Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Kate Moss biorąca udział w kampanii polskiej marki Reserved to bez dwóch zdań jedno z największych wydarzeń w branży tego roku. Widok ikony stylu oraz modelingu, która ma na koncie współprace z największymi nazwiskami oraz nieskończoną liczbę sukcesów, to nie tylko powód do dumy, ale szansa na to, żeby o Reserved zrobiło się głośniej również poza granicami kraju. Na szczęście nadszedł już koniec niecierpliwych oczekiwań, ponieważ kampania z Kate Moss właśnie ujrzała światło dzienne.

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Reserved na przestrzeni ostatnich lat nie raz współpracowało ze znanymi nazwiskami w modelingu. W 2013 roku Cara Delevingne, zanim jeszcze jej nazwisko stało się tak rozpoznawalne, pojawiła się w jednej z ich sesji wizerunkowych. Potem Reserved zaprosiło do swoich kampanii Freję Bahę Erichsen, a nawet złote dziecko rodziny Beckhamów, czyli Brooklyna. Jednak nikt nie spodziewał się, że kilka lat później pośród tych nazwisk pojawi się Kate Moss, jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie wszech czasów, a od jakiegoś czasu contributing editor brytyjskiej edycji „Vogue’a”.

Jesienna kampania Reserved to niewątpliwie duża oszczędność w formie, głównie ze względu na wybór czarno-białej estetyki, która jednocześnie oddaje hołd latom 90. oraz najbardziej znanym fotografiom z Kate autorstwa między innymi Petera Lindbergha i Patricka Demarchelier. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć modelkę w wybranych przez nią oraz stylistę George’a Cortinę elementach z jesiennej kolekcji, wśród których dominują lateksowe płaszcze, ramoneski, bieliźniane sukienki z koronką oraz topy z długim rękawem z lekko połyskujących materiałów i sztuczne futra. Na pierwszy rzut oka widać zamiłowanie supermodelki zarówno do koloru czarnego, jak i rockowych stylizacji, które uczyniły z niej prawdziwą gwiazdę streetstyle’u. Dyrektorka marketingu marki, Monika Kapłan, o współpracy powiedziała tak: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate.”

Udział supermodelki w kampanii polskiej marki nie jest wyłącznie przypadkowy, ponieważ ma on związek z otwarciem pierwszego sklepu Reserved w Londynie na prestiżowej Oxford Street. Tak więc, zdjęcia Kate w obiektywie Daniela Jacksona, autora licznych okładek „Vogue’a”, współpracującego między innymi z Emily Ratajkowski, Anną Ewers czy niedawno Robertem Pattinsonem w sesji dla „GQ”, zobaczą nie tylko polscy klienci, ale również masa turystów oraz Brytyjczyków na co dzień odwiedzająca tłoczną stolicę. Czy ta kampania otworzy Reserved drzwi do wielkiego świata?

  • jurka

    Super pomysł na kampanie z tym, że sama wybierała ubrania do sesji i wspaniała realizacja, Kate Moss dalej fantastycznie wypada przed obiektywem.

  • samuel11

    Dając wolną rękę Kate w doborze ubrań, LPP przeciera nowe szlaki. Bardzo dobrze.

  • george123

    No no, Reserved wypływa na szerokie wody, powodzenia!

  • K4rolinci4

    Rewelacja, też bym chciała w tym wieku tak wyglądać, duży plus za dobór stylizacji, bardzo mi przypadły do gustu.

  • doloress

    Fajnie że mogła sobie wybrać sama ciuchy, wyszło bardzo profesjonalnie.

  • cella

    Czy otworzy drzwi czas pokaże, ale na pewno sama Moss spowoduje zainteresowanie marka, co na początku chyba najważniejsze.

  • sannbinska

    Kampania z pewnością nada im rozgłosu, zwłaszcza w Londynie obok reklamy z Kate Moss duża liczba osób nie powinna przejść obojętnie.

  • elisek88

    Wygląda na to, że w nowej kolekcji znajdę coś dla siebie.

  • mirabelka

    Ikona mody w polskiej reklamie to z pewnością ewenement, oby więcej takich niespodzianek.

  • rose`n`red

    Reserved robi się coraz bardziej światowy :)

ZobaczSchowaj komentarze

Moc koloru i energetyczny Nowy Jork w kampanii Bizuu Après-Midi

Marka Bizuu już na stałe zawitała w naszych garderobach, a aktualnie przypominam nam o sobie kolejną odsłoną swojej linii Après-Midi. Nowa kolekcja dedykowana jest kobietom, które cenią elegancję połączoną z charakterystycznym dla marki dziewczęcym urokiem, a także zabiera nas na ulice Nowego Jorku i sprawia, że kochamy to miasto jeszcze bardziej! Zdjęcia z modelką Melissą Martinez wykonała utalentowana Asia Typek.

Moc koloru i energetyczny Nowy Jork w kampanii Bizuu Après-Midi

Energetyczne ulice Nowego Jorku fantastycznie współgrają z pięknymi printami i niezliczoną ilością kolorów. W kolekcji nie mogło zabraknąć dziewczęcych sukienek w wielobarwne printy wzory czy z szeroką taśmą-gumą z logo marki. W Après-Midi znajdziemy też spódniczkę mini w kratę czy t-shirty z rysowanymi motywami oraz hasztagiem #bizuugirl, oraz basicowe elementy w postaci bluz. Sportowego klimatu dopełnia dres, do linii powrócił też denim w postaci dopasowanej, dżinsowej sukienki mini.

Obecna kolekcja to szaleństwo barw i kolorów – znajdziemy w niej czerwień, bordo, fuksję, fiolety, ale też szmaragdy, odcienie zielonego i niebieskiego. Nie zabrakło w niej też jednak bardziej stonowanych kolorów jak czerń, ukochanego przez markę bladego różu czy beżu. Wykorzystane materiały to delikatna krepa, pianka, tkanina dresowa, dżins i bawełna.

Niezwykle ważną rolę odgrywają tu też autorskie printy, stworzone przez młodą ilustratorkę Karolinę Pawelczyk, której wizja #BIZUUGIRLS zdobi bluzy i sukienkę.

Zdjęcia przepięknej Melissie Martinez wykonała Asia Typek, która nie pierwszy raz współpracuje z duetem z Bizuu.

My zapraszamy do butików BIZUU i na stronę internetową marki, gdzie możecie kupić pierwsze modele z kolekcji!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.