Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Współprace koncernów sportowych z raperami i muzykami to już standard, a marki nieustannie poszukują ambasadorów, którymi inspirują się młodzi ludzie. Reebok Classic stawia na Kendricka Lamara – ikonę współczesnej muzyki, który wziął na warsztat kultowe sneakersy Club C i postanowił stworzyć z nich własną, niepowtarzalną wersję. Zobaczcie czy jego propozycja ma szansę stać się obuwiem nadchodzącego sezonu.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Premiera Reebok Classic Club C zaplanowana jest tak, aby pokrywała się z premierą najnowszego albumu artysty, w którym on sam mierzy się z ważnymi tematami społecznymi.  Krążek utrzymany jest w duchu buntu przeciwko niesprawiedliwości, a mocne teksty i silny przekaz rapera mają zmuszać słuchaczy do refleksji. Artysta ma ambicje tworzyć nowy nurt w muzyce, który będzie wyłamywał się wszelkim schematom.

Takie też inspiracje towarzyszyły Lamarowi podczas projektowania nowego modelu butów Reebok, które charakteryzują się marmurkową tkaniną i oryginalnym fasonem. Biało-czarny wzór odnosi się to tekstów utworów znajdujących się na płycie oraz tematu wspomnianych nierówności społecznych. Język, panel boczny i wkładka wykonane są w czerwieni, co symbolizuje siłę, moc i pasję, która jest nieodłącznym elementem twórczości Lamara. Najbardziej widoczne są jednak litery „K” i „O” wyróżnione w logotypie, przez co nikt nie pomyli autora tego obuwia.

„Teraz, ważniejsze niż kiedykolwiek jest by jednostki współgrały razem, jako jeden organizm. Nowy model Club C to wezwanie do jedności oraz równości, które równocześnie motywuje ludzi do spojrzenia ponad powierzchnię i poszukiwania głębszego znaczenia. To jest dokładnie to co chciałbym robić ze swoją muzyką i teraz robię również z linią Club C”- podkreśla Kendrick.

Reebok Classic x Kendrick Lamar Club C Capsule będą dostępne w sprzedaży już od 13 stycznia. Czy chcielibyście nosić buty, za którymi stoi właśnie takie przesłanie?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Louis Vuitton najcenniejszą marką luksusową na świecie!

Czym jest marka luksusowa? Dla śmiertelnika niezainteresowanego modą to synonim wielkich pieniędzy i ekskluzywności, czasami nawet konkretnych domów mody jak Chanel, Dior czy Gucci. Jednak marka luksusowa to o wiele więcej. To wielkie biznesy i jak to bywa w tej kwestii, jeden drugiemu nie jest równy. Który wobec tego najbardziej liczy się w branży? My już znamy odpowiedź na to pytanie, ponieważ Forbes właśnie udostępnił ranking 100 najcenniejszych marek na świecie i na rynku mody luksusowej to Louis Vuitton stanął na szczycie podium.

W rankingu Forbesa zawsze brane są pod uwagę najróżniejsze dziedziny, dlatego pośród stu pozycji znajdziemy producentów technologii, żywności, samochodów, znane marki beauty i mody oraz wiele więcej. Nie trudno się domyślić, że na tle tych wszystkich wielkich przedsiębiorstw królują firmy zajmujące się szeroko pojętą technologią oraz informatyką. Pierwsze trzy pozycje na liście to Apple, Google i Microsoft. W dziesiątce najlepszych z najlepszych znalazły się również Facebook, Disney, McDonald’s oraz Samsung.

Gdzie na tej liście uplasowało się Louis Vuitton? Dopiero na 20. miejscu, ale nadal sprawia to, że jest „najcenniejszą” ze wszystkim obecnych na rynku marek luksusowych. Wcześniej, bo na 16 miejscu, znalazło się Nike. Kolejna pozycja ze świata mody to H&M (nr 36), a poza tym w rankingu pojawiły się między innymi Hermès, Gucci, Zara czy Chanel. To już kolejny raz, kiedy Louis Vuitton zostało okrzyknięte najcenniejszą marką luksusową (tak było również w 2016 roku). Czy innej marce uda się przebić francuskiego giganta w przyszłym roku? Jesteśmy ciekawi!

Przeczytajcie także

Czego nie wiecie o Louis Vuitton

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.