Khloe Kardashian będzie miała własny program fitness!

Niegdyś nazywana „najbrzydszą i najgrubszą Kardashianką”, dziś wzbudzająca podziw swoją wytrenowaną sylwetką i samozaparciem. Khloe Kardashian nie ustaje w walce o idealne ciało, a już niedługo w walce tej pomoże także innym – wszystko to za sprawą nowego programu telewizyjnego, który lada moment zagości na antenie E!Entertainment.

Pomimo tego, że coraz częściej zmieniamy nawyki żywieniowe i treningowe po to, aby poczuć się lepiej, nadal istnieje wśród nas grupa osób, które robią to z… zemsty – czy to nad byłym partnerem, koleżankami z pracy czy kimkolwiek, kto kiedykolwiek naśmiewał się z naszej wagi. I właśnie do takich osób skierowany będzie nowy telewizyjny program Khloe Kardashian – młodszej siostry Kim, która na własnej skórze przekonała się, jak bolesna potrafi być krytyka.

Nieustannie potwierdzając swoje samozaparcie, celebrytka pokazała, że zbilansowana dieta i (zabójcze niekiedy) treningi dają fenomenalne efekty – Khloe wygląda niesamowicie, a jej przemiana jest inspiracją dla wielu jej fanek. Program „Revenge Body With Khloe Kardashian” , który zadebiutuje na antenie stacji E!Entertainment w styczniu, skupiać się będzie na pomocy, jaką celebrytka wspólnie z ekspertami, będzie oferować osobom nękanym z powodu swojej zbyt wysokiej wagi. „Revenge Body” ma składać się z sześciu odcinków – na każdy z nich przypadać będzie dwóch bohaterów, którym zostanie zafundowana psychologiczna i fizyczna metamorfoza.

Brzmi jak połączenie reality-show i opery mydlanej? Słusznie. Nie ma się co jednak śmiać, bo amerykańska telewizja nie raz pokazała już, że taki format to sprawdzony przepis na sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

21-letnia Kendall Jenner została ogłoszoną „modową ikoną dekady”. Serio?

Właśnie ogłoszono, kto niebawem na gali Fashion Media Awards w Nowym Jorku dostanie tytuł „Fashion Icon of the Decade”. Laureatką ma zostać 21-letnia modelka Kendall Jenner. Czy mam przez to rozumieć, że zaczęła wyznaczać trendy i być modową wyrocznią w wieku 11 lat?

Świat mody od dawna stanął na głowie i chyba wszyscy o tym wiemy. Do pokazów zatrudnia się osoby, które są znane z bycia dziećmi znanych rodziców (pozdrowienia dla duetu Dolce & Gabbana), a modelki na inne wybiegi zatrudnia się nie na podstawie portfolio, doświadczenia czy typu urody, a ilości obserwatorów na Instagramie. Słowo „influencer” stało się przekleństwem naszych czasów i sprawiło, że doświadczenie, wiedza i dokonania ostatecznie zeszły na dalszy plan, by ustąpić kreacji, PR-owi i budowaniu rzeczywistości, która istnieje tylko na potrzebę kilku ujęć w sieci.

Chyba w takich właśnie kategoriach należy rozpatrywać tytuł „Fashion Icon of the Decade”, który w tym roku na oficjalnej gali jeszcze we wrześniu ma dostać Kendall Jenner. Przypomnijmy, że Kendall jest 21-letnią dziewczyną, która zyskała sławę dzięki swojej przyrodniej siostrze Kim Kardashian i jej seks-taśmie z podrzędnym piosenkarzem ukrywającym się pod pseudonimem Ray J, który ostatnią płytę wydał siedem lat temu, a ostatnio zasłynął tym, że po tygodniu zrezygnował z udziału w 19. edycji reality show „Celebrity Big Brother”.

To oczywiście osoby będące gdzieś obok Kendall i nie można na ich podstawie budować opinii o modelce, lecz pokazuje to w jaki sposób i w jakim otoczeniu zyskała ona popularność. Umówmy się – nie są to sfery, w których chciałaby się poruszać zdrowa, ambitna jednostka. Nowa „Fashion Icon of the Decade” oczywiście nie miała wyboru, bo historii i rodziny się nie wybiera, a w reality show „Z kamerą wśród Kardashianów” wielokrotnie widzieliśmy jej zdystansowanie wobec rodzinnych dramatów i intymnych szczegółów pokazywanych publicznie. Pamiętajmy jednak, że to m.in. dzięki temu zamieszaniu Kendall stała się tak rozpoznawalna, a co za tym idzie – świetnie opłacana.

Czy uznanie 21-latki „modową ikoną dekady” nie jest przypadkiem ostatecznym udowodnieniem, że już nikomu nie chodzi o talent, doświadczenie i charyzmę, a lajki, słupki statystyk i liczby obserwatorów? Z pewnością nie, nie można uogólniać w drugą stronę. W przemyśle modowym wciąż jest wielu wizjonerów i prawdziwych kreatorów, którzy stawiają na idee, dokładność i filozofię, a nie tylko na dużą ilość selfie w sieci. Być może warto więc przy okazji uhonorowania Kendall i jej dziesięciolecia wpływania na branżę mody (!) zwyczajnie poszukać głębiej niż na okładkę amerykańskiego „Vogue’a”? Ten ostatni stracił na prestiżu, bo poddał się modzie na bylejakość i sezonowość. Fashion Media Awards jak widać dosięgła ta sama choroba. To jednak nie koniec świata, zbyt różnorodny i bogaty on jest, by młoda Jenner miała nas do niego zniechęcić.

PS. A kto w takim razie zamiast Kendall, bo autor w mojej osobie najwyraźniej lubi narzekać? Rihanna, do której mam ambiwalentny stosunek czy Miley Cyrus z jej głośnymi, lecz spójnymi metamorfozami wydają się o wiele bardziej zasłużonymi twórczyniami popkultury niż zaczynająca tak naprawdę swoją przygodę Jennerówna.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.