Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Jeszcze dobrze pamiętamy szał związany z ostatnią kolekcją H&M, jaka powstała we współpracy z francuskim domem mody Balmain, a już możemy zacierać ręce na kolejną taką współpracę. Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów szwedzkiej sieciówki zawitają projekty Kenzo. Zobaczcie niezwykle energetyczny lookbook, z ciekawymi postaciami ze świata mody, muzyki oraz sztuki.

Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Carol Lim oraz Humberto Leon, czyli dyrektorzy kreatywni Kenzo pracujący dla marki już 5 lat, liczą na pozytywne przyjęcie ze strony klientów. Wszak, to okazja, aby nabyć projekty marki w dużo bardziej przystępnych cenach. Poprzez tę kolekcję chcą zaprezentować sposób ubierania się kobiet i mężczyzn, który stworzył założyciel, Kenzo Takada już w latach 70.

„Ludzie mają obecnie tak dużo możliwości ciekawego ubierania się, że naszym zadaniem było stworzenie ubrań, które wyrażą ich osobowość oraz którymi będą mogli się ekscytować” – zdradził słynny duet. Podobnego zdania jest dyrektor kreatywna H&M, Ann-Sofie Johansson, która podkreśla, że „już nie może się doczekać momentu, w którym ludzie będą mogli zobaczyć i zakupić pełną kolekcję, która jest miksem kreatywności, zabawy oraz miłości do mody”. Jak już teraz widzimy mamy do czynienia z kwiecistymi i zwierzęcymi wzorami w odcieniach błękitu, pomarańczu, czerwieni oraz zieleni.

Do tej energetycznej mieszanki dochodzą znane osoby, które wzięły udział w kampanii. Są to artystka and DJ-ka – Juliana Huxtable, aktywistka i pisarka – Amy Sall, fotograf – Youngjun Koo, makijażystka – Isamaya Ffrench, oraz polska modelka – Julia Banaś. “Są to ludzie, których osobowość podziwiam i śledzę ich poczynania” – powiedział Leon w wywiadzie dla Vogue.com.

Czy po raz kolejny klienci będą szturmować sklep H&M z nadzieją na najlepsze możliwe projekty Kenzo? O tym przekonamy się już 3 listopada.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Rafa Simonsa wiosna-lato 2017

Raf Simons to jedna z tych osób, które nie narzekają na nadmiar wolnego czasu. Branża mody czeka na jego debiut u Calvina Kleina podczas nowojorskiego tygodnia mody, a Belg jednocześnie wciąż pracuje nad swoją autorską matką i właśnie zaprezentował kampanię wiosna-lato 2017. Jest odważnie – zobaczcie sami!

Kampania Rafa Simonsa wiosna-lato 2017

Kolekcję wiosna-lato Rafa Simonsa mogliśmy zobaczyć w czerwcu ubiegłego roku podczas Pitti Uomo, największych targów mody męskiej, które dwa razy do roku odbywają się we Włoszech. Wtedy belgijski projektant pokazał kapsułową kolekcję zrealizowaną wspólnie z fundacją Roberta Mapplethorne’a, legendy amerykańskiej fotografii. Co ciekawe, inicjatywa tej dość nietypowej współpracy wyszła ze strony fundacji, która zapytała Belga czy nie chciałby czegoś wspólnie z nimi zaprojektować w hołdzie dla Mapplethorne’a. Nie trudno się domyślić, że Simons, który sam jest fanem erotycznych fotografii Amerykanina, bez wahania się zgodził.

Najnowsza kampania, podobnie jak sama kolekcja, została zainspirowana twórczością Mapplethorne’a. Erotyczny klimat BDSM na czarno-białych fotografiach uchwycił Willy Vanderperre, jeden z najczęstszych współpracowników Rafa. Sesję stylizował jak zwykle Olivier Rizzio, a jej twarzą został między innymi jeden z ulubieńców Rafa, Yannick Abrath. Kampania to jednak jedynie przedsmak tego co w tym miesiącu pokaże nam Raf, ponieważ wciąż przed nami dwa pokazy – autorskiej marki i ten na, który czekają chyba wszyscy, czyli debiut u Calvina Kleina.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.