Twarz to nie wszystko – najnowszym hitem Instagrama zostało… konturowanie nóg

Kiedy myśleliśmy, że widzieliśmy wszystkie trendy, jakie dział beauty ma do zaoferowania, przychodzi taki  czasochłonny i surrealistyczny, że wahaliśmy się czy wam o nim napisać. Nie mogliśmy się jednak oprzeć, bo jest niezwykle intrygujący. Pozwólcie nam przedstawić sobie trend konturowania nóg, czyli sztukę tworzenia za pomocą makijażu przepięknie brązowych i wyrzeźbionych łydek i ud. Ćwiczenia? Jakie ćwiczenia!

Idealnie wyrzeźbione i opalone nogi? Która z nas o nich nie marzy, szczególnie teraz kiedy tak często je pokazujemy. Dla wszystkich marzących o pięknie wymodelowanych nogach przedstawiamy trend, a właściwie filmik, który choć jest z 2016 roku, dopiero teraz robi na Instagramie furorę. Może to ze względu na letni czas? Filmik nagrała i zamieściła na sowim koncie makijażystka Meri, która „wyrzeźbiła” nogi  swojej obserwatorce.

Ostateczny rezultat makijażu, a może powinniśmy napisać metamorfozy nóg wygląda ładnie choć po obejrzeniu filmu przeraziła nas ilość wykorzystanych produktów i czas jaki trzeba włożyć w ostateczny efekt.  To propozycja bardziej na wielkie wyjście, albo czerwony dywan niż codzienne bieganie po mieście. Poza tym zastanawiamy się jak z trwałością tego makijażu: czy po tym jak usiądziemy na białym, tapicerowanym krześle, czy nie zostawimy na nim śladu? Nie wiemy czy się z nami zgodzicie, ale istnieje już wystarczająca presja, aby osiągnąć „perfekcyjne” ciało. Wystarczy zajrzeć do internetu, gdzie znajdziemy zdjęcia i artykuły o tym, jak osiągnąć piękne błyszczące nogi, których będą zazdrościć ci przyjaciele siedzący przy basenie; najlepsze produkty, które na pewno sprawią, że będziemy wyglądać jak pocałowana słońcem bogini; wskazówki, jak nie spocić się nawet wtedy, gdy na zewnątrz jest ponad 40 stopni. Moglibyśmy tak wymieniać w nieskończoność. Nie zrozumcie nas źle: te rady są pomocne i fajne, tylko może zwyczajnie nie starczyć czasu na ich realizację… Więc może zamiast konturowania nóg, warto wybrać samoopalacz lub pójść na opalanie natryskowe, które nie jest „imprezą” na jeden raz, a rezultat utrzyma się nawet dwa tygodnie?

Gdybyście jednak chciały spróbować,  podeślijcie nam efekty swoich prac na naszego redakcyjnego maila. Jesteśmy ciekawe rezultatów.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden z najbardziej dyskusyjnych trendów sprzed 30 lat powraca!

Trend z szalonych lat 80. wraca i ku rozpaczy niektórych przybiera na sile. To m.in za sprawą marki Balenciaga, która słynną frotkę, bo o niej mowa, tylko w wersji ze skóry pokazała w swojej resortowej kolekcji na 2018 rok. A czy wy jesteście gotowe znów zacząć nosić swoje ulubione akcesorium do włosów z dzieciństwa?

To, że moda rodem z lat 80-tych jest obiektem zainteresowania wielkich domów mody, dla nikogo, kto śledzi bieżące trendy, to nie nowość. Ale niektóre trendy, takie jak oversizowe swetry czy multikolorowe wzory, wystartowały i stały się tym samy modne szybciej niż inne z tamtej dekady. 

Opiniotwórcze WWD, ogłosiło ostatnio, że jednym z trendów z lat 80., który budzi skrajne emocje, wkrótce znów uderzy w główny nurt. Frotki, tak popularne w latach 80 i 90. o których pisaliśmy już w kwietniu zeszłego roku swój wielki, komercyjny come back zawdzięczać będą marce zawsze będącej na czasie, a właściwie obecnie kreującej trendy. Balenciaga na pokazie Resort 18 założyła na włosy modelek słynne materiałowe gumki tyle, że w bardzo luksusowej wersji – wykonane z cielęcej skóry za bagatela 195 dolarów, czyli ok. 740 zł. I tym samy rozpoczęła globalną modę na ten retro dodatek do włosów. 

Według WWD trend ten jest „na progu pełnego przebudzenia”. Marki takie jak Urban Outfitters i Free People szybko wyczuły potencjał retro akcesoriów do włosów i już mają je w sprzedaży w kilku materiałowych wariantach m.in welurowym. A wiele innych marek niewątpliwie podąży wkrótce za nimi. I czy nam się to podoba czy nie wkrótce frotki będziemy same zakładać na włosy lub oglądać je na włosach mijających nas na ulicy. Niech puentą tych rozważań będą słowa Barbary Hulanicki. „Nigdy nie mów nigdy w modzie, bo za dwa lata będziesz to nigdy nosić”.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności