Kto jest kim w „Balmain Army”?

Olivier Rousteing miał zaledwie 24 lata, kiedy dom mody Balmain mianował go dyrektorem kreatywnym. Projektant od samego początku wykazywał spore zainteresowanie mediami społecznościowymi – liczba jego followersów cały czas rosła czyniąc go najpopularniejszym w tej kwestii francuskim projektantem, a on sam z powodzeniem zaczął wykorzystywać tę platformę do promocji i kreowania szumu wokół marki. To jednak nie wszystko – Rousteing zaczął używać platform społecznościowych także do interakcji z członkami swojej „Armii”, która stała się jednym z najciekawszych i najbardziej wpływowych tworów w branży. Jako że liczy ona coraz więcej osób, postanowiliśmy w skrócie rozszyfrować na czym polega członkostwo i kto jest kim w „Balmain Army”.

Na początku „Balmain Army” składało się głównie ze sławnych na całym świecie kobiet, które Rousteing oficjalnie nazywał swoimi muzami. Oprócz tego, że regularnie pojawiały się one w kampaniach lub na pokazach Balmain, łączyła je z projektantem osobista więź, by nie rzec przyjaźń. Do tego grona zaliczano między innymi Kim Kardashian, Rihannę i Rosie Huntington-Whiteley, których zasięgi społecznościowe idealnie uzupełniały już i tak rosnącą medialną potęgę marki. Z czasem „Armia Balmain” powiększyła się o kolejnych rekrutów – nowe pokolenie supermodelek oraz ikony modelingu lat 90., które wywierały na twórczość Rousteinga coraz większy wpływ. Łączyło je jedno: wszystkie były piękne, osiągały sukcesy w swoich dziedzinach, były współczesnymi wojowniczkami, silnymi i niezależnymi kobietami – słowem, stanowiły uosobienie tego, co Rousteing kocha w kobietach najbardziej. Członkinie „Balmain Army”, do których chwilę później dołączyli także modele i przedstawiciele świata muzyki (czyt. Kanye West) nie tylko występują w kampaniach marki – prywatnie przyjaźnią się z Olivierem, podczas pobytu w Paryżu towarzyszą mu podczas kolacji, są jego największymi ambasadorami na czerwonym dywanie i dzierżą tytuły honorowych gości podczas jego dzikich afterparty. Pora więc przyjrzeć się bliżej członkom armii, która trzęsie branżą i kreuje nasze wyobrażenia o luksusowym stylu życia.

KARDASHIANOWIE

Kardashianowie zajmują w armii Balmain bardzo ważne i wręcz honorowe miejsce. Wszystko zaczęło się oczywiście od Kim, którą Rousteing oficjalnie nazywa swoją muzą – podobno fascynuje go jej figura i uroda, my mamy jednak wrażenie, że duet ten połączyło ze sobą zamiłowanie do selfie i wypełniaczy… Miłość Oliviera do Kim szybko rozszerzyła się na cały amerykański klan, w tym szczególnie Kendall i Kanyego Westa. Panowie do tego stopnia rozumieją się twórczo, że zaprojektowali wspólnie kolekcję, w której familia pojawiła się na lutowym pokazie Westa w Madison Square Garden.

IKONY MODELINGU LAT 90.

Wyraz swojemu uwielbieniu dla supermodelek z lat 90. Rousteing dał wyraz z wypuszczeniem kampanii na sezon jesień-zima 2016. Zaangażował do niej absolutne ikony: Claudię Schiffer, Naomi Campbell i Cindy Crawford, które tym samym oficjalnie dołączyły do „Balmain Army”. Szczególną sympatią Rousteing darzy chyba Cindy – to ona pojawiła się w jego sukni na gali MET i pląsała do białego rana na zorganizowanym przez niego afterparty.

MODELKI

Wspomniana wcześniej Kendall Jenner to tylko wierzchołek góry lodowej modelek należących do armii Balmain. Wszystkie z nich  mają praktycznie zagwarantowane miejsce w pokazie marki, a jeśli dobrze pójdzie także i kampanii, wszystkie mogą nazywać Olivera swoim przyjacielem, a pełne spektakularnych kreacji atelier projektanta zawsze stoi przed nimi otworem. Armię modelek Balmain łączy także dość spore jak na standardy branży zróżnicowanie rasowe, za co wiele osób chwali dyrektora kreatywnego marki. Rousteinga wpierają (i vice versa) między innymi:

Alessandra Ambrosio, która wystąpiła w najnowszej kampanii marki i regularnie pojawia się na wybiegu francuskiego domu mody.

Gigi Hadid – bliska przyjaciółka Oliviera, wystąpiła w kampanii Balmain x H&M oraz w kampanii jesień-zima 2015 wraz z siostrą Bellą, której ostatnio bliżej chyba jednak do „gangu Givenchy”.

