Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Współprace koncernów sportowych z raperami i muzykami to już standard, a marki nieustannie poszukują ambasadorów, którymi inspirują się młodzi ludzie. Reebok Classic stawia na Kendricka Lamara – ikonę współczesnej muzyki, który wziął na warsztat kultowe sneakersy Club C i postanowił stworzyć z nich własną, niepowtarzalną wersję. Zobaczcie czy jego propozycja ma szansę stać się obuwiem nadchodzącego sezonu.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

Premiera Reebok Classic Club C zaplanowana jest tak, aby pokrywała się z premierą najnowszego albumu artysty, w którym on sam mierzy się z ważnymi tematami społecznymi.  Krążek utrzymany jest w duchu buntu przeciwko niesprawiedliwości, a mocne teksty i silny przekaz rapera mają zmuszać słuchaczy do refleksji. Artysta ma ambicje tworzyć nowy nurt w muzyce, który będzie wyłamywał się wszelkim schematom.

Takie też inspiracje towarzyszyły Lamarowi podczas projektowania nowego modelu butów Reebok, które charakteryzują się marmurkową tkaniną i oryginalnym fasonem. Biało-czarny wzór odnosi się to tekstów utworów znajdujących się na płycie oraz tematu wspomnianych nierówności społecznych. Język, panel boczny i wkładka wykonane są w czerwieni, co symbolizuje siłę, moc i pasję, która jest nieodłącznym elementem twórczości Lamara. Najbardziej widoczne są jednak litery „K” i „O” wyróżnione w logotypie, przez co nikt nie pomyli autora tego obuwia.

„Teraz, ważniejsze niż kiedykolwiek jest by jednostki współgrały razem, jako jeden organizm. Nowy model Club C to wezwanie do jedności oraz równości, które równocześnie motywuje ludzi do spojrzenia ponad powierzchnię i poszukiwania głębszego znaczenia. To jest dokładnie to co chciałbym robić ze swoją muzyką i teraz robię również z linią Club C”- podkreśla Kendrick.

Reebok Classic x Kendrick Lamar Club C Capsule będą dostępne w sprzedaży już od 13 stycznia. Czy chcielibyście nosić buty, za którymi stoi właśnie takie przesłanie?

 

ZobaczSchowaj komentarze

5 pytań do Rity Ory

Na czerwony dywan i wielkie gale nosi efektowne suknie z domów mody, takich jak: Tom Ford, Zuhair Murad, Zac Posen, Elie Saab, Vivienne Westwood oraz Jeremy Scott. Jej przygoda z projektowaniem sportowej odzieży trwa już od kilku lat. Teraz Rita Ora postanowiła zaprojektować kapsułową kolekcję bielizny wraz z marką Tezenis, należącą do grupy Calzedonia, której jest ambasadorką już od ponad roku. O tym, skąd czerpała inspirację oraz jakie ma dalsze plany na zdobywanie doświadczenia jako projektantka mody opowiedziała nam podczas niedawnego pobytu w Polsce.

Jesteś artystką i najlepiej wyrażasz się poprzez muzykę. Czego słuchałaś projektując kolekcję wraz z zespołem marki Tezenis?
Tak, to prawda, nieustannie słucham muzyki. Podczas pracy nad kolekcją wybierałam najczęściej utwory The Weeknd, Whitney Houston – którą podziwiam od zawsze, oraz Mariah Carey, która ma niesamowity głos. Jestem osobą, którą inspirują wielkie gwiazdy. Dlatego chciałam zaprojektować kolekcję bielizny, która będzie podkreślać kobiecość prawdziwej diwy.

Do tego nawiązuje moje kolejne pytanie. Czy twoja kolekcja dla Tezenis jest też dla zwykłych kobiet czy tylko dla odważnych diw?
Jest zdecydowanie dla każdej z nas. Chciałam, aby kobiety nosząc ją czuły się pewniej, aby dodawała im siły. Uważam, że obecnie potrzebna jest nam większa wiara w siebie, nie możemy zapatrywać się tylko i wyłącznie na okładki magazynów, które często wpędzają nas w kompleksy. Takie odczucia chciałam przemycić w swojej kolekcji. Chciałabym widzieć w niej mocne kobiety. My kobiety, powinnyśmy się bardziej wspierać.

Na jakie inne okazję można nosić tę bieliznę?
Chciałabym, aby można ją było nosić na co dzień. Będzie świetnie wyglądała z dżinsami, marynarką, ale także pod zwykłym t-shirtem. Kobiety mogą się inspirować moim dzisiejszym strojem – mam na sobie skórzaną kurtkę i dzwony. Nie chciałabym, żeby była noszona tylko w sypialni.

Chciałabyś rozszerzyć swoją kapsułową kolekcję dla Tezenis lub w przyszłości zostać projektantką mody?
Zdecydowanie tak! Chciałabym rozwijać się muzycznie, ale także jako projektantka mody. Zrobiłam aż 15 kolekcji z marką Adidas, więc myślę, że wiele się nauczyłam do tej pory. Okazuje się jednak, że projektowanie bielizny jest o wiele trudniejsze. Uważam, że jest to nowy rozdział w moim rozwoju zawodowym i muszę przyznać, że mam ochotę na wielki sukces. 

Współpracujesz z wieloma markami odzieżowymi, jesteś muzą Jeremiego Scotta. Czy jest jakiś projektant mody, którego podziwiasz najbardziej i chciałabyś z nim współpracować?
Tak, uwielbiam Jeremiego, jest moim dobrym przyjacielem. Podziwiam też osobowość i talent Toma Forda. Myślę, że poznawanie projektantów i wdrażanie się w świat mody, było świetnym wstępem do projektowania. Bardzo ważne jest, aby mieć szacunek do pracy każdego projektanta i doceniać jego wysiłek, bo to zawsze zaprocentuje w przyszłości.

Bardzo dziękuje za rozmowę.
Dziękuję bardzo.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.