Kolekcja Acephala „Femme Maison” jesień-zima 2016

Najnowsza kolekcja marki Acephala została zatytuowana „Femme Maison”. Co to oznacza w dosłownym tłumaczeniu na język polski oraz w praktyce? Otóż nawiązuje do powszechnie panującego stereotypu „kobiety domowej”, który polska marka stara się złamać. Przekonajcie się sami, jak wygląda kolekcja, która stawia sobie tak ambitne zadanie.

Kolekcja Acephala „Femme Maison” jesień-zima 2016

„Femme Maison” oprócz łamania stereotypów na temat kobiet zajmujących się domem, nawiązuje także do cyklu prac malarskich i rzeźbiarskich Louise Bourgeois. Połączenie to zaowocowało stworzeniem kolekcji składającej się ze strojów przypominających fartuchy, podomki i szlafroki. Acephala jednak postanowiła stworzyć z nich bardziej luksusowe wersje, poprzez zabawę proporcjami, wykończeniami i wykorzystaniem wysokiej jakości tkanin. Jest tu dużo kobiecych falban, podwieszanych elementów, które razem tworzą jedną, spójną całość.

Dodatkowo, bardzo zabawnymi elementami są hafty i naszycia, które przedstawiają sprzęty domowe -pralkę, suszarkę oraz odkurzacz.  Wylądowały one na japońskich oraz włoskich wełnach o różnej fakturze oraz splotach. Wykorzystano także lżejsze tekstylia, takie jak wiskozy oraz jedwabie. Kolorystyka opiera się a miodowej żółci, marsali oraz czerni.

Ta ciekawa i zdystansowana kolekcja miała już swoją premierę w showroomie AVANT-PREMIERE podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody. Teraz przyszedł czas na promocję w kraju, dlatego zobaczcie film „Femme Maison” w reżyserii Wojciecha Tubaja z udziałem Julii Kijowskiej w roli głównej.

ZobaczSchowaj komentarze

Viola Śpiechowicz otworzyła pierwszy butik w Warszawie!

Nazwisko Violi Śpiechowicz w polskiej branży mody znane jest od wielu lat. Projektuje od ponad dekady, ubiera gwiazdy polskiej sceny muzycznej i od 2006 roku rozwija swoją autorską markę. Jednak do tej pory wielbicielki kreacji autorstwa Violi mogły je kupić przede wszystkim online albo poza granicami kraju. Teraz to się zmieni, ponieważ Viola właśnie otworzyła swój butik w centrum Warszawy.

Viola Śpiechowicz otworzyła pierwszy butik w Warszawie!

Na miejsce swojego pierwszego butiku, Viola wybrała starą kamienicę, której wnętrze zamieniła w swoje modowe „centrum dowodzenia”. Projektantkę zachwyciły monumentalne bramy z czasów socrealizmu oraz zabudowania przeszkleniami. Przy ulicy Chopina 5 w Warszawie jej klientki będą mogły zobaczyć elementy z najnowszych kolekcji, dodatki, które powstały we współpracy z Hutą Kryształu Julia, a nawet umówić się na prywatne spotkanie w celu zaprojektowania czegoś specjalnego. Otwarcie pierwszego butiku w historii każdej marki jest wielkim wydarzeniem i tak również było w tym przypadku: na oficjalnym wydarzeniu nie zabrakło zaprzyjaźnionych gwiazd, stylistów, redaktorów oraz wiernych klientek.

Piękną kamienicę odwiedziły między innymi Danuta Stenka, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Bogna Sworowska, Lidia Popiel oraz przyjaciółka Violi Natalia Kukulska, która przygotowała niespodziankę w postaci koncertu z akompaniamentem Archiego Shevsky’ego. Natalia przyjaźni się z Violą od początków lat 90. i jak sama mówi: „Uwielbiam w niej to, że ma dużą odwagę i tworzy ciekawe, niestandardowe formy, trochę futurystyczne, rzeźbiarskie, nie poddaje się trendom i co najważniejsze nie kopiuje. To są zawsze jej pomysły i jest temu wierna.”

Gratulujemy!

Throwback Thursday: Viola Śpiechowicz i Waris Dirie

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.