Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Jeszcze dobrze pamiętamy szał związany z ostatnią kolekcją H&M, jaka powstała we współpracy z francuskim domem mody Balmain, a już możemy zacierać ręce na kolejną taką współpracę. Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów szwedzkiej sieciówki zawitają projekty Kenzo. Zobaczcie niezwykle energetyczny lookbook, z ciekawymi postaciami ze świata mody, muzyki oraz sztuki.

Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Carol Lim oraz Humberto Leon, czyli dyrektorzy kreatywni Kenzo pracujący dla marki już 5 lat, liczą na pozytywne przyjęcie ze strony klientów. Wszak, to okazja, aby nabyć projekty marki w dużo bardziej przystępnych cenach. Poprzez tę kolekcję chcą zaprezentować sposób ubierania się kobiet i mężczyzn, który stworzył założyciel, Kenzo Takada już w latach 70.

„Ludzie mają obecnie tak dużo możliwości ciekawego ubierania się, że naszym zadaniem było stworzenie ubrań, które wyrażą ich osobowość oraz którymi będą mogli się ekscytować” – zdradził słynny duet. Podobnego zdania jest dyrektor kreatywna H&M, Ann-Sofie Johansson, która podkreśla, że „już nie może się doczekać momentu, w którym ludzie będą mogli zobaczyć i zakupić pełną kolekcję, która jest miksem kreatywności, zabawy oraz miłości do mody”. Jak już teraz widzimy mamy do czynienia z kwiecistymi i zwierzęcymi wzorami w odcieniach błękitu, pomarańczu, czerwieni oraz zieleni.

Do tej energetycznej mieszanki dochodzą znane osoby, które wzięły udział w kampanii. Są to artystka and DJ-ka – Juliana Huxtable, aktywistka i pisarka – Amy Sall, fotograf – Youngjun Koo, makijażystka – Isamaya Ffrench, oraz polska modelka – Julia Banaś. “Są to ludzie, których osobowość podziwiam i śledzę ich poczynania” – powiedział Leon w wywiadzie dla Vogue.com.

Czy po raz kolejny klienci będą szturmować sklep H&M z nadzieją na najlepsze możliwe projekty Kenzo? O tym przekonamy się już 3 listopada.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

Modelka zaskakuje nie od dziś. Szokowała już wcześniej m.in występując nago w teledysku Robina Thickle, pokazując się w kontrowersyjnych kreacjach na czerwonym dywanie czy chodząc w samej bieliźnie po Nowym Jorku z psem na smyczy. Tym razem swoje wdzięki pokazuje w kampanii biżuterii.

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

26 – letnia modelka (na Instagramie @emrata) została twarzą ekskluzywnej nowojorskiej firmy Alison Lou i swoją twarzą firmuje ich najnowsze kolczyki. W kształcie ogromnych, kolorowych kół przypominają wręcz zakręcone żelki. To jeszcze nie wszystko. Na wszystkich zdjęciach Emily prezentuje się w plastykowych, przezroczystych płaszczach, przez które widać jej nagie ciało.

Uważacie, że to już przesada? Dla nas Emily idealnie pasuje do tak kontrowersyjnej kampanii. Choć nie jesteśmy pewni czy płeć brzydka, w ogóle zauważy, biżuterię na tych zdjęciach.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności