Kolekcja Swarovski „Urban Romance” wiosna/lato 2017

Głębia oceanu i kosmiczne przestrzenie – dotychczas marka Swarovski w swoich kolekcjach sięgała po inspiracje z bardzo tajemniczych i odległych miejsc. Jednak na sezon wiosna-lato 2017 biżuteryjny gigant stawia na piękno miejskiej przestrzeni. To właśnie romantyczne ulice Paryża i kalifornijskie bulwary Los Angeles zainspirowały dyrektor kreatywną marki Nathalie Colin do stworzenia wyjątkowej kolekcji „Urban Romance”, której gwiazdą został Aniołek Victoria’s Secret Martha Hunt. Zobaczcie koniecznie!

Kolekcja Swarovski „Urban Romance”  wiosna/lato 2017

Paryż i Los Angeles to dwa miasta, między którymi nieustannie kursuje Nathalie – dyrektor kreatywna marki. W jednym mieszka, drugie odwiedza dla przyjemności i z obowiązku. Pozornie tak różne od siebie przestrzenie, znalazły jednak punkt wspólny w nowej kolekcji Swarovski. Francuska stolica nadała biżuterii romantyzmu i kobiecości, natomiast „miasto aniołów” zainspirowało motywy z palmą oraz bardziej graficzne elementy. Kwiatowe wzory w kolorach różu i fioletu pięknie kontrastują z bursztynowymi odcieniami nawiązującymi do kalifornijskich zachodów słońca. Wszystkie elementy możemy łączyć w dowolny sposób, tak aby odzwierciedlić naszą osobowość i przede wszystkim uzupełnić codzienne stylizacje.

Wiosenno-letnia kolekcja Swarovski jest skierowana do kobiet, które nieustannie się zmieniają. Nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią dopasowywać biżuterię do swoich stylizacji oraz różnych okazji. Biżuteria marki Swarovski jest na tyle uniwersalna, że bez problemu znajdziemy coś idealnego na lunche w kawiarnianych ogródkach, festiwale filmowe, czy całonocne imprezy na plaży. Tym bardziej, że w tym sezonie zadebiutuje kolekcja Crystaldust obejmująca ozdoby, które sprawdzą się zarówno jako bransoletki na ramię, jak i krótkie naszyjniki, a nawet opaski do włosów.

Chociaż zima dopiero się zaczęła, my patrząc na kampanię z udziałem boskiej Marthy Hunt nie możemy się już doczekać lata. Lubimy!

Przeczytajcie także

5 pytań do Nathalie Colin, dyrektor kreatywnej Swarovski

Karlie Kloss nową ambasadorką Swarovski!

ZobaczSchowaj komentarze

Streetwear i pop-art w nowej kolekcji PROSTO

W swojej najnowszej kolekcji marka PROSTO łączy dwa nurty mające swoje źródło w poprzednim wieku – pop-art i streetwear. Jedna z ciekawszych polskich marek streetwearowych zaskoczyła swoich fanów niecodziennymi barwami i wzorami inspirowanymi twórczością wybitnych przedstawicieli tego nurtu w sztuce.

PROSTO w swej kolekcji dla kobiet i mężczyzn stawia na pastelowe barwy, wyraziste wzory i akcenty utrzymane jak zwykle w sportowej estetyce zdominowanej przez duże logo i seksowne formy. Skąd wziął się pomysł na najnowszą odsłonę marki? Z fascynacji dwoma nurtami, które zrodziły się w latach 70. Pierwszy z nich – streewear, wywodzi się z kultury surfingu i skateboardingu Zachodniego wybrzeża USA. Natomiast drugi to słynny pop-art – nurt sztuki, który rozwinął się w wielkich miastach Wschodniego Wybrzeża i Europy.  Największy wpływ na powstanie tej kolekcji miała twórczość dwóch artystów tego nurtu – Jean Daniel Lorieux’a i Cheyco Leidmanna’a. Pierwszy z nich, francuski fotograf, znany ze współpracy z Andym Worholem, stworzył kultowy album „Coconuts”. Zdjęcia jego autorstwa zostały nadrukowane na bluzy i t-shirty marki oraz stały się motywem przewodnim kampanii zrealizowanej na wyspie Santorini. Leidmann był natomiast twórcą przejaskrawionych i surrealistycznych magazynów (zinów), które komentowały lata 70. i 80. oraz ich blichtr. Zabawa pop-artem w najnowszej kolekcji PROSTO to hołd dla artystów i transformacja sztuki na streetwearowy grunt. Taki mariaż bardzo nam się podoba!

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.