Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Czy są tu fani winylowych figurek? A może wielbiciele twórczości znakomitego artysty Jean-Michel Basquiata? Jeśli tak to mamy dla was wspaniałą wiadomość. Do sprzedaży trafiła właśnie wyjątkowa kolekcja.

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Po styczniowej współpracy z Medicom Toy dzieło Jean-Michel Basquiat pojawi się na innym zestawie zabawek z limitowanej edycji, tym razem wyprodukowane przez markę Kidrobot. Ten kolekcjonerski producent właśnie wydał zestaw 18 „Dunny” figur, ozdobionych pracami nowojorskiego artysty. Kidrobot ożywia sztukę wyjątkowego artysty dzięki nowej kolekcjonerskiej, kilkunasto centymetrowej serii figurek. Każda z wysokiej jakości winylowych postaci Dunny’ego z tej serii pomalowana jest w jeden z najbardziej charakterystycznych obrazów Basquiata.

Jean-Michel Basquiat jest jednym z najbardziej znanych artystów swojego pokolenia. Pomimo stosunkowo krótka kariera artystyczna, trwającej od końca lat 70. do 1988 roku, kiedy to zmarł w wieku 27 lat, uważany jest jednego z najważniejszych artystów XX wieku. Prace Basquiata są ostre i surowe, a dzięki odważnemu łączeniu kolorów i kompozycji zachowują równowagę pomiędzy pozornie sprzecznymi siłami, takimi jak kontrola i spontaniczność, groźba i dowcip, miejskie wyobrażenie i prymitywizm. Marka Basquiat uosabia wartości i aspiracje młodej, międzynarodowej kultury miejskiej.

Od czasu odejścia artysty w 1988 r. jego praca chętnie wykorzystywane przez różne marki. Prace Basquiata pojawiły się już m.in na koszulkach marki Uniqlo, a nawet butelkach tequili. W 2013 roku Supreme wyprodukował kapsułową kolekcję, w skład której weszły koszulki i kurtki ozdobione niepowtarzalnym dziełem artysty.

Jeśli macie ochotę zaprosić sztukę Basquiata do własnego domu zajrzyjcie na stronę Kidrobot, i kupicie figurkę (11,99 dolarów/ sztuka).

ZobaczSchowaj komentarze

Wypadki przy filmowych produkcjach. Sprawdźcie czy wiedzieliście, które gwiazdy stanęły oko w oko z niebezpieczeństwem

Nie od dziś wiadomo, że stworzenie filmu to wiele wyzwań i trudności. Spotyka je na swojej drodze zarówno reżyser, aktor, ale także gaffer (główny oświetleniowiec) czy statysta. Niektóre z nich to sytuacje niebezpieczne, z których twórcy wychodzili cali, bądź czasami …niestety nie. Historii i legend na ten temat krąży w branży i w sieci wiele. Przedstawiamy Wam te wedłyg z nas najciekawsze.

Wypadki przy filmowych produkcjach. Sprawdźcie czy wiedzieliście, które gwiazdy stanęły oko w oko z niebezpieczeństwem
Daniel Craig
Podczas kręcenia Casino Royal, czyli pierwszego filmu z serii o Jamesie Bondzie, w którym tytułową rolę zagrał Daniel Craig, nie obyło się bez wielu przykrych sytuacji dla aktora. Na początku musiał zmierzyć się z ostrą krytyką fanów i widzów, którzy surowo oceniali wygląd gwiazdy nie pasujący do agenta 007. Dodatkowo na samym planie, podczas sceny walki wręcz, doznał bolesnych obrażeń. Jego filmowy wróg tak wczuł się w swoją rolę, że zadany przez niego cios naruszył i stłukł żuchwę Craiga oraz doprowadził jedynki aktora do chwiania. Niektóre plotki mówią nawet, że zęby tak się chwiały, że wypadły…
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności