Kosmetyki #Crueltyfree: trend, który rośnie w siłę

Kosmetyki, które nie są testowane na zwierzętach zyskują coraz więcej fanów. Wielu z nas nie tylko wykluczyło, ze względów ideologicznych, ze swojej diety mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, ale także coraz selektywniej wybieramy kosmetyki. Sięgamy po produkty marek, które nie testują swoich produktów na zwierzętach. Coraz modniejsze stało się w ostanim czasie, kupowanie kosmetyków z logo czarnego królika. Umieszczają je na swoich opakowaniach wyłącznie marki, które dołączyły do ruchu #crueltyfree. My postanowiliśmy przedstawić wam nasze ulubione marki dostępne w Polsce, zarówno te kolorowe jak i do pielęgnacji ciała. Sprawdźcie, które znalazły się na naszej liście.

Klairs to koreańska firma, która posiada szeroką gamę produktów do pielęgnacji twarzy. Do ich produkcji wykorzystuje się wyłącznie składniki naturalne, a produktów nie testuje się na zwierzętach! Filozofią marki jest produkowanie kosmetyków: naturalnych, skutecznych i funkcjonalnych przy aplikacji. Jednym z bestsellerów jest serum Freshly Juiced Vitamin Drop, które pomaga usunąć martwy naskórek, rozjaśnia skórę przy tym jej nie podrażniając. Produkt idealnie nadaje się jako element wieczornej pielęgnacji, który szybko nałożycie przy użyciu pipety umieszczonej w zakrętce. Dodatkowy plus za nieklejącą się formułę.

Ziaję znają chyba wszyscy, ale nie każdy wie, że jej produkty sprzedawane są z powodzeniem nie tylko w Polsce, ale także w 30 krajach Europy. Założona przez małżeństwo farmaceutów, na rynku pojawiła się w 1989 roku. Kosmetyków Ziai nie testuje się na zwierzętach, a dodatkowo z powodzeniem przechodzą wszystkie testy dermatologiczne. Idealnym rozwiązaniem dla każdego typu skóry będzie kremowe mydło z kaszmirem, które w połączeniu z łagodnym działaniem pozostawia skórę delikatną w dotyku. Kąpiel stanie się jeszcze przyjemniejsza dzięki wyjątkowemu zapachowi.

Mokosh to polska marka, której nazwa pochodzi od starosłowiańskiej bogini Mokosz będącej uosobieniem natury. Ten wegański brand przy tworzeniu produktów bazuje m.in na kwiatach, liściach, minerałach czy orzechach. W ofercie znajdziecie produkty zarówno na dzień jak i na noc – od bogatej linii olejków, przez kremy, balsamy, aż po peelingi. My wyjątkowo lubimy peeling solny o zapachu melona i ogórka. Nie tylko świetnie oczyszcza ciało z martwego naskórka, ale także koi zmysły świeżym i odprężającym zapachem.

 

Marka Dr. Jart+ na pewno nie umknęła Waszej uwadze, jeśli lubicie koreańskie produkty do pielęgnacji. Koreański brand tworząc swoje produkty, zarówno do pielęgnacji jak i do makijażu, stawia przede wszystkim na pozytywne działanie dermatologiczne. W tym celu wszelkie działania konsultowane są z 15 różnymi dermatologami z 15 klinik. Także opakowania łudząco przypominają buteleczki i pojemniczkami, które znajdziemy w każdej aptece. Najważniejszym jednak elementem filozofii marki jest podążanie za duchem czasu. Najpopularniejszym z nich są maski do twarzy, które po aplikacji przykrywamy silikonową płachtą. Dzięki temu w momencie, kiedy nadmiar produktu będzie chciał odparować, maska spowoduje, że zatrzyma się on w skórze. W sklepach znajdziecie je w 5 wariantach!

PAT & RUB powstało z marzenia o kosmetykach w pełni naturalnych, nowoczesnych, a przede wszystkim skutecznych. Pojawiając się na polskim rynku pod koniec lat dwutysięcznych za sprawą Kingi Rusin, stała się pierwszą ,,celebrycką” marką w sprzedaży. Jeśli szukacie kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji ciała, to oferta PAT&RUB Was nie rozczaruje. Z produktom marki zadbacie zarówno o swoje włosy, oczyścicie twarz, czy przygotujecie ją przed wykonaniem makujażu. Do tego celu polecamy Wam krem na dzień z linii Face. To produkt, którego innowacyjna formuła dopasowuje się do potrzeb skóry i jej wieku. Rewitalizuje ją i odżywia, przy okazji chroniąc przed szkodliwymi związkami w powietrzu. Idealny na wszechobecny smog!

