Kolekcja KREIST wiosna-lato 2017 „Rodeo Glamour”

Wychował się w latach 80. i z tego dziesięciolecia czerpie najwięcej inspiracji. Kolekcje Krzysztofa Stróżyny, działającego pod marką KREIST, zawsze budzą nasze uznanie oraz wspomnienia związane z dzieciństwem. W kolekcji „Rodeo Glamour” na wiosnę-lato 2017, projektant nawiązuje do amerykańskiej pop-kultury i inspiruje się dwiema artystkami. Zobaczcie jakimi i z kim współpracował przy sesji zdjęciowej.

Kolekcja KREIST wiosna-lato 2017 „Rodeo Glamour”

Jego projekty docenia brytyjski  „Vogue”, który zawsze uważnie śledzi poczynania najzdolniejszych absolwentów brytyjskiej uczelni Central Saint Martins. W najnowszej kolekcji Krzysztofa Stróżyny „Rodeo Glamour” widzimy fascynację  kolorowymi obrazkami płynącymi z zachodnich mediów, tak bardzo niedostępnych w Polsce w latach 80. Z informacji prasowej dowiadujemy się, że jako dziecko i nastolatek po raz pierwszy mógł oglądać kolorowe magazyny przywożone z podróży. Teraz korzysta z tych doświadczeń w swojej pracy, czego wyrazem jest kolekcja marki KREIST na sezon wiosna/lato 2017. Projektant podjął próbę stworzenia współczesnej wersji westernowego stylu Dolly Parton, połączonego z energią sceniczną Miley Cyrus.

Kolekcja KREIST Krzysztofa Stróżyny jesień-zima 2016

W kolekcji „Rodeo Glamour” znajdziemy asymetryczne sukienki z falbanami, przeźroczyste bluzki z wielkimi żabotami oraz dzwony. Klasyczne skórzane ramoneski oraz dżinsowe kurtki zostały ozdobione westernowymi dodatkami, takimi jak skórzane ćwieki, aplikacjami tworzącymi gwiazdy oraz frędzlami. Te elementy nawiązują do stylu Dolly Parton. Rękawy i nogawki są mocno poszerzane, a innym razem zdekonstruowane i poszarpane. Są tu także eteryczne, bieliźniane suknie, które zostały „złamane” mocniejszymi dodatkami – czerwonymi, lakierowanymi pantoflami, co przypomina stroje sceniczne Miley Cyrus. Nad kreacją artystyczną czuwał sam projektant, który stroje w stylu Ameryki z lat 80. zaprezentował na tle PRL-owskich wnętrz, utrzymanych w ciepłej tonacji.

Lady Gaga wystąpiła w kurtce polskiego projektanta!

Martina Lew (AS Management) pozowała przed obiektywem Zuzy Krajewskiej (LAF Artist Management). Fotografka stworzyła obraz dziewczyny, która jest świadoma swojego wizerunku, dobrze czuje się w przyciągających uwagę strojach, a także nie boi się zwracać na siebie uwagi. Jej wizerunek podkreśla klasyczny makijaż i fryzura – czerwone usta i fale na głowie, wykonane przez Aleksandrę Przyłuską. W taki właśnie sposób Krzysztof Stróżyna łączy styl country Dolly oraz drapieżną seksualność.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Już dobrze wiemy o tym, że Karl Lagerfeld to człowiek orkiestra. Nieustannie pracuje nad tym, aby marka Chanel kojarzona była z nowoczesnym luksusem, skupiającym uwagę coraz młodszych klientek. Tym razem, wraz z dobrze znanymi i cenionymi specjalistami, stworzył sesję zdjęciową obrazującą najnowszą kampanię na wiosnę-lato 2017.

Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Tym razem muzą Chanel została Arizona Muse, która pozowała przed obiektywem Karla Lagerfelda. Modelka musiała na dobre wpaść w oko „Kaiserowi”, skoro zaproponował jej tak istotna rolę.  Za stylizację odpowiadała niezawodna Carine Roitfeld, która od dawna współpracuje z projektantem. Trójka ta postawiła na dynamiczne i nowoczesne ujęcia, które dodatkowo uwypukliły fryzury i  makijaż. Te pierwsze opracował Sam McKnight, który swoje 40-lecie pracy artystycznej świętuje poprzez wystawę twórczości w londyńskim Somerset House (trwa do 12 marca tego roku), a intensywny żółty cień do powiek oraz soczyste, czarne usta były pomysłem Toma Pecheux.

Naszym zdaniem sesja ta stanie się inspiracją do zwariowanych makijaży oraz fryzur na wiosnę i lato. Lagerfeld udowadnia, że to nie koniec jego ery panowania i wyznaczania nowych trendów.

 

Przeczytaj także:

Kto jest kim – Karl Lagerfeld

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.