Kolekcja Acephala „Femme Maison” jesień-zima 2016

Najnowsza kolekcja marki Acephala została zatytuowana „Femme Maison”. Co to oznacza w dosłownym tłumaczeniu na język polski oraz w praktyce? Otóż nawiązuje do powszechnie panującego stereotypu „kobiety domowej”, który polska marka stara się złamać. Przekonajcie się sami, jak wygląda kolekcja, która stawia sobie tak ambitne zadanie.

Kolekcja Acephala „Femme Maison” jesień-zima 2016

„Femme Maison” oprócz łamania stereotypów na temat kobiet zajmujących się domem, nawiązuje także do cyklu prac malarskich i rzeźbiarskich Louise Bourgeois. Połączenie to zaowocowało stworzeniem kolekcji składającej się ze strojów przypominających fartuchy, podomki i szlafroki. Acephala jednak postanowiła stworzyć z nich bardziej luksusowe wersje, poprzez zabawę proporcjami, wykończeniami i wykorzystaniem wysokiej jakości tkanin. Jest tu dużo kobiecych falban, podwieszanych elementów, które razem tworzą jedną, spójną całość.

Dodatkowo, bardzo zabawnymi elementami są hafty i naszycia, które przedstawiają sprzęty domowe -pralkę, suszarkę oraz odkurzacz.  Wylądowały one na japońskich oraz włoskich wełnach o różnej fakturze oraz splotach. Wykorzystano także lżejsze tekstylia, takie jak wiskozy oraz jedwabie. Kolorystyka opiera się a miodowej żółci, marsali oraz czerni.

Ta ciekawa i zdystansowana kolekcja miała już swoją premierę w showroomie AVANT-PREMIERE podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody. Teraz przyszedł czas na promocję w kraju, dlatego zobaczcie film „Femme Maison” w reżyserii Wojciecha Tubaja z udziałem Julii Kijowskiej w roli głównej.

ZobaczSchowaj komentarze

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.