Kosmetyczne nowości grudnia

W grudniu naprawdę sporo się działo. Marki kosmetyczne na potęgę lansowały nowości, które już są albo niebawem pojawią się na półkach perfumerii. Całkiem sporo czasu zajęło nam testowanie nowości, ale to nasze ulubione ze wszystkich zajęcie. Które z produktów najbardziej przypadły nam do gustu przeczytacie w tym materiale.

Smashbox, paleta cieni Full Exposure, 225 zł, w Sephorze

14 genialnych jakościowo cieni, zebranych w jednym opakowaniu wielkości niedużego notatnika. Zestaw najbardziej klasycznych, czyli przydatnych kolorów – beży, brązów, połyskliwych szarości i czerni idealnej do rysowania kresek.   Cienie nie osypują się i pozwalają stworzyć na oku makijaż o dowolnym wykończeniu : od połyskliwego wieczorowego na naturalnie matowym skończywszy. W opakowaniu znajdziecie też małą ściągę jak wykonać makijaż oczu – bardzo przydatna rzecz, szczególnie jeśli wasza przygoda z make upem dopiero się zaczyna!

Sisley, balsam do ciała La Crème Réparatrice, 545 zł, do kupienia od lutego, sisley.pl

Regenaracyjno – odżywczy balsam zgodnie z założeniem błyskawicznie łagodzi podrażnienia skóry. Chociaż używamy go właśnie teraz, naszym zdaniem jeszcze lepiej sprawdzi się latem, kiedy skóra narażona będzie na bezpośrednie działanie słońca. Dzięki zawartości biosacharydów z kukurydzy i soi, poziom nawilżenia skóry, wzrasta z czasem, dzięki czemu najbardziej odżywia i łagodzi skórę dwie godziny po aplikacji. Cukier z pszenicy, który balsam również ma w składzie, pomaga magazynować wodę w naskórku, a masło shea i alantoina tworzą na wysuszonej skórze pielęgnujący film.

Bell, balsam ochronny do ust, 8,99 zł, w drogeriach

Sztyft, który spokojnie możecie zabrać ze sobą na narty. Po pierwsze : dlatego, że wciśniecie go do każdej, najmniejszej kieszonki ze skipassem, po drugie, zawiera całkiem wysoki filtr SPF, który ochroni usta przed odbijającymi się od śniegu promieniami słonecznymi, i po trzecie jest niedrogi więc nie będziecie płakać kiedy wam wypadnie na stoku.

WS ACADEMY, odżywka Paczula Wonna, ok 30 złotych, w Rossmanie

Odżywka, która nie tylko pielęgnuje włosy ale też pięknie pachnie orientem. Świetnie spisała się na pięknych, mocno kręconych włosach naszej redaktor mody, Justyny Majki, która nakłada ją na lekko zwilżone włosy tuż przed snem. Dzięki takiej kuracji, jej loki rano są wygładzone, mniej się puszą i ślicznie pachną.

& Other Stories, paleta Anadem Mosaic, ok 70 zł, stories.com/pl/

Zakochałyśmy się w tej palecie! Zestaw czterech past, którymi możecie pomalować wszystko i to w dowolnej konfiguracji. My mamy już za sobą złoty makijaż na Sylwestra nałożony na powiekę opuszkiem palca, delikatne podkreślenie ust bordową, matową pastą i srebrzysty połysk na policzkach. Wszystkie cienie w kremie możecie mieszać w dowolny sposób – na przykład nakładając czerwień na powieki, a złoto na kości policzkowe. Wielbicielkom wet look’u spodoba się transparentny błyszczyk, który można stosować nie tylko na usta, ale również na policzki i powieki.

Sesderma, krem do cery naczyniowej  Azelac, 115 zł,  w aptekach

Krem, który leczy skórę wrażliwą, z naczynkami i trądzikiem różowatym. Kwas azelinowy, który ma w składzie, łagodzi stany zapalne, zmniejsza widoczność naczynek, a systematycznie stosowany, łagodzi rumień oraz zmniejsza przebarwienia i wypryski. Ten kwas jest tolerowany nawet przez wrażliwe, delikatne skóry, a wsparty działaniem witaminy E, silnego antyoksydanta, kolejnego składnika kremu, działa również odmładzająco.

ZobaczSchowaj komentarze

Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.