Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Jeszcze dobrze pamiętamy szał związany z ostatnią kolekcją H&M, jaka powstała we współpracy z francuskim domem mody Balmain, a już możemy zacierać ręce na kolejną taką współpracę. Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów szwedzkiej sieciówki zawitają projekty Kenzo. Zobaczcie niezwykle energetyczny lookbook, z ciekawymi postaciami ze świata mody, muzyki oraz sztuki.

Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Carol Lim oraz Humberto Leon, czyli dyrektorzy kreatywni Kenzo pracujący dla marki już 5 lat, liczą na pozytywne przyjęcie ze strony klientów. Wszak, to okazja, aby nabyć projekty marki w dużo bardziej przystępnych cenach. Poprzez tę kolekcję chcą zaprezentować sposób ubierania się kobiet i mężczyzn, który stworzył założyciel, Kenzo Takada już w latach 70.

„Ludzie mają obecnie tak dużo możliwości ciekawego ubierania się, że naszym zadaniem było stworzenie ubrań, które wyrażą ich osobowość oraz którymi będą mogli się ekscytować” – zdradził słynny duet. Podobnego zdania jest dyrektor kreatywna H&M, Ann-Sofie Johansson, która podkreśla, że „już nie może się doczekać momentu, w którym ludzie będą mogli zobaczyć i zakupić pełną kolekcję, która jest miksem kreatywności, zabawy oraz miłości do mody”. Jak już teraz widzimy mamy do czynienia z kwiecistymi i zwierzęcymi wzorami w odcieniach błękitu, pomarańczu, czerwieni oraz zieleni.

Do tej energetycznej mieszanki dochodzą znane osoby, które wzięły udział w kampanii. Są to artystka and DJ-ka – Juliana Huxtable, aktywistka i pisarka – Amy Sall, fotograf – Youngjun Koo, makijażystka – Isamaya Ffrench, oraz polska modelka – Julia Banaś. “Są to ludzie, których osobowość podziwiam i śledzę ich poczynania” – powiedział Leon w wywiadzie dla Vogue.com.

Czy po raz kolejny klienci będą szturmować sklep H&M z nadzieją na najlepsze możliwe projekty Kenzo? O tym przekonamy się już 3 listopada.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Niezapomniana podróż do Rzymu w kampanii Gucci Cruise 2018

Tym razem niezastąpiony mistrz Alessandro Michele w kampanii Gucci Cruise zabiera nas do Rzymu. Sesja o wdzięcznej nazwie „Roman Rhapsody” wykonana przez brytyjskiego fotografa Micka Rocka jest serią portretów i ujęć przedstawiających „prawdziwych ludzi w prawdziwych miejscach”.

 

Niezapomniana podróż do Rzymu w kampanii Gucci Cruise 2018

Zapierające dech w piersiach fotografie przedstawiają modeli ubranych od stóp do głów w ubrania Gucci– zaczynając od elementów pokrytych klasycznymi wzorami i ozdobionymi logo marki, aż do wyszukanych kolorów i jedwabiu. Zdjęcia ukazują prekursorskie projekty ujęte w sposób surowy, klimatyczny i dość intymny. Bohaterami kampanii są modele i modelki w różnym wieku oraz nietuzinkowe przedmioty martwej natury– gazety, pióra czy… figury insektów zamkniętych w szkle.

Emanująca kolorami kampania jest wglądem do nadchodzącej kolekcji i jedynie małą zajawką kreatorskiej wizji Michele’a połączonej z kreatywnością i profesją brytyjskiego fotografa, Micka Rocka.

Nie wiemy jak wy, ale my kolejny raz zbieramy szczęki z podłogi i chylimy czoła ku geniuszowi dyrektora kreatywnego Gucci. Chcemy wszystko!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.