Kolekcja Swarovski „Urban Romance” wiosna/lato 2017

Głębia oceanu i kosmiczne przestrzenie – dotychczas marka Swarovski w swoich kolekcjach sięgała po inspiracje z bardzo tajemniczych i odległych miejsc. Jednak na sezon wiosna-lato 2017 biżuteryjny gigant stawia na piękno miejskiej przestrzeni. To właśnie romantyczne ulice Paryża i kalifornijskie bulwary Los Angeles zainspirowały dyrektor kreatywną marki Nathalie Colin do stworzenia wyjątkowej kolekcji „Urban Romance”, której gwiazdą został Aniołek Victoria’s Secret Martha Hunt. Zobaczcie koniecznie!

Kolekcja Swarovski „Urban Romance”  wiosna/lato 2017

Paryż i Los Angeles to dwa miasta, między którymi nieustannie kursuje Nathalie – dyrektor kreatywna marki. W jednym mieszka, drugie odwiedza dla przyjemności i z obowiązku. Pozornie tak różne od siebie przestrzenie, znalazły jednak punkt wspólny w nowej kolekcji Swarovski. Francuska stolica nadała biżuterii romantyzmu i kobiecości, natomiast „miasto aniołów” zainspirowało motywy z palmą oraz bardziej graficzne elementy. Kwiatowe wzory w kolorach różu i fioletu pięknie kontrastują z bursztynowymi odcieniami nawiązującymi do kalifornijskich zachodów słońca. Wszystkie elementy możemy łączyć w dowolny sposób, tak aby odzwierciedlić naszą osobowość i przede wszystkim uzupełnić codzienne stylizacje.

Wiosenno-letnia kolekcja Swarovski jest skierowana do kobiet, które nieustannie się zmieniają. Nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią dopasowywać biżuterię do swoich stylizacji oraz różnych okazji. Biżuteria marki Swarovski jest na tyle uniwersalna, że bez problemu znajdziemy coś idealnego na lunche w kawiarnianych ogródkach, festiwale filmowe, czy całonocne imprezy na plaży. Tym bardziej, że w tym sezonie zadebiutuje kolekcja Crystaldust obejmująca ozdoby, które sprawdzą się zarówno jako bransoletki na ramię, jak i krótkie naszyjniki, a nawet opaski do włosów.

Chociaż zima dopiero się zaczęła, my patrząc na kampanię z udziałem boskiej Marthy Hunt nie możemy się już doczekać lata. Lubimy!

Przeczytajcie także

5 pytań do Nathalie Colin, dyrektor kreatywnej Swarovski

Karlie Kloss nową ambasadorką Swarovski!

ZobaczSchowaj komentarze

Blogerka Rumi Neely stworzyła luksusową linię biżuterii

Rumi Neely była jedną z pierwszych blogerek, które prowadzenie autorskiej strony przełożyły na przynoszące zyski inne działalności biznesowe. Nie rezygnując z prowadzenia bloga oraz social media, które gromadzą setki tysięcy fanów, założyła odzieżową markę AreYouAmI, która podbiła serca takich gwiazd jak Rosie Huntington Whiteley, Kendall Jenner czy Bella Hadid. Neely chyba postanowiła iść za ciosem, bo właśnie uzupełniła ofertę marki o linię bardzo luksusowej, złotej biżuterii.

Blogerka Rumi Neely stworzyła luksusową linię biżuterii

Marka AreYouAmI, założona przez blogerkę Rumi Neely, w grudniu obchodzić będzie drugie urodziny. W tym czasie projekty, na które składają się głównie jedwabne, bieliźniane sukienki, body i kuse crop topy, zaskarbiły sobie sympatię czołowych modelek i gwiazd, w tym między innymi Chiary Ferragni, sióstr Hadid, czy Kendall Jenner. Nic więc dziwnego, że poszukująca dalszego rozwoju blogerka, postanowiła poszerzyć portfolio marki o linię luksusowej biżuterii.

Mini kolekcja złożona z siedmiu elementów zadebiutuje jeszcze dziś w oficjalnym sklepie internetowym marki (www.areyouami.com). Niech nie zraża was jednak ten, dość skromny, rozmach linii – Neely już zapowiedziała, że produkowane są kolejne akcesoria i ma nadzieję, że biżuteria docelowo będzie stanowić istotną część jej biznesu. Wszystkie z nich wykonywane są w Los Angeles, gdzie marka ma swoją siedzibę, a jako pierwsze do sprzedaży wejdą wykonane z 14-karatowego złota i wysadzane diamentami kolczyki oraz naszyjnik. Cena? od 179 do 699 dolarów.

Skusicie się?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.