Kim naprawdę jest Kylie Jenner?

Znamy ją z reality show, w którym występuje od 10. roku życia, przepełnionego seksownymi zdjęciami Instagrama, skrupulatnie prowadzonego Snapchata i portali plotkarskich. Kylie Jenner  to dla większości uosobienie zepsutej, rozpieszczonej i bogatej nastolatki, miłośniczki operacji plastycznych oraz próżnej i uzależnionej od robienia selfie dziewczyny rapera. Czy jednak nie jest to mylny i krzywdzący obraz? Kim tak naprawdę jest Kylie? Tonącą w luksusach 19-latką, wyrachowaną bizneswoman, a może super wrażliwą i zamkniętą w sobie dziewczyną chowającą swoje prawdziwe „ja” za fasadą social media?

Jeśli czytacie newsy na plotkarskich portalach, raz na jakiś czas śledzicie Instagrama i Snapchata, oto jaki obraz Kylie Jenner możecie mieć w głowie: otoczona luksusem, nieco zmanierowana nastolatka wyglądająca na starszą niż w rzeczywistości, uzależniona od selfie i ciężkiego makijażu dziewczyna rapera, pozbawiona jakichkolwiek większych umiejętności (bo i po co jej one) i spędzająca swój czas na przebieraniu się w seksowne stroje, pozowaniu do zdjęć i „bujaniu się” z przyjaciółmi po kalifornijskim Calabasas.

Wbrew pozorom Kylie Jenner skrywa jednak wiele twarzy, a odpowiedź na to kim jest nigdy nie będzie jednoznaczna. Nakreślony wyżej wizerunek jest oczywiście po części prawdą, lecz okazuje się, że młodsza siostra Kim Kardashian potrafi być także super wrażliwa, pełna sprzecznych emocji, przedsiębiorcza, nad życie kochająca swoich przyjaciół, a czas wolny najchętniej spędza oglądając filmy i jedząc cheetosy lub chińszczyznę. „Jennerka” kończy dziś 19 lat, postanowiliśmy więc przytoczyć kilka nieznanych szerzej faktów i pokazać wam, że być może w tym przypadku diabeł wcale nie jest taki straszny, jak go malują…

Jako dziecko była gnębiona przez rówieśników, aby kilka lat później wyjść z inicjatywą instagramowej kampanii walczącej z gnębieniem dzieci i młodzieży

Kylie miała 10 lat, kiedy zadebiutowała na antenie programu „Keeping up with the Kardashians” i, jak zdradziła w jednym z wywiadów, był to moment, w którym zaczęła na nią spadać lawina bardzo negatywnych i obraźliwych komentarzy. Kilka lat później, już jako nastolatka nauczona własnymi doświadczeniami, zainicjowała instagramową kampanię przeciw opatrzoną hasztagiem #IAmMoreThan. Jak mówiła, chciała przede wszystkim „dać możliwość osobom, które doświadczyły i pokonały gnębienie, możliwość zrobienia czegoś wspaniałego i wykorzystania jej platformy to szerzenia świadomości i inspirowania swoimi historiami innych”.

Regularnie oddaje swoje ubrania potrzebującym i wspomaga finansowo dziecięcy szpital w Los Angeles

Na Snapchacie Kylie co jakiś czas można zobaczyć zdjęcia z ogromnymi stertami designerskich ubrań i dodatków, które wędrują do potrzebujących rodzin. W 2013 roku, wraz z Kendall, założyły także specjalne, charytatywne konto na Ebayu, aby wystawić zawartość swoich szaf i wspomóc finansowo szpital dziecięcy w Los Angeles. Udało im się wtedy zebrać ponad 277 460 dolarów i od tej pory regularnie używają tej platformy aukcyjnej, aby organizować wyprzedaże swoich szaf. Dodatkowo, Kylie wspomogła szpital finansowo w zeszłym roku, w dniu swoich 18. urodzin.

Ma głowę na karku i plan na siebie

Widać, że Kylie nie ma ambicji być jedynie obrzydliwie bogatą celebrytką i królową mediów społecznościowych i, jako wielka fanka makijażu, powoli buduje swoje kosmetyczne imperium. Jej produkty (najpierw zestawy do malowania ust, teraz paletki cieni do powiek) biją rekordy popularności i sprzedaży, a ona sama skrupulatnie planuje swoją biznesową przyszłość.

