Kochamy ten look: Mariona Warda w płaszczu H&M i czerwonych botkach

Mariona Warda to bez wątpienia jedna z najlepiej zorientowanych w trendach postaci polskie blogosfery i Instagrama, więc jeśli kiedykolwiek zastanawiacie się, co kupić w danym sezonie (lub miesiącu, bo dlaczego by nie), koniecznie zajrzyjcie na jej profil. Blogerka dobrze wie, że nic tak nie będzie tej jesieni w trendzie jak krata i czerwień – szczególnie na butach.

Płaszcz w drobną kratkę w ciepłych tonacjach, klasyczne dżinsy, czerwone botki i okulary w stylu lat 90. – oto przepis na szybką i najmodniejszą stylizację tego sezonu. Wie o tym Mariona Warda, jedna z naszych ulubionych dziewczyn na Instagramie, która już nie raz przekonała nas do zakupu. Czy tak będzie też tym razem? Z pewnością! Płaszcz z H&M już jest na naszej liście.


Zakupy

TOPSHOP

BUTY
ok. 350 zł

TOPSHOP

BUTY
ok. 300 zł

H&M

PŁASZCZ
399 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

ZARA

PŁASZCZ
349 zł

MANGO

OKULARY
69,90 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Amerykańska popkultura i lata 90. w kolekcji KREIST jesień-zima 2017

Kolekcją tą już zdążył zachwycić się brytyjski i japoński „Vogue” oraz portal High Snobiety, który wymienił markę Krzysztofa Stróżyny jako jedną z kilku zdecydowanie wartych obserwowania. Nie ma się co dziwić – najnowsza propozycja polskiego absolwenta Central Saint Martins to nie tylko spójny efekt wynikający paradoksalnie z odmiennych inspiracji i potwierdzenie, że KREIST to zdecydowanie jeden z najciekawszych obecnie modowych projektów na mapie Europy.

Amerykańska popkultura i lata 90. w kolekcji KREIST jesień-zima 2017

W zeszłym sezonie inspirował się „swoją” dekadą, czyli latami 80. oraz amerykańską pop-kulturą w wersji „rodeo”. Tym razem fascynację Dolly Parton zamienia na nawiązania do kultury Stanów Zjednoczonych lat 70. połączoną z zaczerpniętym z lat 90. kiczem i elementami nowoczesności. Krzysztof Stróżyna tworzący dla autorskiej marki KREIST nie zwalnia tempa i najnowszą kolekcją udowadnia, że talent zdecydowanie idzie u niego w parze z artystyczną wizją, a zachwyty kierowane w stronę jego twórczości przez zagraniczne portale nie są w żadnym wypadku przesadą.

Co, a może raczej kogo, wziął w tym sezonie „na warsztat” Stróżyna? To przede wszystkim amerykańskie zespoły disco i funk z lat. 70, m.in odpowiedzialne za hit „We are family” Sister Sledge, ale także erefenowskie Boney M. Dyskotekowy przepych i glam pogranicza lat 70. i 80. został w najnowszej kolekcji KREIST zestawiony jednak z nowoczesnym charakterem ubrań oraz wschodnią estetyką wczesnych lat 90., która w ostatnich sezonach okazała się być niesłabnącą skarbnicą inspiracji dla wielu europejskich projektantów.

W kolekcji na jesień-zimę 2017 obok dżinsowych dzwonów zestawionych z jedwabnymi koszulami znajdziemy więc futrzane czapki i czółenka z przeskalowanym czubkiem, landrynkowo różowe, lakierowane kozaki połączone z jednorzędowymi płaszczami pokrytymi wstawkami z futerka oraz dżinsowe komplety. Dużą rolę odgrywają tu detale: asymetryczne cięcia, falbany i frędzle oraz sprzączki, które w dość nietypowy sposób umieszczono na wysokości uda. Utrzymana w dość przygaszonej, ale niepozbawionej jaskrawych elementów kolorystyce kolekcja świetnie prezentuje się na zdjęciach autorstwa Stanisława Bonieckiego.

Musimy przyznać, że jesteśmy pod dużym wrażeniem. Jeśli wy także, z pewnością zainteresuje was informacja, że kolekcja pojawi się w sprzedaży na stronie internetowej projektanta już pod koniec sierpnia. Czekamy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.