Kolekcja „Alchemia” MOONS Varsovie

Znalezienie idealnej sukni ślubnej to nie lada wyzwanie. Duet projektantek Maria Folta-Szopińska i Magdalena Socha-Włodarska postanowił pomóc kobietom w tym ciężkim zadaniu. Od 2015 roku wspólnie tworzą markę MOONS Varsovie, która specjalizuje się w modzie ślubnej. Ich wyjątkowe, zmysłowe i jednocześnie minimalistyczne kreacje właśnie doczekały się nowej odsłony w postaci kolekcji „Alchemia”. Autorką kampanii została Zuza Krajewska. Zobaczcie!

Kolekcja „Alchemia” MOONS Varsovie

Zmysłowość, romantyzm i kunszt wykonania – z tym kojarzy się marka MOONS Varsovie, a ich najnowsza kolekcja to kolejny krok w podkreślaniu kobiecej sensualności. „Alchemia” to też pewne odejście od tego, co projektantki zaproponowały w poprzednich sezonach. Zamiast dziewczęcych wianków oraz rustykalnych inspiracji, Maria i Magdalena tym razem postawiły na bohemiczną elegancję. Jedną z największych inspiracji do kolekcji była baśniowość, która łączy się tutaj z surowymi cięciami oraz ponadczasowym minimalizmem. Gwiazdą kampanii została Karina Elisabeth Taranowicz (Rebel Models). Modelka pozowała na tle opuszczonej posiadłości, która na zdjęciach Zuzy Krajewskiej kontrastuje z delikatnymi i zmysłowymi sukniami. Makijaż to dzieło Gosi Macias, a włosy ułożył Michał Bielecki.

Każdy projekt MOONS Varsovie to również niezwykła dbałość o detal. Jednym z powtarzających się elementów jest wykorzystanie francuskiej koronki Sophie Hallette, a oprócz tego w kreacjach możemy podziwiać złote nici, zdobiące kamienie oraz ornamentową strukturę tkanin. Kolekcja na 2017 rok została też wzbogacona o wyjątkowe dodatki, które stworzyły zaprzyjaźnione marki z projektantami MOONS Varsovie. Decolove wykonał zdobione, ręcznie wykonywane tiary, korony, spinki. Opaski z elementami jedwabiu są autorstwa C by Cosima Borawska, a Rosa Gold Chains oraz Wasze Obrączki odpowiadają za wyjątkową biżuterię.

Przeczytajcie także

M jak MOONS Varsovie
Suknie ślubne od polskich marek

ZobaczSchowaj komentarze

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Informacja o odejściu Arety z Local Heroes zaskoczyła niejedną osobę, a na ustach wszystkich pojawiło się pytanie „co będzie dalej?”. My już wiemy. Streetwearowy ulubieniec właśnie zaprezentował nową kampanię i kolekcję „Heartcore”. Jak Karolina Słota poradziła sobie jako solowy dyrektor kreatywny marki? Zobaczcie sami!

Britney Spears, Mariah i Spice Girls wracają w nowej kolekcji Local Heroes „Heartcore”

Local Heroes na swoim koncie ma już wiele sukcesów. Ich projekty nosiły Rihanna, Cara Delevingne, a sama marka ze spontanicznego pomysłu na t-shirty ze śmiesznymi sloganami zamieniła się w jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce i na świecie. Nie możemy w końcu nie wspomnieć o współpracy z Disneyem, które było wielkim osiągnięciem w rozwoju marki. Kolekcje inspirowane kultowymi latami 90., gwiazdami popkultury, zawsze są projektowane od dziewczyn dla dziewczyn. I tak jest również w przypadku najnowszej odsłony o zadziornej nazwie „Heartcore”.

Karolina, tym razem jako solowy dyrektor kreatywny, postawiła na to, z czym większość z nas doskonale kojarzy Local Heroes, czyli lata 90. i wczesne 2000. Chociaż o tych drugich, większość z nas pewnie wolałaby zapomnieć, Local Heroes w kolekcji „Heartcore” udaje się wyciągniąć z tej dekady to co najlepsze, inspirując się nikim innym jak divami muzyki pop. W kolekcji nie brakuje bowiem nawiązań do Mariah Carey, Spice Girls czy samej Britney Spears. Wystarczy spojrzeć na skarpetki z podobizną piosenkarki czy koszulki i czapki z napisem „not that innocent”. Co więcej, w kolekcji jak zwykle nie zabrakło mieszanki dziewczęcych krojów w postaci sukienek slip-on, spódniczek czy pudrowego różu z bardziej prowokującymi elementami jak prześwitujący, siateczkowy top. Bazowymi kolorami jest krwista czerwień oraz czerń, połączenie idealnie odzwierciedlające nazwę kolekcji, która każdego wielbiciela Local Heroes przyprawi o szybsze bicie serca. Karolina, brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.