Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Jeszcze dobrze pamiętamy szał związany z ostatnią kolekcją H&M, jaka powstała we współpracy z francuskim domem mody Balmain, a już możemy zacierać ręce na kolejną taką współpracę. Już 3 listopada do 250 wybranych sklepów szwedzkiej sieciówki zawitają projekty Kenzo. Zobaczcie niezwykle energetyczny lookbook, z ciekawymi postaciami ze świata mody, muzyki oraz sztuki.

Kolekcja Kenzo x H&M już w pełnej odsłonie!

Carol Lim oraz Humberto Leon, czyli dyrektorzy kreatywni Kenzo pracujący dla marki już 5 lat, liczą na pozytywne przyjęcie ze strony klientów. Wszak, to okazja, aby nabyć projekty marki w dużo bardziej przystępnych cenach. Poprzez tę kolekcję chcą zaprezentować sposób ubierania się kobiet i mężczyzn, który stworzył założyciel, Kenzo Takada już w latach 70.

„Ludzie mają obecnie tak dużo możliwości ciekawego ubierania się, że naszym zadaniem było stworzenie ubrań, które wyrażą ich osobowość oraz którymi będą mogli się ekscytować” – zdradził słynny duet. Podobnego zdania jest dyrektor kreatywna H&M, Ann-Sofie Johansson, która podkreśla, że „już nie może się doczekać momentu, w którym ludzie będą mogli zobaczyć i zakupić pełną kolekcję, która jest miksem kreatywności, zabawy oraz miłości do mody”. Jak już teraz widzimy mamy do czynienia z kwiecistymi i zwierzęcymi wzorami w odcieniach błękitu, pomarańczu, czerwieni oraz zieleni.

Do tej energetycznej mieszanki dochodzą znane osoby, które wzięły udział w kampanii. Są to artystka and DJ-ka – Juliana Huxtable, aktywistka i pisarka – Amy Sall, fotograf – Youngjun Koo, makijażystka – Isamaya Ffrench, oraz polska modelka – Julia Banaś. “Są to ludzie, których osobowość podziwiam i śledzę ich poczynania” – powiedział Leon w wywiadzie dla Vogue.com.

Czy po raz kolejny klienci będą szturmować sklep H&M z nadzieją na najlepsze możliwe projekty Kenzo? O tym przekonamy się już 3 listopada.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Pomagamy najmłodszym w Dzień Świątecznych Skarpet razem z TK MAXX

Świąteczne skarpetki to już chyba klasyka bożonarodzeniowych stylizacji. W gwiazdki, płatki śniegu, reniferki czy prezenty, ta część garderoby jak mało co innego potrafi wprawić nas w świąteczny nastrój. W dodatku, to idealny pomysł na prezent, który w tym roku, dzięki sklepom TK MAXX, może również wspomóc potrzebujących. Sieciówka ogłosiła tegoroczne Mikołajki Dniem Świątecznych Skarpet, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na podopiecznych programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA. Jak dołączyć do akcji? Czytajcie dalej!

Akademia Przyszłości prowadzona przez Stowarzyszenie WIOSNA działa w Polsce od 2003 r. i sukcesywnie pomaga dzieciom, które są w trudnej sytuacji materialnej lub rodzinnej. Program uczy najmłodszych wygrywać tak, by dzisiaj radzili sobie w szkole, a jutro w życiu. Dzięki wolontariuszom, młodzi studenci Akademii Przyszłości nie tylko zyskują motywację do nauki, ale przede wszystkim dzięki poznawaniu swoich silnych stron, wzmacniają pewność siebie. Dzięki temu, osiągają lepsze wyniki w nauce, stają się bardziej otwarte, chętne do współpracy, a na ich twarzach zdecydowanie częściej gości uśmiech.

Sieć sklepów TK Maxx chce włączyć się w tą akcję przekazując jak największą kwotę. Właśnie dlatego zorganizowała akcję na social media, w którą każdy z nas może się włączyć. Jedyne co musimy zrobić to kupić świąteczne skarpetki i wstawić ich zdjęcie na social media, oznaczając partnerów programu @TKMAXX i @AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI oraz wpisując specjalny hashtag #dzienswiatecznychskarpet. Marka za każdy taki post przekaże dodatkowe 5 zł brutto. Dzień Świątecznych Skarpet wypada na 6 grudnia, ale w akcji możemy uczestniczyć od 21. listopada, do Bożego Narodzenie. Obok skarpetek w charytatywnej ofercie marki pojawią się również kartki świąteczne oraz lizaki i czekoladowe monety, a także bożonarodzeniowe Bags for Life. Dochód ze sprzedaży tych produktów również wesprze podopiecznych Akademii Przyszłości. W wydarzenie już włączyła się polska blogosfera oraz między innymi Areta Szpura z Local Heroes, która zawsze jest chętna do pomocy innym. Takie inicjatywy lubimy i zachęcamy do udziału!

Przeczytajcie także

Nietypowe Święta według TK Maxx

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.