Marka Helmut Lang rusza na podbój Internetu

Marka Helmut Lang, bazująca na dekonstrukcji i minimaliźmie ma ambitne plany, aby podbić serca oraz kieszenie młodszego pokolenia. Założona 20 lat temu w Austrii, szybko stała się pionierem w szerzeniu tak zwanej antymody. Teraz, dzięki zatrudnieniu dwojga zdolnych ludzi na nowo utworzonych stanowiskach, chce odświeżyć swój wizerunek. Kim oni są i jakie mają zadania? Już sprawdziliśmy!

Helmut Lang to projektant, który w latach 70. i 80. zasłynął z surowych, niewykończonych projektów, utrzymanych w minimalistycznym stylu. Austriacki projektant talentem przyrównywany jest do  Yohji’ego Yamamoto oraz Rey Kawakubo i niezmiennie inspiruje młodsze pokolenia twórców, z Rafem Simonsem na czele. Chociaż  opuścił swoją własną markę w 2005 roku, aby tworzyć sztukę, jego osobowość zawsze będzie widoczna we wszystkich kolekcjach oraz akcesoriach marki. Jeśli nie znacie projektów Langa, to najprościej można powiedzieć, że mnóstwo jego pomysłów prześwituje w kolekcjach Kanyego Westa, czego raper wcale nie ukrywa.

Jak feniks z popiołów, czyli Yeezy Season 5

Isabella Burley

Marka Helmut Lang znajduje się obecnie w posiadaniu holdingu Link Theory, który chce wprowadzić ją w nowy, cyfrowy rozdział. Jego dyrektor generalny, Andrew Rosen, postanowił zasilić szeregi marki nową, świeżą „krwią”. W tym celu utworzył stanowisko zgrabnie nazwane editor-in-residence, co można przetłumaczyć jako redaktor zarządzająca i powierzył je Isabelli Burley. Ta zdolna Brytyjka jest redaktor naczelną magazynu oraz platformy  online „Dazed & Confused”, ale współpracuje także z SHOWstudio, Dover Street Market oraz szeregiem podmiotów odpowiedzialnych za rzeźbienie londyńskiej sceny mody. 

Czego nie wiecie o Dover Street Market

Ona, z kolei, wpadła na pomysł, aby do współpracy zaprosić Shayne’a Oliviera, czyli twórcę kontrowersyjnej marki Hood by Air. Zaproponowała mu stworzenie specjalnej kolekcji, która ujrzy światło dzienne już we wrześniu tego roku. Chyba już wiemy dlaczego młody projektant był nieobecny podczas ostatniego nowojorskiego tygodnia mody. Może był zbyt zajęty nowymi obowiązkami? Jak donosi portal Business of Fashion, stworzy on kolekcję damską i męską oraz akcesoria. Spekuluje się także, że ikoniczna marka zamierza co jakiś czas zapraszać młodych artystów oraz wyrazistych projektantów do wspólnych projektów. Pierwsze, nieśmiałe kroki miały już miejsce dwa miesiące temu, kiedy premierę swą miała kolekcja stworzona wraz ze znanym raperem, Travisem Scottem. Czyżby pozazdrościli Demnie Gvasalii i kolektywowi Vetements, który zrobił dotychczas kolekcje z Juicy Couture, Dr. Martensem oraz Levi’s?

Shayne Olivier

Jedno jest pewne: marka Helmut Lang będzie wzmacniać swoją pozycję w Internetowej rzeczywistości, a nadchodzące projekty mają zapewniać jej silną pozycję w świecie cyfrowym. Echa przeszłości i opowieści o niezwykłym talencie jej założyciela najwyraźniej nie są już dłużej w stanie utrzymać zadowalającego poziomu sprzedaży.

ZobaczSchowaj komentarze

Polskie modelki na tygodniu mody haute couture jesień 2017

Kolejny tydzień haute couture w Paryżu już za nami. Projektanci jak zwykle dostarczyli nam wielu modowych wrażeń, a my z uwagą obserwowaliśmy zachwycające kreacje, ręcznie szyte tkaniny i kreatywne scenografie. Nie zawiodły  polskie modelki, które również tym razem zawojowały paryskie wybiegi. Które dziewczyny pokochali projektanci? Kto pobił tegoroczny rekord? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszej galerii!

Polskie modelki na tygodniu mody haute couture jesień 2017

Michelle Gutknecht (Uncover Models)


Michalina, albo jak woli Michelle, to znowu rekordzistka. Podczas minionego tygodnia mody haute couture poszła w aż 8 pokazach: Dior, Valentino, Elie Saab, Giambattista Valli, Ulyana Sergeenko, Chanel, Alexandre Vauthier oraz Fendi. Mamy przeczucie, że to dopiero początek międzynarodowej kariery Michelle, która (bardzo słusznie) może być nazwana nową polską królową wybiegów.
ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.