 

NYX Cosmetics to marka wywodząca się z Los Angeles. Założycielka Tony Ko, od początku działania firmy (1999) chciała, żeby jej produkty cechowała wysoka jakość a przy tym by każdy mógł sobie na nie pozwolić. Od 4 lat firma należy do spółki L’Oreal, ale NYX nadal pozostaje wierny wcześniej wyznawanym wartościom. Wśród nich oczywiście nie ma miejsca na okrucieństwo wobec zwierząt. Jako podstawę każdego makijażu polecamy Wam podkład Total Control, który zależnie od ilości nałożonych warstw nada waszemu look’owi naturalny wygląd lub pozostawi skórę nieskazitelną przez cały dzień. Produkt dostępny jest w aż 30 odcieniach, nie sposób więc nie dobrać właściwego koloru!

ZOEVA to kosmetyki z niemiecką precyzją! Założycielka marki Zoe Boikou zawsze powtarza, że jej kosmetyki mają pomóc każdej kobiecie odkryć jej indywidualne piękno. Motto „Color. Love. Makeup.” widniejące na produktach idealnie oddaje to, w czym Zoeva się specjalizuje – nie możecie obejść się bez ich cieni, a przede wszystkim pędzli! Dla nas są czystą perfekcją! Wykorzystywane przez specjalistów na całym świecie produkty nie obsypują się, a pędzle nie tracą na objętości. Wykonane z delikatnych materiałów zapewnią, że aplikacja każdego produktu będzie czystą przyjemnością. Polecamy Wam tęczową paletę Offline i idealne do jej nałożenia błękitne pędzle z tej samej serii.

KIKO w zeszłym roku skończyło 20 lat! Włoska marka stawia na najwyższej jakości produkty do makijażu i pielęgnacji. Wszystko co wychodzi z logo marki, ma być skuteczne i najwyższej jakości, a przede wszystkim bezpieczne nie tylko dla klientek, ale i dla otoczenia. Kierując się dewizą „Be What You Want” oferują szeroki i bogaty asortyment. Ich produkty znajdziecie aż w trzech autorski sklepach w Warszawie! Koniecznie zaopatrzcie swoja toaletkę w Free Soul Mascara, która pięknie podkreśli oko dodając rzęsom objętości i pięknie je podkręcając. Specjalna formuła tuszu i szczoteczka powodują, że rzęsy nie sklejają się, a efekt jest natychmiastowy. Jeśli masz niebieskie oczy to pamiętaj, że kolory tuszu wpadające w odcienie brązu tylko uwydatnią ich kolor, a tęczówka będzie błyszczeć!

Nabla to kolejna w naszym zestawieniu włoska marka, której przyświeca wizja bycia przejrzystą i dopasowującą się do potrzeb klienta, gdzie najważniejsza jest wzajemna inspiracja. W ofercie znajdziecie kosmetyki do makijażu o wysokim poziomie napigmentowania. W miarę możliwości większość bądź wszystkie składniki w produkcie są naturalne, ale pewnym jest, że przy ich tworzeniu nie ucierpiało żadne bezbronne zwierzę. Nabla posiada szczególną bogatą linię matowych błyszczyków Dreamy Matte Liquid Lipstick. Wybór jest ogromny, ale nam w szczególności przypadł do gustu kolor Fetish Mauve o ziemistej bazie i delikatnym różowym zabarwieniu.

 

ZobaczSchowaj komentarze

„Duma i uprzedzenie” czy „Downton Abbey”? Przegląd seriali kostiumowych

Seriale kostiumowe – jedni uwielbiają, inni nie za bardzo. Chociaż w tym departamencie telewizyjnym od lat wszelkie rekordy popularności pobiło brytyjskie „Downton Abbey”, jak możecie się domyślić, to nie jedyna tego typu serial. Niedawno swoją premierę miała nasza polska superprodukcja „Belle Epoque”, dlatego z tej okazji przygotowaliśmy przegląd kilku seriali, które oprócz intrygującej fabuły oraz nieszablonowych postaci, wprost zachwycają kostiumami.

„Duma i uprzedzenie” czy „Downton Abbey”? Przegląd seriali kostiumowych

Duma i uprzedzenie


Trudno zaprzeczyć stwierdzeniu, że seriale kostiumowe to domena Wielkiej Brytanii. Dlatego nasze zestawienie otwiera klasyk, czyli „Duma i uprzedzenie” z 1995 roku, w którym Colin Firth po raz pierwszy zaczarował nas w roli pana Darcy’ego.
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności