Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Współprace koncernów sportowych z raperami i muzykami to już standard, a marki nieustannie poszukują ambasadorów, którymi inspirują się młodzi ludzie. Reebok Classic stawia na Kendricka Lamara – ikonę współczesnej muzyki, który wziął na warsztat kultowe sneakersy Club C i postanowił stworzyć z nich własną, niepowtarzalną wersję. Zobaczcie czy jego propozycja ma szansę stać się obuwiem nadchodzącego sezonu.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Premiera Reebok Classic Club C zaplanowana jest tak, aby pokrywała się z premierą najnowszego albumu artysty, w którym on sam mierzy się z ważnymi tematami społecznymi.  Krążek utrzymany jest w duchu buntu przeciwko niesprawiedliwości, a mocne teksty i silny przekaz rapera mają zmuszać słuchaczy do refleksji. Artysta ma ambicje tworzyć nowy nurt w muzyce, który będzie wyłamywał się wszelkim schematom.

Takie też inspiracje towarzyszyły Lamarowi podczas projektowania nowego modelu butów Reebok, które charakteryzują się marmurkową tkaniną i oryginalnym fasonem. Biało-czarny wzór odnosi się to tekstów utworów znajdujących się na płycie oraz tematu wspomnianych nierówności społecznych. Język, panel boczny i wkładka wykonane są w czerwieni, co symbolizuje siłę, moc i pasję, która jest nieodłącznym elementem twórczości Lamara. Najbardziej widoczne są jednak litery „K” i „O” wyróżnione w logotypie, przez co nikt nie pomyli autora tego obuwia.

„Teraz, ważniejsze niż kiedykolwiek jest by jednostki współgrały razem, jako jeden organizm. Nowy model Club C to wezwanie do jedności oraz równości, które równocześnie motywuje ludzi do spojrzenia ponad powierzchnię i poszukiwania głębszego znaczenia. To jest dokładnie to co chciałbym robić ze swoją muzyką i teraz robię również z linią Club C”- podkreśla Kendrick.

Reebok Classic x Kendrick Lamar Club C Capsule będą dostępne w sprzedaży już od 13 stycznia. Czy chcielibyście nosić buty, za którymi stoi właśnie takie przesłanie?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Marka Helmut Lang rusza na podbój Internetu

Marka Helmut Lang, bazująca na dekonstrukcji i minimaliźmie ma ambitne plany, aby podbić serca oraz kieszenie młodszego pokolenia. Założona 20 lat temu w Austrii, szybko stała się pionierem w szerzeniu tak zwanej antymody. Teraz, dzięki zatrudnieniu dwojga zdolnych ludzi na nowo utworzonych stanowiskach, chce odświeżyć swój wizerunek. Kim oni są i jakie mają zadania? Już sprawdziliśmy!

ZobaczSchowaj komentarze

6 stylizacji księżnej Diany, które możesz odtworzyć w tym sezonie!

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ

H&M

T-SHIRT
19,90 ZŁ

H&M

TOREBKA
299 ZŁ

MANGO

BUTY
139,90 ZŁ

MANGO

PASEK
49,90 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

ŻAKIET
OK. 4700 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.