Kochamy ten look: Anna Nowak w płaszczu Entelier

Anna Nowak, blogerka z zamiłowaniem do pięknych ubrań oraz pysznego jedzenia, doskonale wie, że jesień, jak każda inna pora roku, jest okazją do zabawienia się swoją stylizacją, a czerń od stóp do głów nie musi być jedynym rozwiązaniem. Ania, pomimo klasycznych elementów jak piękny płaszcz oraz jedwabna tunika i dżinsy, postanowiła bowiem zabawić się swoimi dodatkami, które może i was zainspirują!

Kochamy ten look: Anna Nowak w płaszczu Entelier

O tej porze roku, płaszcz jest podstawową częścią garderoby. Jednak znalezienie takiego, który odpowiada naszym wymaganiom często okazuje się być o wiele trudniejsze niż mogłoby się wydawać. Ania znalazła swój ideał w kaszmirowym projekcie nowej, polskiej marki Entelier, której butik mieści się przy ulicy Mokotowskiej 48, a już wkrótce przeczytacie o niej o wiele więcej na naszym portalu. Do płaszcza dobrała klasyczny t-shirt w paski, spodnie o długości 7/8, a całość dopełniła czerwona bandanka przewiązana na nadgarstku. Ania zdecydowała się również zmierzyć z trendem noszenia skarpetek do pantofelków, ponieważ do srebrnych butów dobrała model w paski. Jak wam się podoba?

Partnerem publikacji jest Entelier.


Zakupy

ENTELIER

PŁASZCZ
2500 ZŁ

LOST INK

BUTY
189 ZŁ

ENTELIER

SPODNIE
550 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.