Kinetics: nowa marka lakierów już niedługo w Polsce!

Już niedługo będziemy mogły przetestować na naszych paznokciach lakiery nowej, łotewskiej marki obecnej już w 32 krajach na całym świecie. Urzeka ona nie tylko wspaniałymi kolorami, ale także innowacyjną technologią, która, mamy nadzieję,  zrewolucjonizuje nasze myślenie o manicurze. Jeśli chcecie wiedzieć czym lakiery Kinetics różnią się od klasycznej hybrydy i czym jest Solar Gel czytajcie dalej.

Firma Kinetics została założona w USA (choć właściciel pochodzi z Rygi) w 2002 roku, a 5 lat później była już dostępna w 32 krajach na całym świecie. Marka ma w swoim portfolio aż 220 unikatowych kolorów lakierów. Mimo że powstała z myślą o profesjonalistach, którzy mogą wybierać z bogatego portfolio produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, dłoni i ciała, to w 2011 roku jej produkty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że marka postanowiła wprowadzić je także do detalicznej sprzedaży. Na punkcie lakierów oszalały zwłaszcza Rosjanki i Ukrainki.


Swój międzynarodowy sukces marka zawdzięcza doskonałej jakości, innowacyjnym rozwiązaniom, które starannie opracowują chemicy w laboratoriach marki oraz przemyślanemu i bardzo estetycznemu wzornictwu.

Czym odżywki i lakiery marki różnią się od innych dostępnych na rynku? Kinetics opracowała zupełnie nowy, innowacyjny system stylizacji paznokci  – Solar Gel, który wykorzystuje technologię hybrydową w połączeniu z zastosowaniem światła słonecznego (nie jest jednak hybrydą). Formuły lakierów z solarnej linii mają niesamowitą właściwość – łączą w sobie cechy lakierów tradycyjnych i hybrydowych.  Są trwałe, odporne na odpryskiwania, ale co najważniejsze, utwardzają się pod wpływem światła słonecznego, a nie lamp UVA. To wszystko dzięki zawarciu w ich formule fotoinicjatorów (składnik wyciągnięty z formuły żelowej), a w top coatach – polimerów (składnik ze stylizacji hybrydowej).  Taki manicure to rozwiązanie dla wszystkich marzących o trwałej stylizacji paznokci,  która utrzymuje się dłużej niż tydzień, ale nie daje efektu połysku tak charakterystycznego dla  hybrydy i do której wykonania nie potrzeba użycia lampy UV/LED.

Dla miłośniczek hybrydy też coś się znajdzie. Marka oferuje także taką stylizację paznokci. W palecie jest dostępna taka sama baza kolorów jak w lakierach solarnych. I tu kolejna innowacja. Stworzenie ich miało ułatwić dbanie o estetyczny wygląd paznokci nawet kiedy nie mamy czasu na powtórną wizytę w salonie i usuniecie hybrydy. Aby pozbyć się nieestetycznego odrostu, wystarczy nałożyć samodzielnie w domu lakier solarny na hybrydę. W hybrydowym systemie mamy także możliwość wybrania jednej z dwóch baz, które dopasowują się do rodzaju płytki i stanu naszych paznokci. Manicure wykonany tą metodą jest trwały, nadaje paznokciom połysk, ale nie pogrubia płytki  przez co wygląda naturalnie, prawie jak po nałożeniu klasycznego lakieru.

Portfolio marki nie kończy się tylko na lakierach. Znajdziemy tam także produkty, takie jak odżywki do paznokci będące remedium na różne niedoskonałości, odżywki pomagające w usuwaniu skórek czy kremy do rąk o wyjątkowych zapachach.

Już niedługo marka będzie dostępna w Polsce i będziemy mogły na własnych paznokciach doświadczyć działania kosmetyków. Wszystko po to, by móc cieszyć się innowacyjnymi rozwiązaniami, które ulepszą nasz manicure i zadbają o nasze paznokcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Hybrydowy manicure bez wychodzenia z domu!

Od dziś domowy manicure hybrydowy staje się prosty jak zrobienie selfie! Metoda malowania paznokci, którą jeszcze do niedawna mogłyśmy zrobić tylko w salonie kosmetycznym, teraz dostępna jest dla każdej z nas! Dzięki marce hi hybrid wykonamy go bez wychodzenia z domu.

Hi hybrid to nowa marka, która daje nam możliwość  samodzielnego zrobienia perfekcyjnego, hybrydowego manicuru i to w zaciszu własnego domu! Brzmi to wspaniale, biorąc pod uwagę ile możemy zaoszczędzić pieniędzy i czasu. Na pewno teraz myślicie, to, że to drogie i czasochłonne. Za chwile przekonacie się, że to nic trudnego ani tym bardziej drogiego.

Hi hybrid postanowił stworzyć urządzenie dobre jakościowo, w przystępnej cenie i łatwe w obsłudze. Dzięki temu domowa przygoda z hybrydami będzie superprzyjemna! Do stworzenia idealnej stylizacji  paznokci wystarczy zestaw startowy dostępny 
w sklepie internetowym www.hihybrid.pl. w cenie 169,99 zł.

W skład zestawu wchodzą: lampa UV/LED do utwardzania wszystkich lakierów hybrydowych hi hybrid, baza, top no wipe (nie wymagający przemywania) oraz lakier w kolorze intensywnej czerwieni #hi245. Ponadto w zestawie znajdują się dodatkowo aceton w poręcznej buteleczce, nail cleaner odtłuszczający płytkę paznokcia i niezbędne akcesoria: 2 pilniki (o gradacjach: 180, 100) oraz blok polerski.

Tyle teorii – pora na kolorową praktykę! Która jest bardzo kolorowa. W portfolio hi hybrid znajdziemy docelowo około 100 kolorów. Nie wiecie, na który się zdecydować? Z pomocą przychodzą cztery główne linie. Party, która podkręci blask wieczorowych stylizacji złotem, brokatem czy odcieniom fuksji. W gamie Sport, znajdziemy neonowe, wyraziste kolory, które będą się super komponować ze sportowymi strojami. W skład linii Travel wchodzą lakiery inspirowane kolorami z różnych zakątków Ziemi. W linii Date ważne miejsce zajmują ponadczasowe kolory: stylowe beże, szarości i kobiece czerwienie, które dodadzą każdej dziewczynie pewności siebie.

Jeśli szukacie inspiracji znajdziecie je na www.hihybrid.pl lub na kanałach social media marki, Czekają tu przydatne tutoriale i mnóstwo inspiracji! Bogata paleta kolorów, dostępność w sklepie online, przystępna cena – to wszystko, czego może chcieć i potrzebować każda z nas by rozpocząć przygodę z hybrydowym malowaniem paznokci.

My już wypróbowałyśmy i jesteśmy pod wrażeniem.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności