Khloe Kardashian będzie miała własny program fitness!

Niegdyś nazywana „najbrzydszą i najgrubszą Kardashianką”, dziś wzbudzająca podziw swoją wytrenowaną sylwetką i samozaparciem. Khloe Kardashian nie ustaje w walce o idealne ciało, a już niedługo w walce tej pomoże także innym – wszystko to za sprawą nowego programu telewizyjnego, który lada moment zagości na antenie E!Entertainment.

Pomimo tego, że coraz częściej zmieniamy nawyki żywieniowe i treningowe po to, aby poczuć się lepiej, nadal istnieje wśród nas grupa osób, które robią to z… zemsty – czy to nad byłym partnerem, koleżankami z pracy czy kimkolwiek, kto kiedykolwiek naśmiewał się z naszej wagi. I właśnie do takich osób skierowany będzie nowy telewizyjny program Khloe Kardashian – młodszej siostry Kim, która na własnej skórze przekonała się, jak bolesna potrafi być krytyka.

Nieustannie potwierdzając swoje samozaparcie, celebrytka pokazała, że zbilansowana dieta i (zabójcze niekiedy) treningi dają fenomenalne efekty – Khloe wygląda niesamowicie, a jej przemiana jest inspiracją dla wielu jej fanek. Program „Revenge Body With Khloe Kardashian” , który zadebiutuje na antenie stacji E!Entertainment w styczniu, skupiać się będzie na pomocy, jaką celebrytka wspólnie z ekspertami, będzie oferować osobom nękanym z powodu swojej zbyt wysokiej wagi. „Revenge Body” ma składać się z sześciu odcinków – na każdy z nich przypadać będzie dwóch bohaterów, którym zostanie zafundowana psychologiczna i fizyczna metamorfoza.

Brzmi jak połączenie reality-show i opery mydlanej? Słusznie. Nie ma się co jednak śmiać, bo amerykańska telewizja nie raz pokazała już, że taki format to sprawdzony przepis na sukces.

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall Jenner jako współczesna Wenus w pierwszej kampanii dla adidas Originals

Na tę kampanię czekali wszyscy. Od kiedy Kendall Jenner oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów marki adidas, tym samym konkurując z siostrą, która jest twarzą Pumy, wiele osób było ciekawych jaki będzie efekt tej współpracy.Jak poszło tym razem młodej Jenner i czy sportowa kampania zatrze cały czas dość mocny niesmak po nieudanym spocie Pepsi? Zobaczcie sami!

Kampania Jenner dla adidasa to przede wszystkim filmik promocyjny, będący jednocześnie trzecią częścią z serii „Original is never finished”. Obok Jenner w klipie wystąpili również znani raperzy: Young Thug i 21 Savage. Motywem przewodnim filmiku bez wątpienia jest science-fiction. Jenner leży zamknięta w szklanym pudle, a z oddali słyszymy jej głos, mówiący: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Brzmi tajemniczo? Trudno się z tym nie zgodzić, ale z pewnością to nie koniec, ponieważ wciąż czekają nas kolejne odsłony kampanii.

Idąc tropem poprzednich filmików, twórcy również tym razem postanowili wykorzystać znane dzieła sztuki, przeplatając doskonale znane nam obrazy z fragmentami klipów z udziałem Jenner oraz pozostałych modeli. Na pierwszy wychodzi tu”Człowiek witruwiański” Leonardo Da Vinci oraz znane dzieło Botticellego „Narodziny Wenus”. Ten drugi szczególnie zwraca na siebie uwagę, ponieważ jest bezpośrednio nałożony na Jenner, jednocześnie dając nam do zrozumienia, że modelka jest nowym wcieleniem bogini.

Kylie i Puma, Gigi i Reebok, Bella i Nike, a teraz Kendall i adidas. Modelki (i celebrytka) stopniowo opanowują najbardziej znane sportowe marki, ale która sprawdziła się dotychczas najlepiej? Oceńcie sami!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.