Kolekcja Swarovski „Urban Romance” wiosna/lato 2017

Głębia oceanu i kosmiczne przestrzenie – dotychczas marka Swarovski w swoich kolekcjach sięgała po inspiracje z bardzo tajemniczych i odległych miejsc. Jednak na sezon wiosna-lato 2017 biżuteryjny gigant stawia na piękno miejskiej przestrzeni. To właśnie romantyczne ulice Paryża i kalifornijskie bulwary Los Angeles zainspirowały dyrektor kreatywną marki Nathalie Colin do stworzenia wyjątkowej kolekcji „Urban Romance”, której gwiazdą został Aniołek Victoria’s Secret Martha Hunt. Zobaczcie koniecznie!

Kolekcja Swarovski „Urban Romance”  wiosna/lato 2017

Paryż i Los Angeles to dwa miasta, między którymi nieustannie kursuje Nathalie – dyrektor kreatywna marki. W jednym mieszka, drugie odwiedza dla przyjemności i z obowiązku. Pozornie tak różne od siebie przestrzenie, znalazły jednak punkt wspólny w nowej kolekcji Swarovski. Francuska stolica nadała biżuterii romantyzmu i kobiecości, natomiast „miasto aniołów” zainspirowało motywy z palmą oraz bardziej graficzne elementy. Kwiatowe wzory w kolorach różu i fioletu pięknie kontrastują z bursztynowymi odcieniami nawiązującymi do kalifornijskich zachodów słońca. Wszystkie elementy możemy łączyć w dowolny sposób, tak aby odzwierciedlić naszą osobowość i przede wszystkim uzupełnić codzienne stylizacje.

Wiosenno-letnia kolekcja Swarovski jest skierowana do kobiet, które nieustannie się zmieniają. Nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią dopasowywać biżuterię do swoich stylizacji oraz różnych okazji. Biżuteria marki Swarovski jest na tyle uniwersalna, że bez problemu znajdziemy coś idealnego na lunche w kawiarnianych ogródkach, festiwale filmowe, czy całonocne imprezy na plaży. Tym bardziej, że w tym sezonie zadebiutuje kolekcja Crystaldust obejmująca ozdoby, które sprawdzą się zarówno jako bransoletki na ramię, jak i krótkie naszyjniki, a nawet opaski do włosów.

Chociaż zima dopiero się zaczęła, my patrząc na kampanię z udziałem boskiej Marthy Hunt nie możemy się już doczekać lata. Lubimy!

Przeczytajcie także

5 pytań do Nathalie Colin, dyrektor kreatywnej Swarovski

Karlie Kloss nową ambasadorką Swarovski!

ZobaczSchowaj komentarze

Karlie Kloss w kampanii „Swarovski Crystaldust Crew”

Stylowa oraz uniwersalna – taka jest najnowsza kampania „Swarovski Crystaldust Crew”. W głównej roli pojawił się nie kto inny, jak ambasadorka marki Karlie Kloss, a obok niej cała plejada znanych i cenionych nazwisk ze świata mody. Sami się przekonajcie!

Kampania składa się z 3 filmików i dwóch materiałów wizualnych, których autorką jest Sophy Holland. Przed obiektywem oprócz Karlie Kloss możemy podziwiać trendsetterów marki Swarovski jak Margaret Zhang i Tommy’ego Tona, modelki Winnie Harlow i Chanel Iman, brazylijską gwiazdę telewizji Giovannę Ewbank, znawców mody Bryanboy’a, Zanitę Whittington oraz Gogoboi’a, a także Vanessę Hong, Vashtię Kola i Harley Viera-Newton. Tak duża grupa, składająca się aż z 12 osób, to zestawienie ludzi o innym pochodzeniu, doświadczeniach i karierach, a zarazem prawdziwy pokaz osobowości.

Kolekcja Crystaldust, która wejdzie do sprzedaży w sezonie jesień-zima 2016, składa się z dwóch rodzajów bransoletek, spiralnego mankietu oraz otwartej bransolety typu bangle. Oba rodzaje pojawią się w aż ośmiu kolorach, które można łączyć w dowolny sposób, np. w kontrastowych zestawieniach, warstwowo lub solo, na nadgarstku lub w innym zaskakującym miejscu. Co więcej, każda z osób biorących udział w kampanii proponuje coś innego. Zanita oraz Giovanna postawiły na odważne noszenie na kostce czy w postaci obroży, natomiast Vashtie Kola dobiera swoją biżuterię do całej stylizacji. Z kolei ambasadorka Karlie Kloss mówi, że lubi prostotę, a dzięki bransoletce Crystaldust, każda jej stylizacja jest wyjątkowa.

Kampanii towarzyszy również specjalny hashtag #BeBrilliant i jak tłumaczy Bryanboy, oznacza on, że każdy powinien pozwolić zabłysnąć swojej osobowości. Bloger dodaje, że najlepszym dodatkiem do bransoletki Crystaldust jest nic innego, jak promienny uśmiech.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.