Kolekcja Swarovski „Urban Romance” wiosna/lato 2017

Głębia oceanu i kosmiczne przestrzenie – dotychczas marka Swarovski w swoich kolekcjach sięgała po inspiracje z bardzo tajemniczych i odległych miejsc. Jednak na sezon wiosna-lato 2017 biżuteryjny gigant stawia na piękno miejskiej przestrzeni. To właśnie romantyczne ulice Paryża i kalifornijskie bulwary Los Angeles zainspirowały dyrektor kreatywną marki Nathalie Colin do stworzenia wyjątkowej kolekcji „Urban Romance”, której gwiazdą został Aniołek Victoria’s Secret Martha Hunt. Zobaczcie koniecznie!

Kolekcja Swarovski „Urban Romance”  wiosna/lato 2017

Paryż i Los Angeles to dwa miasta, między którymi nieustannie kursuje Nathalie – dyrektor kreatywna marki. W jednym mieszka, drugie odwiedza dla przyjemności i z obowiązku. Pozornie tak różne od siebie przestrzenie, znalazły jednak punkt wspólny w nowej kolekcji Swarovski. Francuska stolica nadała biżuterii romantyzmu i kobiecości, natomiast „miasto aniołów” zainspirowało motywy z palmą oraz bardziej graficzne elementy. Kwiatowe wzory w kolorach różu i fioletu pięknie kontrastują z bursztynowymi odcieniami nawiązującymi do kalifornijskich zachodów słońca. Wszystkie elementy możemy łączyć w dowolny sposób, tak aby odzwierciedlić naszą osobowość i przede wszystkim uzupełnić codzienne stylizacje.

Wiosenno-letnia kolekcja Swarovski jest skierowana do kobiet, które nieustannie się zmieniają. Nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią dopasowywać biżuterię do swoich stylizacji oraz różnych okazji. Biżuteria marki Swarovski jest na tyle uniwersalna, że bez problemu znajdziemy coś idealnego na lunche w kawiarnianych ogródkach, festiwale filmowe, czy całonocne imprezy na plaży. Tym bardziej, że w tym sezonie zadebiutuje kolekcja Crystaldust obejmująca ozdoby, które sprawdzą się zarówno jako bransoletki na ramię, jak i krótkie naszyjniki, a nawet opaski do włosów.

Chociaż zima dopiero się zaczęła, my patrząc na kampanię z udziałem boskiej Marthy Hunt nie możemy się już doczekać lata. Lubimy!

Przeczytajcie także

5 pytań do Nathalie Colin, dyrektor kreatywnej Swarovski

Karlie Kloss nową ambasadorką Swarovski!

ZobaczSchowaj komentarze

Boska Anna Ewers w kampanii Isabel Marant wiosna-lato 2017

Fenomenalne (jak zwykle) projekty Isabel Marant, świetne fotografie słynnego duetu Inez&Vinoodh i naturalnie piękna Anna Ewers w jednej sesji? Tak właśnie można podsumować wiosenno-letnią kampanię jednej z najbardziej znanych i lubianych francuskich marek ready-to-wear. Zobaczcie zdjęcia, przez które nie tylko tęsknimy za wiosną, ale chcemy, żeby ubrania od Marant wypełniły naszą całą garderobę!

ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.