Doutzen Kroes – pomimo że jakiś czas temu zrezygnowała z wybiegów, dla Balmain chętnie robi wyjątek – Olivier oficjalnie nazywa ją jedną ze swoich największych muz (wcale się mu nie dziwimy!).

Jourdan Dunn – od 2014 roku żaden pokaz Balmain nie odbył się bez jej udziału, ma także na koncie dwie kampanie dla francuskiego domu mody. Wraz z Lily Donaldson, która także należy do ulubionych modelek Rousteinga, tworzą silny „brytyjski front” w armii Balmain.

Joan Smalls – trzykrotna gwiazda kampanii Balmain i regularna uczestniczka pokazów od sezonu jesień-zima 2012. Często imprezuje z Oliverem i spółką, o czym ten oczywiście informuje na Instagramie.

Sasha Luss – podopieczna polskiej agencji Avant Models, przyjaciółka Oli Rudnickiej i jedna z gwiazd głośnej kampanii na jesień-zimę 2016. Odkrył ją sam Lagerfeld, wystąpiła w lookbooku Balmain Resort 2017, męskim pokazie na wiosnę 2017, a także damskim na sezon wiosna-lato oraz jesień-zima 2016.

Cindy Bruna – jest jedną  najczęściej angażowanych przez Rousteinga modelek. Oprócz pokazów męskich i damskich oraz lookbooków była także gwiazdą kampanii kosmetyków do włosów sygnowanych przez francuską markę.

Devon Windsor – ostatnio dość często porównuje się ją do Anji Rubik, prywatnie przyjaźni się w siostrami Jenner, Hadid oraz Hailey Baldwin. Na wybiegu Balmain regularnie od 2015 roku, wraz z Cindy Bruną była także gwiazdą kampanii pre-fall 2015.

Rosie Huntington-Whiteley – tej pani nie trzeba nikomu przedstawiać. Jedna z pierwszych członkiń „Balmain Army” i największych muz Rousteinga. Podobnie jak Doutzen Kroes pojawia się na pokazach Balmain mimo zakończonej wybiegowej kariery, była także gwiazdą kampanii wiosna-lato 2015.

MODELE

Jon Kortajarena – gwiazdor kampanii Balmain Pre-Fall 2016 i jesień-zima 2016, regularnie chodzi po francuskich wybiegach marki

Francisco Lachowski – podobnie jak Kortajarena, Brazylijczyk to jeden z ulubionych modeli Oliviera Rousteinga. Projektant angażuje go nie tylko do pokazów, lecz także do kampanii – pre-fall 2016 oraz jesień-zima 2016. W sezonie wiosna-lato 2016 był także gwiazdą kampanii okularów.

HONOROWE CZŁONKOSTWO – RIHANNA

Rihanna to nie tylko gwiazda jednej z kampanii Balmain. To przede wszystkim jedna z najważniejszych członkiń armii Rousteinga, jego przyjaciółka, muza i inspiracja. Projektant powiedział nawet w jednym z wywiadów, że jest ona jedyną osobą, dla której mógłby zmienić orientację. „Ona ma wokół siebie tę aurę, tę charyzmę, mówił. „Nie ma to tylko podłoża seksualnego, to coś innego. Jest jak nowa Grace Kelly, nowa Madonna. Reprezentuje nowy świat”.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 16-22.10.2017

Kolejny tydzień za nami. Jakich emocji dostarczył nam tym razem świat mody, kultury i show biznesu? Oprócz niestety cały czas obecnego zgorszenia wywołanego przez „Weinstein Gate”, było jednak sporo ekscytacji, pozytywnych zaskoczeń, a także wiary w to, że są jeszcze w Hollywood pary, które chcą i potrafią zachować prywatność. Oto wszystko, co musicie wiedzieć!

Bershka rusza na podbój USA

Tą wiadomością od kilku dni żyją wszystkie amerykańskie portale, od „Seventeen” i „Teen Vogue’a”, po „Fashionistę”, które Bershką nazywają „drugą i jeszcze tańszą Zarą”. Doskonale znana w naszym kraju marka z portfolio Inditexu debiutuje za oceanem i kontynuuje w ten sposób swoją międzynarodową ekspansję. Robi to jednak metodą małych kroków: w celu sprawdzenia, czy wśród amerykańskich nastolatków istnieje jeszcze nisza, jaką Bershka mogłaby zapełnić, przez 3 miesiące na nowojorskim Soho otwarty będzie gigantyczny pop-up shop celebrujący otwarcie amerykańskiego sklepu internetowego.

Karlie Kloss będzie miała własny talk-show

Modelka, która powróci w tym roku na wybieg Victoria’s Secret został gospodynią nowego programu emitowanego przez stację Freeform. Talk show będzie nosił tytuł „Movie night with Karlie Kloss” i, jak sama nazwa wskazuje, będzie polegał na wspólnym oglądaniu filmów przez Kloss i jej gości. Już teraz wiadomo, że wśród tych ostatnich zobaczymy m.in. Jourdann Dunn, Ashley Graham i Kendall Jenner.

