Kosmetyczne premiery stycznia

Najwyższa pora na jeden z naszych ulubionych, comiesięcznych materiałów. Wszystko co wpadło nam w oko, sprawdziło się na naszej skórze i to, co pozostaje w sferze naszych marzeń. Czyli przegląd najbardziej pożądanych kosmetyków miesiąca!

Trochę błysku i matu w makijażu, pachnące kosmetyki do ciała, krem do zadań specjalnych, perfekcyjny demakijaż, eko pielęgnacja i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów – wszystko o czym tylko można marzyć styczniu znalazło się w naszym subiektywnym zestawieniu.

Bobbi Brown, paleta Eye&Cheek Palette, 299 zł

Trzy cienie w kolorze szampana w tym jeden z połyskiem, jeden w apetycznym odcieniu gorzkiej czekolady i matowy róż. Naszym zdaniem kombo idealne żeby wykonać makijaż o każdej intensywności – od naturalnego dziennego looku po drapieżne smoke eye. Dodatkowe punkty dajemy za prześliczne, złote pudełko palety. Aż szukamy okazji żeby ją wyciągnąć z kosmetyczki!

Ministerstwo Dobrego Mydła, Olej z opuncji figowej, 65 zł/15ml

Ulubiona marka naszej graficzki Mai, po raz kolejny nie zawodzi. Olejek (oczywiście nierafinowany i tłoczony na zimno) pielęgnuje delikatną skórę – łagodzi podrażnienia, regeneruje i nawilża. Równie dobrze sprawdza się w przypadku cery z problemami bo reguluje pracę gruczołów łojowych.

The Body Shop, seria Miód i Mleko Migdałowe, 23 – 76 zł

My miałyśmy przyjemność sprawdzić na własnej, przesuszonej skórze – masło do ciała i żel pod prysznic z tej serii. Kosmetyki subtelnie pachną ciastem, i przynoszą ulgę napiętej skórze. Wszystko dzięki mleczku migdałowemu pochodzącem z hiszpańskiego regionu Alicante, które znane jest ze swoich właściwości pielęgnujących i uelastyczniających skórę.

&Other Stories, złoty olejek do ciała Samite Gold Body Oil, 50 zł

Stanowczo powinnyśmy mieć zakaz wstępu do sklepu tej szwedzkiej marki. W naszym przypadku grozi to gigantycznym debetem na koncie i kilkutygodniowym moralniakiem. Z ubrań i kosmetyków tej marki chcemy mieć po prostu WSZYSTKO. Ten konkretny olejek również nas zachwyca – można go nakładać nie tylko na odkryty dekolt i ramiona ale także na kości policzkowe. Uwielbiamy taki lekko połyskliwy, naturalny makijaż. Naszym zdaniem olejek najlepiej nakładać na sam podkład położony kilka minut wcześniej podkład żeby makijaż się nie zważył.

Pantene, odżywka Intensywna Regeneracja, 11 zł

Ta odżywka dopiero wchodzi do sklepów, ale już mocno na nią czekamy. Ambasadorką Pantene właśnie Selena Gomez znana nie tylko z pięknych włosów aktorka ale także, a może przede wszystkim jedna z najbardziej wpływowych gwiazd social mediów. Taka współpraca ? To się nie może nie udać. Bliżej o działaniu kosmetyków napiszemy już wkrótce.

Davines, lakier do włosów Extra Strong Hairspray, linia More Inside Davines, 97 zł/ 400ml

Lakier extra mocny ale nieklejący włosów. Nie zmieni też waszego uczesania w sztywny hełm. Chroni fryzurę przed wilgocią i utrzymuje ją w ryzach przez cały dzień.

Iwostin, serum przeciwzmarszczkowe na naczynka Capilin, 45 zł

Dzięki leczniczym i aktywnym składnikom od pierwszego zastosowania redukuje rumień i zaczerwienienia. Poźniej jest już tylko lepiej – systematycznie stosowane serum zmniejsza widoczność „pajączków”, rozjaśnia skórę a dzięki witaminie C spłyca zmarszczki.

Thalgo, delikatny piling Gentle Exfoliator, 125 zł/50 ml

Świetnie sprawdza się w przypadku takiego rodzaju cer, które tak jak nasze, nie znoszą dobrze mechanicznego pilingu. Mikro drobinki delikatnie przesuwają się po skórze, nie drażniąc jej. To czego nie uda się zetrzeć granulkom, załatwi inny złuszczający choć nadal delikatny składnik, kwas fitowy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Dawid Tomaszewski stworzył kolekcję kosmetyków z marką Catrice

To jest news! Pochodzący z Polski, a mieszkający na stałe w Berlinie polskie projektant Dawid Tomaszewski stworzył dla marki Catrice wyjątkowe kosmetyki. Choć limitowana kolekcja wchodzi do sprzedaży dopiero w październiku, nam udało się już dowiedzieć co wejdzie w jej skład.

Powoli zaczyna robić się moda na to, że projektanci mody zaczynają tworzyć limitowane kolekcje kosmetyków. Niedawno Olivier Rousteing stworzył 12 szminek w wyjątkowych kolorach dla marki L’Oreal, a dziś dowiedzieliśmy się, że polski projektant Dawid Tomaszewski zaprojektował dla niemieckiej marki Catrice unikatową kolekcję kosmetyków do makijażu. Choć kolekcja będzie dostępna dopiero od października to projektant już podzielił się informacją – publikując zdjęcia z kampanii na Instagramie.

Niemiecki brand, który dostępny jest również w Polsce, już wcześniej zapraszała do współpracy znanych designerów, m.in. z Hugo Boss. W październiku do sprzedaży trafi limitowana kolekcja autorstwa Dawida Tomaszewskiego. Odzwierciedla ona unikatowe, charakterystyczne wzornictwo jego kolekcji na sezon jesień-zima 2017. Kolekcja jest niewielka, ale znajdziemy w niej wszystko co potrzebne by wykonać idealny makijaż: rozświetlacz w sztyfcie, intensywnie kryjąca pomadka Wild Mat w dwóch odcieniach fioletowym i czerwonym, paleta ośmiu pudrowych cienie do powiek, konturówka do ust i eyeliner, lakiery do paznokci dające na paznokciach efekt matowego wykończenia oraz bezbarwna pomadka, która wyczaruje na ustach wyjątkowy blask z holograficznym połyskiem. Całość możecie zapakować do wyjątkowej kosmetyczki. Ceny będą bardzo przystępne i zaczynają się już od 12,90 złotych, a najdroższa rzecz będzie kosztować około 35 złotych.

Zawsze niezmiernie nas cieszą sukcesy naszych rodaków więc trzymamy kciuki za Dawida i już nie możemy się doczekać by wypróbować kosmetyki!

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty do 100 zł!

YES

KOLCZYKI
89 ZŁ

RILKE

STANIK
85 ZŁ

DRESS SCANDINAVIAN

KSIĄŻKA
OK. 35 ZŁ

MOLESKINE

KALENDARZ
93 ZŁ

MANGO

TOREBKA
49,90 ZŁ

COS

KOSMETYCZKA
OK. 100 ZŁ
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.