Kwintesencja włoskiego stylu według Bottega Veneta

Przystojni, szarmanccy, żywiołowi, garściami czerpiący z życia i z… mody.  Jednym słowem: Włosi. Ich niewymuszony styl, będący idealnym połączeniem wyrafinowanej elegancji i wrodzonego luzu, podziwiają wszyscy. Włosi kochają luksus i hołdują wysokiej jakości, ale nie zapominają przy tym, że to moda ma służyć człowiekowi, a nie odwrotnie. Dokładnie tak, jak marka Bottega Veneta, która w zeszłym roku świętowała swoje 50.-lecie i która właśnie zaprezentowała nowy zapach dla mężczyzn.

Marcello Mastroianni, Mario Sorrenti, Francesco Carrozzini, Giotto Calendoli. Co łączy tych Włochów? Na pierwszy rzut oka nic – wszak jeden jest jedną z największych legend w historii kina, dwóch należy do różnych pokoleń fotografów, a ostatni sukcesywnie kreuje swoją osobistą markę jako bloger i gwiazdor mody ulicznej. Jednak mimo że reprezentują różne branże i grupy wiekowe, inne nastawienie do życia, pracy i kobiet, łączy ich jedno: kwintesencja włoskiego stylu będąca wypadkową zamiłowania do wysokiej jakości, niewymuszonej elegancji, ponadczasowych, niekrępujących ruchów fasonów i pewnej dozy śmiałości, która sprawia, że nie boją się dodatków i zaskakujących zestawień.

Marcello Mastroianni

Tym samym założeniom hołduje Tomas Maier – dyrektor kreatywny Bottegi Venety. „Niemiec w służbie włoskiej mody”, jak zwykli nazywać go poniektórzy, nie tylko na nowo wprowadził włoską markę do pierwszej ligi światowych marek luksusowych, ale przede wszystkim obudował kreowanie jej wizerunku wokół czterech filarów: wysokiej jakości materiałów, wyjątkowego rękodzieła, funkcjonalności i ponadczasowego designu. Maier, nadal największy nacisk kładąc na pierwotne założenia marki, łączy dziedzictwo i współczesność oraz tradycję i indywidualizm sprawiając, że na pierwszym miejscu jest zawsze produkt.

kolekcja wiosna-lato 2017

A tych Bottega Veneta ma w swoim portfolio mnóstwo. To bowiem kolekcje ready-to-wear, wyroby skórzane, biżuteria i perfumy, w których DNA i motto marki widać równie wyraźnie, co w kolekcjach prezentowanych na mediolańskich wybiegach. Maier i jego współpracownicy zdają się buntować przeciwko wiekowym ograniczeniom i dostosowywaniu produktów wyłącznie do jednej i zamkniętej grupy odbiorców. Bottegę może nosić i Bottegą może pachnieć zarówno lubujący się w klasycznie skrojonych garniturach amant, miłośnik luźnych koszul zestawionych z lnianymi spodniami i oversize’owymi trenczami czy fan nietuzinkowych, lecz nadal przemyślanych rozwiązań, łączący ponadczasowe kroje z wyrafinowanymi i nietypowymi dodatkami.

Zamknięty w czarnym, minimalistycznym flakonie i zdominowany przez miejscami wręcz drzewne i korzenne nuty, nowy zapach Bottega Veneta udowadnia, że młodość może iść w parze z siłą, a zamiłowanie do tradycji z magnetyzmem i męskością. Szarmanckość Mastroianniego nie wyklucza zamiłowania do trendów Calendoli, tak jak charyzma Sorrentiego nie kłóci się z wrażliwością Carrozziniego. Wszystkie są zaś tym, co czyni włoskich mężczyzn tak wyjątkowymi i pożądanymi przez kobiety.

Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora od stycznia tego roku.

Partnerem publikacji jest Coty.

ZobaczSchowaj komentarze

Alessandro Michele stworzy męską kolekcję dla znanej platformy sprzedażowej

Marka Gucci i Alessandro Michele to niezawodny zespół projektowy, który co sezon wypuszcza na rynek modę sprzedającą się jak świeże bułeczki, począwszy od t-shirtów i buty, aż po kurtki, sukienki i płaszcze. W zeszłym roku marka podjęła współpracę z Net-a-Porter nad limitowaną kolekcją kapsułową, a w tym roku zamierza powtórzyć ten sukces z jej specjalizującym się w modzie męskiej odpowiednikiem – Mr Porter. Premiera kolekcji już pod koniec maja.

Portal WWD zdradza, że kolekcja Michele dla Mr Porter będzie składała się z 43 elementów – zarówno ubrań, jak i dodatków. Zadebiutuje 18. maja, czyli dokładnie rok po kolekcji, którą Gucci stworzyło wraz z najbardziej popularną platformą sprzedającą high fashion, czyli Net-a-Porter. „Chcemy dać naszym klientom coś wyjątkowego i niespotykanego, a wiemy, że kochają modę z metką Gucci, jaką tworzy Alessandro” – wyjawił dyrektor zarządzający Mr Porter, Toby Bateman.

Gucci nie mogło zdobyć Akropolu, więc zrobi pokaz we Florencji

Lookbook Gucci pre-fall 2017

Obie strony zdradzają, że w kolekcji możemy spodziewać się butów, toreb, dżinsów, bluz, swetrów oraz okryć wierzchnich, które będzie chciał nosić zafascynowany modą uliczną chłopak, ale także dojrzały mężczyzna częściej kupujący ponadczasową klasykę. Kolory mają być zdecydowane, a wzory nowoczesne. Podobno jeden z nich ma być inspirowany XIX-wieczną sztuką ścienną, która już wcześniej była dyskretnie przemycana do regularnych kolekcji Gucci. Ubrania będą pokryte aplikacjami oraz naszywkami, a ich ceny mają wahać się od 140 do 3,5 tysiąca funtów.

Hot or not: ciężarna Beyoncé w płaszczu Gucci za prawie 100 tysięcy złotych!

Alessandro Michele z Jaredem Leto, czyli najwierniejszym klientem Gucci

Już z niecierpliwością czekamy na kampanię promocyjną, która ma być szczególnie skierowana do mediów cyfrowych. Sesja do niej wykonana zostanie na ulicach Londynu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.