Kosmetyczne premiery stycznia

Najwyższa pora na jeden z naszych ulubionych, comiesięcznych materiałów. Wszystko co wpadło nam w oko, sprawdziło się na naszej skórze i to, co pozostaje w sferze naszych marzeń. Czyli przegląd najbardziej pożądanych kosmetyków miesiąca!

Trochę błysku i matu w makijażu, pachnące kosmetyki do ciała, krem do zadań specjalnych, perfekcyjny demakijaż, eko pielęgnacja i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów – wszystko o czym tylko można marzyć styczniu znalazło się w naszym subiektywnym zestawieniu.

Bobbi Brown, paleta Eye&Cheek Palette, 299 zł

Trzy cienie w kolorze szampana w tym jeden z połyskiem, jeden w apetycznym odcieniu gorzkiej czekolady i matowy róż. Naszym zdaniem kombo idealne żeby wykonać makijaż o każdej intensywności – od naturalnego dziennego looku po drapieżne smoke eye. Dodatkowe punkty dajemy za prześliczne, złote pudełko palety. Aż szukamy okazji żeby ją wyciągnąć z kosmetyczki!

Ministerstwo Dobrego Mydła, Olej z opuncji figowej, 65 zł/15ml

Ulubiona marka naszej graficzki Mai, po raz kolejny nie zawodzi. Olejek (oczywiście nierafinowany i tłoczony na zimno) pielęgnuje delikatną skórę – łagodzi podrażnienia, regeneruje i nawilża. Równie dobrze sprawdza się w przypadku cery z problemami bo reguluje pracę gruczołów łojowych.

The Body Shop, seria Miód i Mleko Migdałowe, 23 – 76 zł

My miałyśmy przyjemność sprawdzić na własnej, przesuszonej skórze – masło do ciała i żel pod prysznic z tej serii. Kosmetyki subtelnie pachną ciastem, i przynoszą ulgę napiętej skórze. Wszystko dzięki mleczku migdałowemu pochodzącem z hiszpańskiego regionu Alicante, które znane jest ze swoich właściwości pielęgnujących i uelastyczniających skórę.

&Other Stories, złoty olejek do ciała Samite Gold Body Oil, 50 zł

Stanowczo powinnyśmy mieć zakaz wstępu do sklepu tej szwedzkiej marki. W naszym przypadku grozi to gigantycznym debetem na koncie i kilkutygodniowym moralniakiem. Z ubrań i kosmetyków tej marki chcemy mieć po prostu WSZYSTKO. Ten konkretny olejek również nas zachwyca – można go nakładać nie tylko na odkryty dekolt i ramiona ale także na kości policzkowe. Uwielbiamy taki lekko połyskliwy, naturalny makijaż. Naszym zdaniem olejek najlepiej nakładać na sam podkład położony kilka minut wcześniej podkład żeby makijaż się nie zważył.

Pantene, odżywka Intensywna Regeneracja, 11 zł

Ta odżywka dopiero wchodzi do sklepów, ale już mocno na nią czekamy. Ambasadorką Pantene właśnie Selena Gomez znana nie tylko z pięknych włosów aktorka ale także, a może przede wszystkim jedna z najbardziej wpływowych gwiazd social mediów. Taka współpraca ? To się nie może nie udać. Bliżej o działaniu kosmetyków napiszemy już wkrótce.

Davines, lakier do włosów Extra Strong Hairspray, linia More Inside Davines, 97 zł/ 400ml

Lakier extra mocny ale nieklejący włosów. Nie zmieni też waszego uczesania w sztywny hełm. Chroni fryzurę przed wilgocią i utrzymuje ją w ryzach przez cały dzień.

Iwostin, serum przeciwzmarszczkowe na naczynka Capilin, 45 zł

Dzięki leczniczym i aktywnym składnikom od pierwszego zastosowania redukuje rumień i zaczerwienienia. Poźniej jest już tylko lepiej – systematycznie stosowane serum zmniejsza widoczność „pajączków”, rozjaśnia skórę a dzięki witaminie C spłyca zmarszczki.

Thalgo, delikatny piling Gentle Exfoliator, 125 zł/50 ml

Świetnie sprawdza się w przypadku takiego rodzaju cer, które tak jak nasze, nie znoszą dobrze mechanicznego pilingu. Mikro drobinki delikatnie przesuwają się po skórze, nie drażniąc jej. To czego nie uda się zetrzeć granulkom, załatwi inny złuszczający choć nadal delikatny składnik, kwas fitowy.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stempelki do brwi zmienią wasze podejście do makijażu

Internet oszalał na punkcie stempli do brwi. Trudno się dziwić, bo dzięki temu urządzeniu namalowanie perfekcyjnego luku nie zajmie wam więcej niż kilka sekund. Nie wierzycie? To zobaczcie same.

Czasem trudno jest nam zrobić perfekcyjny makijaż brwi, które jak wiemy, są jednym z najważniejszych elementów na naszej twarzy – idealnie podkreślone nadają jej charakter i  odpowiednią oprawę. Brwi to jeden z naszych ulubionych tematów, dlatego tym bardziej ucieszyła nas nowinka w postaci… stemplowania, które nadaje brwiom wymarzony kształt i idealnie je podkreśla.Można to zrobić dosłownie w mgnieniu oka – wystarczy przyłożyć do twarzy pieczątkę nasączoną w pomadzie. Potwierdziły to dziewczyny, które w filmiku zamieszczonym poniżej wypróbowały ten trend na swoich brwiach. Jak aplikować ten niezwykły produkt? Najpierw przygotowujemy brwi nakładając na nie primer lub płynny podkład. Następnie zanurzamy stempelek w pomadzie i przyciskamy do brwi. I gotowe! Jeśli chciałybyśmy uzyskać bardziej wyraźny efekt możemy powtórzyć czynność.

Stempel możecie kupić za ok 9 $ na stronie I Envy by kiss.

Jedyne co budzi naszą wątpliwość to tylko dwa kształty stempelków oferowanych przez firmę – do brwi naturalnych i delikatnych. Mamy do wybory też tylko trzy odcienie: czekoladowy, ciemny brązowy i hebanowy. Więc jeśli wasze brwi mają inny kształt lub kolor niż proponowane przez markę to niestety macie pecha. Ale jesteśmy za tym, żeby mimo wszystko nie rezygnować, bo produkt wydaje się warty wypróbowania!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.