, sportowe akcesoria takie jak specjalne biustonosze do treningów czy luźne spodnie, ale również trykoty i buty do ćwiczeń bez sznurówek. Ceny ubrań z kolekcji wahają się od 28 do 115 dolarów i można je już kupić na puma.com.

Jak wiadomo, współpraca z marką Puma przysporzyła Kylie nie mało kłopotów z powodu jej szwagra, Kanyego Westa, który od kilku lat prężnie współpracuje z adidasem. Do familii tego ostatniego, bardzo niedawno dołączyła także siostra Kylie – Kendall. Mimo tych ewidentnych zawiłości, najmłodsza z Kardashianek jest wierna marce Puma, której zarząd twierdzi, że nie mógłby sobie wyobrazić bardziej pasującej i wpływowej kobiety w roli ambasadorki swojej firmy. Kylie daje radę jako twarz sportowego giganta?

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar

Solar w tym sezonie definiuje modę jako istną podróż w czasie, a ponadczasowa krata, nieśmiertelny zamsz oraz power dressing z lat 90. to główne wyróżniki najnowszej linii. Nie zabraknie w niej jednak także kluczowych trendów z ubiegłych lat, głębokich, ale zarazem stonowanych kolorów i wyszukanych, zwierzęcych wzorów. Jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za najnowszą kolekcją marki?

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar
Projektanci marki Solar zabierają nas nie tylko w podróż w czasie, ale także po różnych zakątkach świata. Jesienno-zimowa kolekcja nawiązuje między innymi do kultury Azteków, stąd w najnowszej linii znalazły się m.in. frędzle, patchworki oraz paski rodem z Peru. Dalej szlak wiedzie na Dziki Zachód, dlatego też nie dziwi dominacja tkanin imitujących zamsz. Na koniec zahaczamy o Kraj Kwitnącej Wiśni, stąd charakterystyczne printy oraz szara koronka nawiązująca do drzeworytów i tamtejszej estetyki. Mimo tak dużej rozbieżności, marka Solar znalazła złoty środek i całość łączy się w idealną harmonię pomiędzy wygodą a elegancją.
W najnowszej kolekcji styl orientalny i boho krzyżuje się z aksamitem, który wiedzie w niej zdecydowany prym. Kojarzona z epoką baroku aksamitna tkanina nadaje szyku prostym wieczorowym sukienkom, a głębokie odcienia borda, butelkowej zieleni czy granatu dzięki swojej wyjątkowości będą w stanie wyróżnić was z nawet najbardziej szarego tłumu. To właśnie welur w chłodniejszych porach sprawdzi się idealnie na specjalne okazje, wymagające nietuzinkowego wyglądu.
[Zobacz także: DZIEŃ Z AGNIESZKĄ MARTNĄ I MARKĄ SOLAR ]
Mimo tak szerokiej gamy barw i różnorodności motywów, kolekcja to także stonowana kolorystyka i naturalne wzory. Rządzą w niej odcienie beżu, khaki oraz zieleni, a do natury zbliżają nas roślinne i zwierzęce printy– między innymi wzór ocelota, zdobiący wełniane swetry.
W kolekcji znajdziemy także kultowy żakard, nawiązujący do estetyki Coco Chanel. Popularny wzór przywodzi na myśl silną oraz świadomą swojej osobowości i stylu kobietę pracującą. To właśnie ta postać była inspiracją marki Solar do stworzenia specjalnej, współczesnej wersji mundurku do pracy, który nawiązuje do idei power dressingu z lat 90. Na podobne zabiegi skusiło się wiele marek światowego formatu– między innymi Calvin Klein, Céline, Alexander McQueen i Victoria Beckham. Jak się okazuje, inspiracja kobietą biznesu i modą francuską przejawia się także w reszcie kolekcji. Znajdziemy w niej garnitury łączące elegancję z nutką romantyzmu oraz klasyczną kratę w różnych kombinacjach kolorystycznych, inspirowaną estetyką zespołu Guns N’ Roses oraz collegem. W najnowszej linii nie zabraknie także ciepłych swetrów, luźnych koszulek, a także szykownych kombinezonów. Dopełnieniem całości są nietuzinkowe akcesoria: geometryczne ozdoby w formie kolczyków z elementem metalowych kuli, naszyjników z motywem okręgów, przestrzennych bransolet oraz etnicznych dodatków.
www.solar.com.pl
Partnerem publikacji jest marka Solar. 
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.