Leonardo DiCaprio wyprodukuje serial z gatunku dramatu kryminalnego

Należąca do aktora firma producencka Appian Way Poroduction pracuje nad swoim debiutanckim serialem dramatycznym, który już niedługo ma wyemitować stacja ABC. Ma on być amerykańską wersją fińskiej produkcji „Black Widows”, której fabuła kręci się wokół trzech kobiet uwięzionych w toksycznych i pełnych przemocy małżeństwach, które wpadają w „spiralę życia i śmierci” po tym, jak ich pracujący w jednej firmie agresywni mężowie giną w tym samym momencie.

Alicia Vikander i Michael Fassbender wzięli ślub

Jedna z piękniejszych i z pewnością najbardziej pilnujących swojej prywatności par Hollywood poznała się na planie filmu „Światło między oceanami”, będącego adaptacją powieści M.L. Stedman. Skromna i prywatna ceremonia odbyła się na Ibizie, a panna młoda zachwycała wszystkich naturalną i niemal pozbawioną makijażu cerą i… prostą, lnianą sukienką, o której większość gwiazd zapewne nie pomyślałoby jako o ślubnej kreacji. Szanujemy to!

#gownstory⠀ Last weekend, Ibiza, actress @aliciavikander_official got married in a very casual @zimmermann bohemian style cotton dress with ivory lace. Perfect for her eco-friendly wedding!! 😉⠀ ⠀ #histoirederobe⠀ Le weekend dernier, Ibiza, l’actrice @aliciavikander_official s’est mariée dans une simple robe de coton et de dentelle ivoire, de style bohémien et très décontractée par @zimmermann. Parfaite pour ce mariage au thème écolo !! 😉⠀ ⠀ 📸 Splash⠀ ⠀ #aliciavikander #zimmermann #bohemianstyle #bohemiandress #robeboheme #mariagepeople #mariagedestar#weddingdresses#dress#dresses#mariage#mariageinspiration#weddinginspiration#bridedresses#bridedress#bridaldress#bridaldresses#bridal#weddingbride#bellemariee#love#weddingdresses#weddinggown#gowninspiration#robedemariee#jaimemarobe#bridegown #beautiful

Post udostępniony przez Laëtitia de J’aime ma robe (@jaimemarobe)

Netflix chce wypuścić w przyszłym roku 80 (!) autorskich produkcji

Netflix skutecznie umacnia swoją pozycję lidera serwisów streamingowych. Jak ogłosił na konferencji prasowej jego dyrektor ds. contentu, Ted Sarandos, w przyszłym roku światło dzienne ujrzy aż 80  autorskich produkcji (w tym, co także zostało już potwierdzone, dwa seriale w reżyserii Agnieszki Holland i Kasi Adamek). Wśród nich znajdą się zarówno produkcje niskobudżetowe, ale też jedne z najdroższych filmów Netflixa w historii – mowa tu chociażby o filmie „Bright”, w którym główną rolę gra Will Smith i którego budżet wynosi 90 milionów dolarów. To jednak nie koniec dużych liczb. Na realizację swoich planów Netflix przeznaczy w 2018 roku od 7 do 8 miliardów dolarów – dla porównania, w 2017 roku budżet na wszystkie produkcje wynosił 6 miliardów „zielonych”.

Rajstopy za 6 tysięcy złotych? Tylko, jeśli „jest to Gucci”

Niektóre z nas za żadne skarby nie mogą przekonać się do rajstop, a by ich uniknąć, są w stanie przez całą zimę rezygnować ze spódnic i sukienek. Chciałoby się powiedzieć „been here, seen that”, bo większość z nas także faktycznie woli marznąć niż postawić na to akcesorium, szczególnie w cielistym kolorze. Najnowsza propozycja Gucci ma jednak szanse zmienić nastawienie wszystkich pesymistek. Mieniące się kryształkami rajstopy pochodzące z kolekcji wiosna-lato 2018 występują w wersji bardziej matowej i transparentnej i w obu pokryte są, z pewnością drogocennymi kryształkami. Skąd akurat takie przypuszczenie? Cóż, ich cena wynosi ponad 6 tysięcy (!) złotych, więc albo Gucci zaczyna robić z nas głupców, albo faktycznie rajstopy będą od przyszłego sezonu stanowić inwestycję (sic!) pokroju wysokiej jakości torebki.

Sesja tygodnia: Mathilde Brandi w „Harper’s Bazar Turkey” (fot. Tom Schirmacher)

Stylizacja tygodnia: Kourtney Kardashian w kurtce Stelli McCartney i spódniczce Isabel Marant

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.