Kwintesencja włoskiego stylu według Bottega Veneta

Przystojni, szarmanccy, żywiołowi, garściami czerpiący z życia i z… mody.  Jednym słowem: Włosi. Ich niewymuszony styl, będący idealnym połączeniem wyrafinowanej elegancji i wrodzonego luzu, podziwiają wszyscy. Włosi kochają luksus i hołdują wysokiej jakości, ale nie zapominają przy tym, że to moda ma służyć człowiekowi, a nie odwrotnie. Dokładnie tak, jak marka Bottega Veneta, która w zeszłym roku świętowała swoje 50.-lecie i która właśnie zaprezentowała nowy zapach dla mężczyzn.

Marcello Mastroianni, Mario Sorrenti, Francesco Carrozzini, Giotto Calendoli. Co łączy tych Włochów? Na pierwszy rzut oka nic – wszak jeden jest jedną z największych legend w historii kina, dwóch należy do różnych pokoleń fotografów, a ostatni sukcesywnie kreuje swoją osobistą markę jako bloger i gwiazdor mody ulicznej. Jednak mimo że reprezentują różne branże i grupy wiekowe, inne nastawienie do życia, pracy i kobiet, łączy ich jedno: kwintesencja włoskiego stylu będąca wypadkową zamiłowania do wysokiej jakości, niewymuszonej elegancji, ponadczasowych, niekrępujących ruchów fasonów i pewnej dozy śmiałości, która sprawia, że nie boją się dodatków i zaskakujących zestawień.

Marcello Mastroianni

Tym samym założeniom hołduje Tomas Maier – dyrektor kreatywny Bottegi Venety. „Niemiec w służbie włoskiej mody”, jak zwykli nazywać go poniektórzy, nie tylko na nowo wprowadził włoską markę do pierwszej ligi światowych marek luksusowych, ale przede wszystkim obudował kreowanie jej wizerunku wokół czterech filarów: wysokiej jakości materiałów, wyjątkowego rękodzieła, funkcjonalności i ponadczasowego designu. Maier, nadal największy nacisk kładąc na pierwotne założenia marki, łączy dziedzictwo i współczesność oraz tradycję i indywidualizm sprawiając, że na pierwszym miejscu jest zawsze produkt.

kolekcja wiosna-lato 2017

A tych Bottega Veneta ma w swoim portfolio mnóstwo. To bowiem kolekcje ready-to-wear, wyroby skórzane, biżuteria i perfumy, w których DNA i motto marki widać równie wyraźnie, co w kolekcjach prezentowanych na mediolańskich wybiegach. Maier i jego współpracownicy zdają się buntować przeciwko wiekowym ograniczeniom i dostosowywaniu produktów wyłącznie do jednej i zamkniętej grupy odbiorców. Bottegę może nosić i Bottegą może pachnieć zarówno lubujący się w klasycznie skrojonych garniturach amant, miłośnik luźnych koszul zestawionych z lnianymi spodniami i oversize’owymi trenczami czy fan nietuzinkowych, lecz nadal przemyślanych rozwiązań, łączący ponadczasowe kroje z wyrafinowanymi i nietypowymi dodatkami.

Zamknięty w czarnym, minimalistycznym flakonie i zdominowany przez miejscami wręcz drzewne i korzenne nuty, nowy zapach Bottega Veneta udowadnia, że młodość może iść w parze z siłą, a zamiłowanie do tradycji z magnetyzmem i męskością. Szarmanckość Mastroianniego nie wyklucza zamiłowania do trendów Calendoli, tak jak charyzma Sorrentiego nie kłóci się z wrażliwością Carrozziniego. Wszystkie są zaś tym, co czyni włoskich mężczyzn tak wyjątkowymi i pożądanymi przez kobiety.

Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora od stycznia tego roku.

Partnerem publikacji jest Coty.

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana edycja perfum Elie Saab!

Szklany flakon kompozycji Le Perfume Éclat d’Or wzbogacił się o złote dodatki zainspirowane ostatnią kolekcją francuskiej marki. Świąteczna edycja perfum już w sklepach, a u nas dowiecie się o kulisach jej powstania!

Za tą kompozycją stoi znany w świecie perfumiarz Francis Kurkdjian, autor między innym zapachów dla marek Dior, Ungaro, Guerlain i Giorgio Armani. Sam zapach powstał w 2011 roku, ale kilka miesięcy temu doczekał się nowej wersji, bogatszej o piękne złote zdobienia na buteleczce. Natchnieniem dla twórców flakonu Le Perfume Éclat d’Or była ubiegłoroczna jesienno-zimowa kolekcja haute couture Elie Saab, której motywem przewodnim były piękne suknie w złote wzory.

Le Perfume  pachną brazylijską pomarańczą, kwiatami jaśminu i ylang-ylang. Intensywność zapachu podbijają dodatkowo nuty róży miodowej i zmysłowe akordy paczuli. Zapach i nowe szaty flakonu od razu przywodzą na myśl bizantyjski przepych kolekcji.

Cena 359 zł/50 ml.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.