Jest naprawdę kochaną i wyjątkowo udaną przyjaciółką

Oprócz Gigi i Belli Hadid, Sophii Richie i Hailey Baldwin, Kylie posiada tę samą paczkę przyjaciół od dobrych kilku lat. Nierozłączna ekipa, do której należy między innymi często widziana na Instagramie „Jennerki” Jordyn Woods i Harry Hudson, zna się jeszcze z czasów szkolnych i stanowi naprawdę zgrane i urocze grono. Przyjaciele Kylie praktycznie u niej mieszkają, a ona sama uwielbia ich rozpieszczać. Nie mówimy tu jednak o drogich prezentach, bo i takie oczywiście się zdarzają, lecz o bardziej prozaicznych przyjemnościach – na przykład cyklicznych, domowych obiadach, które celebrytka gotuje dla swoich najbliższych znajomych. Uroczo!

Jest bardzo wrażliwa i nie lubi okazywać emocji

Może ciężko w to uwierzyć, ale za tą nieco zmanierowaną i pełną wyniosłego seksapilu maską kryje się naprawdę uczuciowa i wrażliwa dziewczyna. Pomimo tego, że sama Kylie nie za bardzo lubi okazywać emocje i słabości, kilkakrotnie mogliśmy zobaczyć, jak bardzo cierpi z powodu rozwodu rodziców czy przeżywa zmianę płci swojego ojca.

Na koniec: są momenty, w których naprawdę się z nią utożsamiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów

Myśleliście, że z powodu przerwy, jaką Kim Kardashian zrobiła sobie od blasków reflektorów i faktu, że przyszłość programu „Keeping up with the Kardashians” stoi pod znakiem zapytania, najsławniejsza rodzina Ameryki odeszła nieco w zapomnienie? Nie mogliście być bardziej w błędzie. Wielka machina (także finansowa) napędzana niezmiennie przez Kris Jenner kręci się w najlepsze, a przez 12 miesięcy nie tylko obserwowaliśmy, jak młodsze siostry coraz lepiej radzą sobie w biznesie bez wsparcia Kim, a Kendall Jenner potwierdza swoją pozycję jako najbardziej znana modelka pokolenia social media. Nie brakowało także spektakularnych metamorfoz, osobistych dramatów i absurdalnych plotek, które już teraz postaramy się dla was podsumować.

Podsumowanie roku 2016: 12 miesięcy u Kardashianów
Kim Kardashian (liczba followersów na Instagramie: 89,4 mln)
Pomimo tego, że po niezbyt przyjemnych zajściach z Paryża, podczas których przestępcy związali Kim i okradli ją z wartej ponad 10 milionów dolarów biżuterii, celebrytka mocno usunęła się w cień, jej gwiazda nie przestaje świecić obezwładniającym wręcz blaskiem. To zresztą ciekawy przypadek – ponad 3 miesiące nieobecności w show-biznesie i mediach społecznościowych to wieczność, która w przypadku wielu osób stwarzałaby wręcz ryzyko medialnego zapomnienia. Jednak nie u Kim – owszem, na pewno straciła sporo pieniędzy z powodu nieobecności na wielu imprezach, zleceń, które przeszły jej koło nosa czy braku postów sponsorowanych na Instagramie.

Wszystkie jej biznesy (w tym przede wszystkim mobilna gra, na której zarobiła w tym roku 160 milionów dolarów, aplikacja i emotikony) rozwijają się jednak w najlepsze, a cały świat przebiera z nogi na nogę w oczekiwaniu na pierwsze, publiczne pojawienie się Kardashianki. Zainteresowanie celebrytką z pewnością podsycają także plotki o jej domniemanym rozwodzie z Kanye Westem, który niedawno przeszedł załamanie nerwowe.

W ciągu dziesięciu miesięcy aktywności w show biznesie, Kim w 2016 roku zdążyła „obskoczyć” najważniejsze modowe i muzyczne imprezy, w tym zarówno zimowe, jak i jesienne tygodnie mody, rozdanie nagród Grammy czy majową galę MET, na której pojawiła się w stworzonej specjalnie dla niej kreacji Balmain i z… wybielonymi brwiami. Nie musimy chyba mówić, że look ten był wtedy na ustach całej branży. Dyrektor kreatywny francuskiej marki, Oliver Rousteing, zaangażował ją także do głośnej kampanii na sezon jesień-zima 2016. Kim pojawiła się także w tym roku na sześciu, bardzo ważnych okładkach – „Editorialist” jesień-zima 2016, „Vogue Australia” czerwiec 2016, „GQ” czerwiec 2016, „Wonderland” jesień-zima 2016, „Harper’s Bazaar US” wrzesień 2016 oraz „Forbesa”, z której celebrytka jest zapewne najbardziej dumna. Śmiało można więc powiedzieć, że 2016 był rokiem, w którym Kim Kardashian z nieco głupiutkiej i wyśmiewanej przez wielu celebrytki, stała się pełnoprawną (i nieco wyrachowaną) bizneswoman.
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.