Kosmetyki, które pokochają wszyscy wielbiciele kotów

Kochacie koty? Ale także kosmetyki? Mamy dobre wieści. Teraz wiele marek z segmentu beaty postanowiło połączył te dwie miłości w jedną. Ota nasz subiektywny ranking produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, ale także kosmetyki do makijażu, a nawet perfumy (skomponowane przez byłą dyrektor kreatywną amerykańskiego  Vogue’a), zamkniętych w opakowania, które kształtem lub nadrukiem na opakowaniu przypominają nam naszych małych, futrzastych przyjaciół. Jesteście ciekawe jak wyglądają? Fantastycznie. Zresztą sprawdźcie same!

Kosmetyki, które pokochają wszyscy wielbiciele kotów
Szampon do włosów Hello Kitty marki Avon
Zestawienie musi otworzyć nie kto inny tylko kultowa bohaterka z Japonii. Wizerunek białej koteczki na butelce nawilżającego mydła do ciała umili nam poranny prysznic. Żel pięknie pachnie owocami i nie podrażnia oczu, a przy tym łatwo się spłukuje. Możemy nim umyć także twarz, ciało i włosy. Z okazji zbliżającego się dnia matki - coś dla córki i matki!
ZobaczSchowaj komentarze

Spektakularne kocie spojrzenie dzięki nowościom od Bourjois z serii Eye Catching

„Kocie oko” to makijaż, który nigdy nie wyjdzie z mody. Pod warunkiem, że jest dobrze zrobiony. Odwiecznym problemem wielu z nas jest jednak uzyskanie idealnie ostrej kreski na oku. Borouis ma na to sposób, dwie nowości maskarę oraz liner Eye Catching. Te narzędzia pomogą wykreować idealne kocie oko w bardzo sprytny sposób. Jaki? Przeczytajcie!

Makijaż oka a la „kocie oko” był, jest i będzie popularny bez względu na sezon. Zmienia się jedynie modna w danym czasie długość albo grubość. Jest elegancki, seksowny, ponadczasowy ale… ciągle nie wychodzi tak jakbyście sobie tego życzyły?  Pomów w tym mogą  nowości marki Bourjois: Maskara i liner Eye Catching.

Formuła maskary została wzbogacona o proteiny jedwabiu, dzięki czemu tusz zapewnia intensywną objętość rzęs pozostawiając włoski miękkie, elastyczne i bez grudek. Do tego innowacyjna, mocno podkręcona szczoteczka pogrubia i nadaje wymarzony kształt rzęsom wywijając włoski na zewnątrz oka i tworząc w ten sposób wrażenie optycznie powiększonych oczu. Jeśli nadal będziesz czuć niedosyt możesz użyć sprytnej końcówki szczotki, aby nadać swoim rzęsom jeszcze mocniejszego skrętu. Z nowym linerem Eye Catching i jego jednostronnie płaską końcówką łatwo stworzysz seksowny look i to zaledwie w 3 krokach;

  • Krok pierwszy: użyj płaskiej strony by „wystemplować” na skórze kształt ogonka poza zewnętrzną granicą powieki. 
  • Krok drugi: użyj klasycznego boku, by narysować czystą, ostrą linię, która będzie zaczynać się w wewnętrznym kąciku oka i kończyć aż poza zewnętrznym. 
  • Krok trzeci: otwórz szeroko oczy i podziwiaj efekt. 

Maskarę Eye Catching oraz liner Eye Catching  mają eleganckie, lśniące czarne opakowania z zabawną różową grafiką (litera „C” ma kocie uszy!), a maskara ma na zatyczce rysunek kota!

To jak spróbujecie zrobić idealne kocie oko?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności