Kendall Jenner jako współczesna Wenus w pierwszej kampanii dla adidas Originals

Na tę kampanię czekali wszyscy. Od kiedy Kendall Jenner oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów marki adidas, tym samym konkurując z siostrą, która jest twarzą Pumy, wiele osób było ciekawych jaki będzie efekt tej współpracy.Jak poszło tym razem młodej Jenner i czy sportowa kampania zatrze cały czas dość mocny niesmak po nieudanym spocie Pepsi? Zobaczcie sami!

Kampania Jenner dla adidasa to przede wszystkim filmik promocyjny, będący jednocześnie trzecią częścią z serii „Original is never finished”. Obok Jenner w klipie wystąpili również znani raperzy: Young Thug i 21 Savage. Motywem przewodnim filmiku bez wątpienia jest science-fiction. Jenner leży zamknięta w szklanym pudle, a z oddali słyszymy jej głos, mówiący: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Brzmi tajemniczo? Trudno się z tym nie zgodzić, ale z pewnością to nie koniec, ponieważ wciąż czekają nas kolejne odsłony kampanii.

Idąc tropem poprzednich filmików, twórcy również tym razem postanowili wykorzystać znane dzieła sztuki, przeplatając doskonale znane nam obrazy z fragmentami klipów z udziałem Jenner oraz pozostałych modeli. Na pierwszy wychodzi tu”Człowiek witruwiański” Leonardo Da Vinci oraz znane dzieło Botticellego „Narodziny Wenus”. Ten drugi szczególnie zwraca na siebie uwagę, ponieważ jest bezpośrednio nałożony na Jenner, jednocześnie dając nam do zrozumienia, że modelka jest nowym wcieleniem bogini.

Kylie i Puma, Gigi i Reebok, Bella i Nike, a teraz Kendall i adidas. Modelki (i celebrytka) stopniowo opanowują najbardziej znane sportowe marki, ale która sprawdziła się dotychczas najlepiej? Oceńcie sami!

ZobaczSchowaj komentarze

Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Polska marka TATUUM od zawsze stara się budować swój wizerunek wokół natury i tego co bliskie każdemu człowiekowi. Przejawia się to nie tylko za sprawą naturalnych materiałów najlepszej jakości, kolorystyki czy w końcu odpowiedniej konstrukcji i specyfiki modeli, ale także dzięki wyjątkowym gościom promującym kolekcje. Nie inaczej było z najnowszą kampanią na nadchodzący sezon jesień-zima 2017/2018, gdzie bohaterami zostali Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik.

Pasja do natury i inspiracja pokoleniami w najnowszej kampanii TATUUM

Maja Włoszczowska, Lidia Popiel czy Piotr Pustelnik to wyjątkowe polskie postacie pełne pasji i determinacji, które nieważne czy to na górskiej trasie rowerowej, za obiektywem aparatu czy na szczycie Karakorum uświadamiają nam, że natura każdego dnia może być dla nas niezwykłym źródłem inspiracji. Dlatego też TATUUM decyduje się na takie, a nie inne materiały czy kolory, wszystko to ma bowiem nawiązywać do wszech otaczającej nas matki natury. Dodatkowo w kolekcjach marki znajdziemy również liczne inspiracje pokoleniami oraz osobami w pełni oddającymi się swojej pasji.

A czego w modzie i przede wszystkim w ubraniach TATUUM szukają bohaterowie najnowszej kampanii?

Dla Mai Włoszczowskiej, dwukrotnej olimpijki w kolarstwie górskim, sport jest nie tylko jej pasją, ale właściwie stał się całym jej życiem. Fenomenalne wyniki wymagają dużo treningów, dlatego Maja przez większość roku spędza swój czas na rygorystycznych ćwiczeniach odbywających się w ekstremalnych warunkach natury, dlatego w ubraniach najbardziej szuka wygody, delikatności oraz utylitarności, które może zapewnić jej marka TATUUM.

Jeśli chodzi o Lidię Popiel, od wielu lat oddana jest branży mody, a w szczególności fotografii– dużą część swojego życia najpierw spędzała po jednej stronie obiektywu, żeby później z pasją znaleźć się po tej drugiej. Lidia, jak przystało na rasowego fotografa, dużą wagę przywiązuje więc do detali i konstrukcji ubrań marki TATUUM.

Piotr Pustelnik – alpinista, zdobywca Korony Himalajów i Karakorum nieustannie przebywa w otoczeniu natury, która stawia przed nim co nowe wyzwania. Siły przewyższające najśmielsze oczekiwania każdego normalnego człowieka to dla Piotra codzienność, a stawianie im czoła stało się jego życiową pasją, dzięki której przeżywa jedne z najpiękniejszych chwil w życiu. Dla takiego mężczyzny styl zdefiniowany jest jako niewymuszona autentyczność i tego też szuka w ubiorze.

Kolekcja na jesień-zimę 2017/2018 została stworzona we współpracy z Lidią oraz Piotrem. Jak mówi główny projektant kolekcji damskich TATUUM, Rafał Gmerek, moda ta jest zgodna z ich życiem i pasją oraz świetnie wpisuje się w estetykę marki. W najnowszej linii chodzi więc głównie o różnorodność i wygodę. Znajdziemy tam miękko otulające swetry, sukienki o zróżnicowanym kroju i przeznaczeniu, puchate kurtki o pudełkowych krojach czy klasyczne płaszcze z wełnianych mieszanek. Co więcej, w salonach TATUUM pojawią się także kolekcje kapsułowe stworzone we współpracy z bohaterami jesienno-zimowej kampanii.

Dzięki tak nietuzinkowym postaciom TATUUM miało okazję stworzyć klimat sesji, który jest niezwykle autentyczny i nieprzerysowany, a zarazem idealnie wpisuje się w filozofię kolekcji na nadchodzący wielkimi krokami sezon jesień-zima 2017/2018.

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.