Kolekcja KREIST wiosna-lato 2017 „Rodeo Glamour”

Wychował się w latach 80. i z tego dziesięciolecia czerpie najwięcej inspiracji. Kolekcje Krzysztofa Stróżyny, działającego pod marką KREIST, zawsze budzą nasze uznanie oraz wspomnienia związane z dzieciństwem. W kolekcji „Rodeo Glamour” na wiosnę-lato 2017, projektant nawiązuje do amerykańskiej pop-kultury i inspiruje się dwiema artystkami. Zobaczcie jakimi i z kim współpracował przy sesji zdjęciowej.

Kolekcja KREIST wiosna-lato 2017 „Rodeo Glamour”

Jego projekty docenia brytyjski  „Vogue”, który zawsze uważnie śledzi poczynania najzdolniejszych absolwentów brytyjskiej uczelni Central Saint Martins. W najnowszej kolekcji Krzysztofa Stróżyny „Rodeo Glamour” widzimy fascynację  kolorowymi obrazkami płynącymi z zachodnich mediów, tak bardzo niedostępnych w Polsce w latach 80. Z informacji prasowej dowiadujemy się, że jako dziecko i nastolatek po raz pierwszy mógł oglądać kolorowe magazyny przywożone z podróży. Teraz korzysta z tych doświadczeń w swojej pracy, czego wyrazem jest kolekcja marki KREIST na sezon wiosna/lato 2017. Projektant podjął próbę stworzenia współczesnej wersji westernowego stylu Dolly Parton, połączonego z energią sceniczną Miley Cyrus.

Kolekcja KREIST Krzysztofa Stróżyny jesień-zima 2016

W kolekcji „Rodeo Glamour” znajdziemy asymetryczne sukienki z falbanami, przeźroczyste bluzki z wielkimi żabotami oraz dzwony. Klasyczne skórzane ramoneski oraz dżinsowe kurtki zostały ozdobione westernowymi dodatkami, takimi jak skórzane ćwieki, aplikacjami tworzącymi gwiazdy oraz frędzlami. Te elementy nawiązują do stylu Dolly Parton. Rękawy i nogawki są mocno poszerzane, a innym razem zdekonstruowane i poszarpane. Są tu także eteryczne, bieliźniane suknie, które zostały „złamane” mocniejszymi dodatkami – czerwonymi, lakierowanymi pantoflami, co przypomina stroje sceniczne Miley Cyrus. Nad kreacją artystyczną czuwał sam projektant, który stroje w stylu Ameryki z lat 80. zaprezentował na tle PRL-owskich wnętrz, utrzymanych w ciepłej tonacji.

Lady Gaga wystąpiła w kurtce polskiego projektanta!

Martina Lew (AS Management) pozowała przed obiektywem Zuzy Krajewskiej (LAF Artist Management). Fotografka stworzyła obraz dziewczyny, która jest świadoma swojego wizerunku, dobrze czuje się w przyciągających uwagę strojach, a także nie boi się zwracać na siebie uwagi. Jej wizerunek podkreśla klasyczny makijaż i fryzura – czerwone usta i fale na głowie, wykonane przez Aleksandrę Przyłuską. W taki właśnie sposób Krzysztof Stróżyna łączy styl country Dolly oraz drapieżną seksualność.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Moye „Aurora Collection” wiosna-lato 2017

Polskie marki odzieżowe proponują nam modę na coraz wyższym poziomie, specjalizując się jednocześnie w tworzeniu projektów, o których marzyłyśmy od dawna, ale nie mogłyśmy ich w naszym kraju dostać. Polska metka jest coraz częściej synonimem wysokiej jakości i tak też dzieje się w przypadku marki Moye. Jej nowa kolekcja zatytułowana „Aurora” oraz kampania z boską Olą Kowal w roli głównej, sprawia, że od razu mamy ochotę założyć ich piękne piżamy.

Moye „Aurora Collection” wiosna-lato 2017

Marka Moye zdecydowanie znalazała na rynku pewną niszę, którą postanowiła zagospodarować. Okazały się być nią piżamy, o które wcale do tej pory nie było tak łatwo. Mówimy tu jednak o projektach charakeryzujących się wysoka jakością, której szuka niejedna z nas. Bowiem kobiece i seksowne odzienie nocne, to bardzo istotny element naszej garderoby.

Felieton HAREL: Do trzech razy… piżama

Twórczynie marki, Melania i Magdalena Wyszomierskie, postanowiły zaprojektować piżamy, które świetne sprawdzą się także jako stroje dzienne. Już żadna z nas nie musi wybierać między szarymi dresami, a sztucznymi koronkami lub bawełnami w infantylne wzory. Moye pokazuje jak nosić się w domu, aby czuć się swobodnie i na luzie, a przy tym bardzo atrakcyjnie, co świetnie odzwierciedla sesja autorska Ali Wesołowskiej.

Moye – bielizna, jak ze snu

Przekonuje nas do tego także najnowsza kampania z Olą Kowal znaną jako Szindy (Model Plus). Modelka pozuje wystylizowana przez Karolinę Limbach w jedwabne satyny w retro apartamencie urządzonym w ciepłych kolorach. Marka Moye konsekwentnie stawia na stonowaną kolorystykę, dzięki której zaprezentowane koszule, topy oraz bielizna będą bazą, która doda nam wyrafinowanego stylu. Dokładając do tego fakt, że trend piżamowy jeszcze przez długi czas utrzyma się, jesteśmy przekonani, że Moye ma szanse na długofalowy sukces.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.