Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Kate Moss biorąca udział w kampanii polskiej marki Reserved to bez dwóch zdań jedno z największych wydarzeń w branży tego roku. Widok ikony stylu oraz modelingu, która ma na koncie współprace z największymi nazwiskami oraz nieskończoną liczbę sukcesów, to nie tylko powód do dumy, ale szansa na to, żeby o Reserved zrobiło się głośniej również poza granicami kraju. Na szczęście nadszedł już koniec niecierpliwych oczekiwań, ponieważ kampania z Kate Moss właśnie ujrzała światło dzienne.

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Reserved na przestrzeni ostatnich lat nie raz współpracowało ze znanymi nazwiskami w modelingu. W 2013 roku Cara Delevingne, zanim jeszcze jej nazwisko stało się tak rozpoznawalne, pojawiła się w jednej z ich sesji wizerunkowych. Potem Reserved zaprosiło do swoich kampanii Freję Bahę Erichsen, a nawet złote dziecko rodziny Beckhamów, czyli Brooklyna. Jednak nikt nie spodziewał się, że kilka lat później pośród tych nazwisk pojawi się Kate Moss, jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie wszech czasów, a od jakiegoś czasu contributing editor brytyjskiej edycji „Vogue’a”.

Jesienna kampania Reserved to niewątpliwie duża oszczędność w formie, głównie ze względu na wybór czarno-białej estetyki, która jednocześnie oddaje hołd latom 90. oraz najbardziej znanym fotografiom z Kate autorstwa między innymi Petera Lindbergha i Patricka Demarchelier. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć modelkę w wybranych przez nią oraz stylistę George’a Cortinę elementach z jesiennej kolekcji, wśród których dominują lateksowe płaszcze, ramoneski, bieliźniane sukienki z koronką oraz topy z długim rękawem z lekko połyskujących materiałów i sztuczne futra. Na pierwszy rzut oka widać zamiłowanie supermodelki zarówno do koloru czarnego, jak i rockowych stylizacji, które uczyniły z niej prawdziwą gwiazdę streetstyle’u. Dyrektorka marketingu marki, Monika Kapłan, o współpracy powiedziała tak: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate.”

Udział supermodelki w kampanii polskiej marki nie jest wyłącznie przypadkowy, ponieważ ma on związek z otwarciem pierwszego sklepu Reserved w Londynie na prestiżowej Oxford Street. Tak więc, zdjęcia Kate w obiektywie Daniela Jacksona, autora licznych okładek „Vogue’a”, współpracującego między innymi z Emily Ratajkowski, Anną Ewers czy niedawno Robertem Pattinsonem w sesji dla „GQ”, zobaczą nie tylko polscy klienci, ale również masa turystów oraz Brytyjczyków na co dzień odwiedzająca tłoczną stolicę. Czy ta kampania otworzy Reserved drzwi do wielkiego świata?

  • jurka

    Super pomysł na kampanie z tym, że sama wybierała ubrania do sesji i wspaniała realizacja, Kate Moss dalej fantastycznie wypada przed obiektywem.

  • samuel11

    Dając wolną rękę Kate w doborze ubrań, LPP przeciera nowe szlaki. Bardzo dobrze.

  • george123

    No no, Reserved wypływa na szerokie wody, powodzenia!

  • K4rolinci4

    Rewelacja, też bym chciała w tym wieku tak wyglądać, duży plus za dobór stylizacji, bardzo mi przypadły do gustu.

  • doloress

    Fajnie że mogła sobie wybrać sama ciuchy, wyszło bardzo profesjonalnie.

  • cella

    Czy otworzy drzwi czas pokaże, ale na pewno sama Moss spowoduje zainteresowanie marka, co na początku chyba najważniejsze.

  • sannbinska

    Kampania z pewnością nada im rozgłosu, zwłaszcza w Londynie obok reklamy z Kate Moss duża liczba osób nie powinna przejść obojętnie.

  • elisek88

    Wygląda na to, że w nowej kolekcji znajdę coś dla siebie.

  • mirabelka

    Ikona mody w polskiej reklamie to z pewnością ewenement, oby więcej takich niespodzianek.

  • rose`n`red

    Reserved robi się coraz bardziej światowy :)

ZobaczSchowaj komentarze

Tak będzie wyglądać kolekcja Balmain x Victoria’s Secret!

Od kiedy świat obiegła informacja o tym, że podczas pokazu Victoria’s Secret na wybiegu zadebiutują ubrania zaprojektowane przez Balmain, wielokrotnie zastanawialiśmy się co takiego wymyśli Olivier Rousteing. Na kilka dni przed pokazem, który odbędzie się 20. listopada w Szanghaju, pojawiły się pierwsze zdjęcia współpracy i tak, jak mogliśmy się tego spodziewać – jest naprawdę gorąco!

Tak będzie wyglądać kolekcja Balmain x Victoria’s Secret!

Zapowiedzi efektów współpracy już kilka dni temu zaczęły stopniowo pojawiać się w mediach społecznościowych Balmain oraz Victoria’s Secret. Na YouTubie możemy zobaczyć wideo, które nie tylko pozwala nam zajrzeć do atelier Balmain, ale przekonać się też jak wyglądały prace nad kolekcją, którą zobaczymy na wybiegu w czasie segmentu Punk. Rousteing zaprojektował bowiem bieliznę w prawdziwie rockowym wydaniu. Nie brakuje szkockiej kraty, prześwitującej siateczki, jak i cekinowych zdobień oraz ćwieków.

Młody projektant podjął się również wyzwania jakim było zaprojektowanie anielskich skrzydeł. Na wybiegu zaprezentuje je Jasmine Tookes, ta sama, która w zeszłym roku miała na sobie Fantasy Bra. Jak widać na wideo, Olivier postawił na dość nietypowy efekt, ponieważ jego skrzydła są niemal przezroczyste, ale jak to mówią – diabeł tkwi w szczegółach. Jego projekt został wykonany z tysięcy agrafek, które będą się pięknie mieniły w świetle reflektorów.

Kolekcja Balmain dla Victoria’s Secret jest pierwszą w historii współpracą bieliźnianego giganta z wielkim domem mody. Biorąc pod uwagę zainteresowanie mediów oraz potencjalnych klientek z pewnością nie będzie ona ostatnią. Jeśli zastanawiacie się nad cenami projektów, to będą się wahały od 24 dolarów (około 80-90 zł) do aż 248. Czekamy aż pojawią się na sklepowych półkach dzień po transmisji pokazu, czyli 29. listopada!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.