Kolekcja Swarovski „Urban Romance” wiosna/lato 2017

Głębia oceanu i kosmiczne przestrzenie – dotychczas marka Swarovski w swoich kolekcjach sięgała po inspiracje z bardzo tajemniczych i odległych miejsc. Jednak na sezon wiosna-lato 2017 biżuteryjny gigant stawia na piękno miejskiej przestrzeni. To właśnie romantyczne ulice Paryża i kalifornijskie bulwary Los Angeles zainspirowały dyrektor kreatywną marki Nathalie Colin do stworzenia wyjątkowej kolekcji „Urban Romance”, której gwiazdą został Aniołek Victoria’s Secret Martha Hunt. Zobaczcie koniecznie!

Kolekcja Swarovski „Urban Romance”  wiosna/lato 2017

Paryż i Los Angeles to dwa miasta, między którymi nieustannie kursuje Nathalie – dyrektor kreatywna marki. W jednym mieszka, drugie odwiedza dla przyjemności i z obowiązku. Pozornie tak różne od siebie przestrzenie, znalazły jednak punkt wspólny w nowej kolekcji Swarovski. Francuska stolica nadała biżuterii romantyzmu i kobiecości, natomiast „miasto aniołów” zainspirowało motywy z palmą oraz bardziej graficzne elementy. Kwiatowe wzory w kolorach różu i fioletu pięknie kontrastują z bursztynowymi odcieniami nawiązującymi do kalifornijskich zachodów słońca. Wszystkie elementy możemy łączyć w dowolny sposób, tak aby odzwierciedlić naszą osobowość i przede wszystkim uzupełnić codzienne stylizacje.

Wiosenno-letnia kolekcja Swarovski jest skierowana do kobiet, które nieustannie się zmieniają. Nie boją się eksperymentować ze swoim wyglądem i lubią dopasowywać biżuterię do swoich stylizacji oraz różnych okazji. Biżuteria marki Swarovski jest na tyle uniwersalna, że bez problemu znajdziemy coś idealnego na lunche w kawiarnianych ogródkach, festiwale filmowe, czy całonocne imprezy na plaży. Tym bardziej, że w tym sezonie zadebiutuje kolekcja Crystaldust obejmująca ozdoby, które sprawdzą się zarówno jako bransoletki na ramię, jak i krótkie naszyjniki, a nawet opaski do włosów.

Chociaż zima dopiero się zaczęła, my patrząc na kampanię z udziałem boskiej Marthy Hunt nie możemy się już doczekać lata. Lubimy!

Przeczytajcie także

5 pytań do Nathalie Colin, dyrektor kreatywnej Swarovski

Karlie Kloss nową ambasadorką Swarovski!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jeśli lubicie minimalistyczną modę to z pewnością szwedzka marka COS nie jest wam obca. Należąca do grupy H&M sieciówka od wielu sezonów zachwyca nas swoimi projektami, które są nieodłączną częścią naszej garderoby, a ich kampanie to wizualne majstersztyki. W sieci zadebiutowała kolejna, tym razem na sezon wiosna-lato 2017, która przenosi nas do nowojorskiej dzielnicy West Chelsea.

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o lookbooku kolekcji wiosna-lato 2017, a dzisiaj przyszedł czas na kampanię. COS zawsze stawia na neutralne barwy i tym razem nie jest inaczej. Projektanci marki inspirowali się tutaj pracą Jamesa Turella „Within, Without”, która opiera się głównie na efektach świetlnych oraz optycznych. Dlatego wiosenno-letnią kolekcję zdominowały różne odcienie beżu, biel oraz zgaszone zielenie, które idealnie skomponowały się z surowym tłem galerii w dzielnicy West Chelsea w Nowym Jorku. Wiosenno-letnia kolekcja COS to również nowe podejście do tematu oversize’u. Na pierwszy plan wychodzą tu topy i bomberki połączone ze spodniami o bardzo szerokich nogawkach.

Twarzą kolekcji została Charlee Fraser, objawienie tegorocznych tygodni mody, która w samym Paryżu zaliczyła pokazy Celine, Balenciagi, Loewe, Chloe czy Lanvin. Autorką zdjęć została bardzo młoda fotografka Zoë Ghertner, której estetyka szybko znalazła swoich fanów w świecie mody. Na swoim koncie ma już współprace z Chanel czy Diorem, jednak to kampanie zrealizowane dla Celine i Proenzy Schouler przyniosły jej największe uznanie. Dlatego estetyka wiosenno-letniej kampanii COS może niektórym wydawać się znajoma, a my od zdjęć nie możemy oderwać wzroku. Lubimy!

Przeczytajcie także

COS wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.