Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Jeszcze dobrze pamiętamy szał związany z ostatnią kolekcją H&M, jaka powstała we współpracy z francuskim domem mody Balmain, a już możemy zacierać ręce na kolejną taką współpracę. Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów szwedzkiej sieciówki zawitają projekty Kenzo. Zobaczcie niezwykle energetyczny lookbook, z ciekawymi postaciami ze świata mody, muzyki oraz sztuki.

Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Carol Lim oraz Humberto Leon, czyli dyrektorzy kreatywni Kenzo pracujący dla marki już 5 lat, liczą na pozytywne przyjęcie ze strony klientów. Wszak, to okazja, aby nabyć projekty marki w dużo bardziej przystępnych cenach. Poprzez tę kolekcję chcą zaprezentować sposób ubierania się kobiet i mężczyzn, który stworzył założyciel, Kenzo Takada już w latach 70.

„Ludzie mają obecnie tak dużo możliwości ciekawego ubierania się, że naszym zadaniem było stworzenie ubrań, które wyrażą ich osobowość oraz którymi będą mogli się ekscytować” – zdradził słynny duet. Podobnego zdania jest dyrektor kreatywna H&M, Ann-Sofie Johansson, która podkreśla, że „już nie może się doczekać momentu, w którym ludzie będą mogli zobaczyć i zakupić pełną kolekcję, która jest miksem kreatywności, zabawy oraz miłości do mody”. Jak już teraz widzimy mamy do czynienia z kwiecistymi i zwierzęcymi wzorami w odcieniach błękitu, pomarańczu, czerwieni oraz zieleni.

Do tej energetycznej mieszanki dochodzą znane osoby, które wzięły udział w kampanii. Są to artystka and DJ-ka – Juliana Huxtable, aktywistka i pisarka – Amy Sall, fotograf – Youngjun Koo, makijażystka – Isamaya Ffrench, oraz polska modelka – Julia Banaś. “Są to ludzie, których osobowość podziwiam i śledzę ich poczynania” – powiedział Leon w wywiadzie dla Vogue.com.

Czy po raz kolejny klienci będą szturmować sklep H&M z nadzieją na najlepsze możliwe projekty Kenzo? O tym przekonamy się już 3 listopada.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Skandal na castingu Balenciagi. Marka przeprasza za poniżanie modelek

Dla wielu modelek pójście w pokazu tak prestiżowej marki, jak Balenciaga, jest często spełnieniem zawodowych marzeń, a także przepustką do jeszcze większej kariery. Tymczasem okazuje się, że marka potrafi zachowywać się mało elegancko, choć elegancję tak bardzo promuje na wybiegach.

Burzę wywołał znany amerykański reżyser pokazów mody James Scully, który na swoim Instagramie napisał długi wpis o kulisach castingu Balenciagi. Z jego relacji wynika, że 150 zaproszonych dziewczyn siedziało w nieludzkich warunkach na klatce schodowej. Zakazano im wychodzenia, a nakazano bierne czekanie na swoją kolej. „W pewnym momencie osoby przeprowadzające casting postanowiły udać się na obiad, a dziewczynom zgaszono światło, zamykając je na klatce. Widziały cokolwiek jedynie dzięki światłom swoich telefonów” – czytamy dalej w poruszającym wpisie. „To było nie tylko sadystyczne i okrutne, ale także niebezpieczne” – konkluduje Scully.

Z jego relacji wynika, że większość dziewczyn zbuntowała się i wkurzyła nie tylko na Balenciagę, ale cały koncern Kering, w którego skład wchodzi marka. Modelki rezygnowały także z pokazów Hermes czy Elie Saaba, ponieważ „nie chcą być traktowane jak zwierzęta”. Scully wspomina też o problemie z niepełnoletnością części z nich.

Marka szybko skonstruowała oświadczenie. „Balenciaga zwróciła uwagę na problem z dotychczasowymi castingami. Postanowiliśmy zareagować natychmiast i wprowadzić radykalne zmiany w procedurach castingowych. Jednocześnie chcemy przeprosić wszystkie osoby dotkniętą zaistniałą sytuacją. Zdecydowanie potępiamy takie incydenty i zapewniamy, że dalej będziemy walczyć o to, by praca modelek odbywała się w przyjaznych i komfortowych warunkach” – możemy w nim przeczytać.

To świetny dowód na to, że wszelkie tego typu sprawy trzeba nagłaśniać. Gdyby nie wpis Jamesa Scully’ego, to zapewne wciąż dochodziłoby do tego typu niewłaściwych zachowań. Teraz, gdy Balenciaga jest na świeczniku, z pewnością poprawi swoje procedury. Pytanie jednak brzmi: czy traktowanie ludzi z godnością w ogóle powinno być jeszcze tematem rozmów?

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.